[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
中年電車男 2124日
曼德拉前後共服刑26年半
……

比狗咬到就無計
當儲exp 等升lv :)

唔止,超過三十年
曼達拉目前仍然保持政治犯受刑時間最長紀錄
年輕時佢都係"勇武派",係非洲人國民大會武裝組織小隊長,真正組織襲擊警署軍營
時間尚早 2124日
曼德拉前後共服刑26年半
……

比狗咬到就無計
當儲exp 等升lv :)



真係想像唔到點捱過
沈門紹璋 2124日
要加油呀:-( :-(:)fn
抑鬱毒心神探 2124日
要加油呀:-( :-(:)fn

加油俾兒登仔繼續推去送頭[369]
Lord-Of 廢青 2124日
Lord-Of 廢青你條垃圾收向左走向右走皮啦
你條垃向左走向右走圾五毛都勁UP左好耐,唔好以為好人知
廢乜向左走向右走野青?你連廢老都不如
你只係一條大陸仔五毛,食屎啦你垃圾大陸仔五毛:o) :o)

同你講道理,你喺度人身攻擊,你班極端黃c係咩素數心知肚明
何人 2124日
好多5毛
猛龍過江 2124日
出去都要識保護自己先[sosad]
魔蟹 2124日
Lord-Of 廢青你條垃圾收向左走向右走皮啦
你條垃向左走向右走圾五毛都勁UP左好耐,唔好以為好人知
廢乜向左走向右走野青?你連廢老都不如
你只係一條大陸仔五毛,食屎啦你垃圾大陸仔五毛:o) :o)

同你講道理,你喺度人身攻擊,你班極端黃c係咩素數心知肚明

你條廢閪五毛我就問你幾句:
你認唔認你係中国人?
你愛唔愛偉大的毛主席?
每晚六點半国歌播起時,你有無縮莖起立跟住唱?
魔蟹 2124日
快向左走向右走D答呀Hi Auntie
Lord-Of 廢青? oh shit
你係Lord-Of 廢柴五毛呀
魔蟹 2124日
答呀Hi Auntie,hang向左走向右走左機呀?
mgk 2124日
答呀Hi Auntie,hang向左走向右走左機呀?

做咩姐, 有需要咁激動嗎?[???] [sosad]

樓主唔使諗太多
普通傷人一般唔會判好耐
唔好借錢打 搵法援


經一事蔡一智

ps:如果係真的話:o)
男色經濟圈 2124日
你哋話中國剝削中國平民,

都傻的嗎9

你哋睇吓深圳北京上海廣州,甚至二三線城市東莞中山珠海,

嗰班居民個個有身家,住大屋,有醫保,

點好樣比中共剝削呀?

你哋對中國印象中停留喺20年前,真係好向左走向右走傻的嗎

係o既,北上廣深就係中國,內陸就唔係中國,小粉紅教左我好耐

Hi 你咪向左走向右走小朋友思想啦啦,

發展需要時間㗎,
事實證明中國每發展一達地方,都會分錢比當地居民,

同埋近幾年好多內陸地方啲人都開始有錢

你哋自己上YouTube search中國內陸城市近期啲片,你哋自己睇,城市規劃好過香港


落30mm既雨可以浸上膝頭哥,真係規劃得好好#yup# #yup#
魔蟹 2124日
答呀Hi Auntie,hang向左走向右走左機呀?

做咩姐, 有需要咁激動嗎?[???] [sosad]

樓主唔使諗太多
普通傷人一般唔會判好耐
唔好借錢打 搵法援


經一事蔡一智

ps:如果係真的話:o)

普通傷人判得幾重? 唔太嚴重多數罰款同社會服務令
我點解派膠派足兩年比樓主條傻的嗎呢
因為佢係一條傻的嗎五毛大陸勁UP賤種
教皇罩梟一世 2124日
你哋話中國剝削中國平民,

都傻的嗎9

你哋睇吓深圳北京上海廣州,甚至二三線城市東莞中山珠海,

嗰班居民個個有身家,住大屋,有醫保,

點好樣比中共剝削呀?

你哋對中國印象中停留喺20年前,真係好向左走向右走傻的嗎

係o既,北上廣深就係中國,內陸就唔係中國,小粉紅教左我好耐

Hi 你咪向左走向右走小朋友思想啦啦,

發展需要時間㗎,
事實證明中國每發展一達地方,都會分錢比當地居民,

同埋近幾年好多內陸地方啲人都開始有錢

你哋自己上YouTube search中國內陸城市近期啲片,你哋自己睇,城市規劃好過香港


落30mm既雨可以浸上膝頭哥,真係規劃得好好#yup# #yup#

城市規劃好純粹係因為個城市比較新 任何其他嘢都冇關係

你去澳洲 墨爾本會畀悉尼咁嘅規劃好好多 唯一原因就係識呢比較耐歷史

你去睇呀之城市例如華盛頓首都 佢哋城市規劃全部都係正正方方 正正齊齊 就係因為佢哋一開始起嘅時候係乜都冇 係專登起出嚟

所有有歷史嘅城市都會傾向要做所謂城市規劃差
教皇罩梟一世 2124日
你哋話中國剝削中國平民,

都傻的嗎9

你哋睇吓深圳北京上海廣州,甚至二三線城市東莞中山珠海,

嗰班居民個個有身家,住大屋,有醫保,

點好樣比中共剝削呀?

你哋對中國印象中停留喺20年前,真係好向左走向右走傻的嗎

係o既,北上廣深就係中國,內陸就唔係中國,小粉紅教左我好耐

Hi 你咪向左走向右走小朋友思想啦啦,

發展需要時間㗎,
事實證明中國每發展一達地方,都會分錢比當地居民,

同埋近幾年好多內陸地方啲人都開始有錢

你哋自己上YouTube search中國內陸城市近期啲片,你哋自己睇,城市規劃好過香港


落30mm既雨可以浸上膝頭哥,真係規劃得好好#yup# #yup#

城市規劃好純粹係因為個城市比較新 任何其他嘢都冇關係

你去澳洲 墨爾本會畀悉尼咁嘅規劃好好多 唯一原因就係識呢比較耐歷史

你去睇呀之城市例如華盛頓首都 佢哋城市規劃全部都係正正方方 正正齊齊 就係因為佢哋一開始起嘅時候係乜都冇 係專登起出嚟

所有有歷史嘅城市都會傾向要做所謂城市規劃差

而且走去體內陸城市城市規劃好唔好一啲意義都冇

任何國家都可以係一個平地上面就感器一個城市規劃好好嘅城市 但係多數佢哋會變成鬼城
魔蟹 2124日
再講多次,佢唔係五毛都係一條傻的嗎
前田 2124日
手足加油
天王寺(1:6) 2124日
:-(
D.Whyte 2124日
Cls上面一大堆人blame the victim
高登真係變向左走向右走晒質
上面有幾個人嘅言論得罪講句同林鄭冇向左走向右走分別,完全冇同理心
白粉電子報 2124日
嗯嗯!
應該 blame 個政府
Blame 完之後轉過頭交稅俾政府
(>^ω^<)

#騙徒手法層出不窮
白粉電子報 2124日
其實樓主唔係得你一個係咁

早幾個月
先有巴打上黎講過佢個fd 類似情況
白粉電子報 2124日
年輕人唔鍾意聽老人家講經歷/教訓係好正常的
相信呢到好多人都曾經年輕過
大家年輕時都覺得班老野講既野係廢話,耳邊風。

但當有一日,你奶野既時候,你就會發覺佢當時講既經歷有佢既道理。
時間尚早 2124日
年輕人唔鍾意聽老人家講經歷/教訓係好正常的
相信呢到好多人都曾經年輕過
大家年輕時都覺得班老野講既野係廢話,耳邊風。

但當有一日,你奶野既時候,你就會發覺佢當時講既經歷有佢既道理。



一腔熱血個時一定聽唔入耳
等自己親身經歷過就明
時間尚早 2124日
我唔建議洗太多錢喺官司上面
申請法援plz
愛基力 2124日
出去都要識保護自己先[sosad]

搞事唔比人拉叫叻仔, 比人拉叫儍仔
啲259叫你搞事, 無叫你比人拉, 你自己比人拉, 係咪抵死先
Hi 你中大理大果啲都叫畫面靚呀, 樓主其實做左乜?乜都做唔到仲要比人拉, 是咪傻的嗎?
OMDB話坐監令人生更精彩, 我地呢啲叫好人, 希望樓主人生唔好咁精彩, 又比人Hi, 咩世界?
跳到頁尾