曼德拉前後共服刑26年半 …… 比狗咬到就無計 當儲exp 等升lv唔止,超過三十年 曼達拉目前仍然保持政治犯受刑時間最長紀錄 年輕時佢都係"勇武派",係非洲人國民大會武裝組織小隊長,真正組織襲擊警署軍營
曼德拉前後共服刑26年半 …… 比狗咬到就無計 當儲exp 等升lv真係想像唔到點捱過
要加油呀加油俾兒登仔繼續推去送頭
Lord-Of 廢青你條垃圾收拎皮啦 你條垃拎圾五毛都勁UP左好耐,唔好以為好人知 廢乜拎野青?你連廢老都不如 你只係一條大陸仔五毛,食屎啦你垃圾大陸仔五毛同你講道理,你喺度人身攻擊,你班極端黃c係咩素數心知肚明
你條廢閪五毛我就問你幾句: 你認唔認你係中国人? 你愛唔愛偉大的毛主席? 每晚六點半国歌播起時,你有無縮莖起立跟住唱?Lord-Of 廢青你條垃圾收拎皮啦 你條垃拎圾五毛都勁UP左好耐,唔好以為好人知 廢乜拎野青?你連廢老都不如 你只係一條大陸仔五毛,食屎啦你垃圾大陸仔五毛同你講道理,你喺度人身攻擊,你班極端黃c係咩素數心知肚明
答呀HiAuntie,hang拎左機呀?做咩姐, 有需要咁激動嗎?
落30mm既雨可以浸上膝頭哥,真係規劃得好好你哋自己上YouTube search中國內陸城市近期啲片,你哋自己睇,城市規劃好過香港Hi你咪拎小朋友思想啦啦, 發展需要時間㗎, 事實證明中國每發展一達地方,都會分錢比當地居民, 同埋近幾年好多內陸地方啲人都開始有錢你哋話中國剝削中國平民, 都off9 你哋睇吓深圳北京上海廣州,甚至二三線城市東莞中山珠海, 嗰班居民個個有身家,住大屋,有醫保, 點好樣比中共剝削呀? 你哋對中國印象中停留喺20年前,真係好拎傻豬係o既,北上廣深就係中國,內陸就唔係中國,小粉紅教左我好耐
普通傷人判得幾重? 唔太嚴重多數罰款同社會服務令 我點解派膠派足兩年比樓主條off呢 因為佢係一條off五毛大陸勁UP賤種答呀HiAuntie,hang拎左機呀?做咩姐, 有需要咁激動嗎?樓主唔使諗太多 普通傷人一般唔會判好耐 唔好借錢打 搵法援 經一事蔡一智 ps:如果係真的話
城市規劃好純粹係因為個城市比較新 任何其他嘢都冇關係 你去澳洲 墨爾本會畀悉尼咁嘅規劃好好多 唯一原因就係識呢比較耐歷史 你去睇呀之城市例如華盛頓首都 佢哋城市規劃全部都係正正方方 正正齊齊 就係因為佢哋一開始起嘅時候係乜都冇 係專登起出嚟 所有有歷史嘅城市都會傾向要做所謂城市規劃差落30mm既雨可以浸上膝頭哥,真係規劃得好好你哋自己上YouTube search中國內陸城市近期啲片,你哋自己睇,城市規劃好過香港Hi你咪拎小朋友思想啦啦, 發展需要時間㗎, 事實證明中國每發展一達地方,都會分錢比當地居民, 同埋近幾年好多內陸地方啲人都開始有錢你哋話中國剝削中國平民, 都off9 你哋睇吓深圳北京上海廣州,甚至二三線城市東莞中山珠海, 嗰班居民個個有身家,住大屋,有醫保, 點好樣比中共剝削呀? 你哋對中國印象中停留喺20年前,真係好拎傻豬係o既,北上廣深就係中國,內陸就唔係中國,小粉紅教左我好耐
而且走去體內陸城市城市規劃好唔好一啲意義都冇 任何國家都可以係一個平地上面就感器一個城市規劃好好嘅城市 但係多數佢哋會變成鬼城城市規劃好純粹係因為個城市比較新 任何其他嘢都冇關係 你去澳洲 墨爾本會畀悉尼咁嘅規劃好好多 唯一原因就係識呢比較耐歷史 你去睇呀之城市例如華盛頓首都 佢哋城市規劃全部都係正正方方 正正齊齊 就係因為佢哋一開始起嘅時候係乜都冇 係專登起出嚟 所有有歷史嘅城市都會傾向要做所謂城市規劃差落30mm既雨可以浸上膝頭哥,真係規劃得好好你哋自己上YouTube search中國內陸城市近期啲片,你哋自己睇,城市規劃好過香港Hi你咪拎小朋友思想啦啦, 發展需要時間㗎, 事實證明中國每發展一達地方,都會分錢比當地居民, 同埋近幾年好多內陸地方啲人都開始有錢你哋話中國剝削中國平民, 都off9 你哋睇吓深圳北京上海廣州,甚至二三線城市東莞中山珠海, 嗰班居民個個有身家,住大屋,有醫保, 點好樣比中共剝削呀? 你哋對中國印象中停留喺20年前,真係好拎傻豬係o既,北上廣深就係中國,內陸就唔係中國,小粉紅教左我好耐
年輕人唔鍾意聽老人家講經歷/教訓係好正常的 相信呢到好多人都曾經年輕過 大家年輕時都覺得班老野講既野係廢話,耳邊風。 但當有一日,你奶野既時候,你就會發覺佢當時講既經歷有佢既道理。一腔熱血個時一定聽唔入耳 等自己親身經歷過就明
出去都要識保護自己先搞事唔比人拉叫叻仔, 比人拉叫儍仔 啲259叫你搞事, 無叫你比人拉, 你自己比人拉, 係咪抵死先 Hi你中大理大果啲都叫畫面靚呀, 樓主其實做左乜?乜都做唔到仲要比人拉, 是咪off? OMDB話坐監令人生更精彩, 我地呢啲叫好人, 希望樓主人生唔好咁精彩, 又比人Hi, 咩世界?