Lord-Of 廢青
2124日
出去都要識保護自己先
搞事唔比人拉叫叻仔, 比人拉叫儍仔
啲259叫你搞事, 無叫你比人拉, 你自己比人拉, 係咪抵死先
Hi 你中大理大果啲都叫畫面靚呀, 樓主其實做左乜?乜都做唔到仲要比人拉, 是咪傻的嗎?
OMDB話坐監令人生更精彩, 我地呢啲叫好人, 希望樓主人生唔好咁精彩, 又比人Hi, 咩世界?
句坐監令人生更精彩真係推人去送死
up緊,就快得![[sosad]](/faces/sosad.gif)


![[369]](/faces/369.gif)