你HiHi啦魔蟹 我一陣就貼上庭d野出黎 我唔係吹水你叫我做契爺咪貼啦小心影響單官司 搵熱狗幫手啦
認真如果熱狗有幫手, 希望你會講番出來。你HiHi啦魔蟹 我一陣就貼上庭d野出黎 我唔係吹水你叫我做契爺咪貼啦小心影響單官司 搵熱狗幫手啦
佢話想英雄救美所以走去推開個廢老喎仲唔係出手先?真奇怪,你竟然有上高登都比黃絲狗洗腦送頭, 可見依家滲透幾咁嚴重 為咗幾張爛紙打人有冇off咗D佢比人打喎 點認仲要攪到自己咁 我係你父母都覺得你畢 不過都好比你認清手足係condom呢個事實,早日遠離兒登黃絲洗腦垃圾。 如果係真嘅話。唔好再嘥錢,巴打,坦白從寬,有做過就唔怕認
班政棍真係好大責任,累死晒班後生仔 班政棍近十年都一直放大中國嘅缺點,完全唔講中國嘅改進唔係班政棍點拎10幾萬一個月人工其實講自由程度,而家香港同英殖民地嗰時根本冇分別 真心唔覺得中共想喺自由上面剝削香港 睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港早知今日何必當初, 回頭諗返,唔覺得香港自由點樣俾中共剝削, 剝削經濟就有,for example : 大量綜緩新移民,中國公司投標 所以一直唔認為需要用到武力去抗爭睇得多連狗POST多就會洗腦, 如樓豬呢D人班傻仔仲以為有人會幫佢地, 如樓主
首先中國個幾百億唔係送俾人㗎,係借比啲非洲國家興建鐵路,係要還㗎 一來幫助自己國內供應剩餘 二來拉攏非洲國家 三來方便同非洲國家做貿易 你班後生唔好真係覺得中國同習近平係傻豬啦 真係咁拎傻豬,美國就唔會係咁阻止一大一路發展啦,即係你哋又覺得習近平傻豬,然後特朗普去阻止人哋發展一大一路,咁樣美國係咪更加傻豬? 連登班白痴仔話習近平係小學生,聽到真係得啖笑,人哋一個國家主席講到人哋唔識中文字咁,好心你哋邏輯分析下啦中國發展一帶一路都唔會發展內陸啦 送左幾百億比委內瑞拉 非州 但係湖北疫情補助係一億人分幾百萬Hi你咪拎小朋友思想啦啦, 發展需要時間㗎, 事實證明中國每發展一達地方,都會分錢比當地居民, 同埋近幾年好多內陸地方啲人都開始有錢你哋話中國剝削中國平民, 都off9 你哋睇吓深圳北京上海廣州,甚至二三線城市東莞中山珠海, 嗰班居民個個有身家,住大屋,有醫保, 點好樣比中共剝削呀? 你哋對中國印象中停留喺20年前,真係好拎傻豬係o既,北上廣深就係中國,內陸就唔係中國,小粉紅教左我好耐
我係好拎介意新移民啊,但係新移民還新移民, 你哋講拎到香港完全冇自由咁,香港有乜拎嘢唔自由先? 相反新移民問題你哋係呢一年示威,提都冇提過,根本班HiHi暴力示威者就係新移民睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港<<<<<你真係咁唔介意就唔會有呢句啦,off,應該係藍絲開口埋口祖國支援香港至係其實講自由程度,而家香港同英殖民地嗰時根本冇分別 真心唔覺得中共想喺自由上面剝削香港 睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港早知今日何必當初, 回頭諗返,唔覺得香港自由點樣俾中共剝削, 剝削經濟就有,for example : 大量綜緩新移民,中國公司投標 所以一直唔認為需要用到武力去抗爭睇得多連狗POST多就會洗腦, 如樓豬呢D人
湖北武漢疫情只係持續左二個月,其實真係唔使點樣經濟援助,你真係覺得中國內陸地區武漢好窮啊? 你咁講全世界咁多國家疫情持續左接近一年,咁佢哋其他國家咪仲大鑊? 事實係關閉經濟嘅影響仲大過染病嘅影響,所以各國依家都唔係點樣封閉經濟面子工程呢回事,十五六年前去上海做野時已經睇得好透 到左2020重有人落搭至好野中國發展一帶一路都唔會發展內陸啦 送左幾百億比委內瑞拉 非州 但係湖北疫情補助係一億人分幾百萬Hi你咪拎小朋友思想啦啦, 發展需要時間㗎, 事實證明中國每發展一達地方,都會分錢比當地居民, 同埋近幾年好多內陸地方啲人都開始有錢你哋話中國剝削中國平民, 都off9 你哋睇吓深圳北京上海廣州,甚至二三線城市東莞中山珠海, 嗰班居民個個有身家,住大屋,有醫保, 點好樣比中共剝削呀? 你哋對中國印象中停留喺20年前,真係好拎傻豬係o既,北上廣深就係中國,內陸就唔係中國,小粉紅教左我好耐
你問返你阿爸阿媽個輩啦,香港而家一定自由過六七十年代 你有冇試過住木屋,有冇試過一間房住八個人?有冇警察黑社會問你攞保護費?有冇試過唔夠錢開飯?有冇試過夜晚唔夠膽出街?淨係退化返去六七十年代嘅自由程度已經唔係好事啦人地講緊你地日日講既自己被剝削呀睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港<<<<<你真係咁唔介意就唔會有呢句啦,off,應該係藍絲開口埋口祖國支援香港至係其實講自由程度,而家香港同英殖民地嗰時根本冇分別 真心唔覺得中共想喺自由上面剝削香港 睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港早知今日何必當初, 回頭諗返,唔覺得香港自由點樣俾中共剝削, 剝削經濟就有,for example : 大量綜緩新移民,中國公司投標 所以一直唔認為需要用到武力去抗爭睇得多連狗POST多就會洗腦, 如樓豬呢D人無話唔介意
唔係好唔好嘅問題,係本土文化傳承嘅問題, 就算強於美國走來香港話要同化香港,我都好拎反對㗎既然祖國咁好,又點會有"同化"呢個問題? 唔係"自已人"咩?"自已人"又點會有同唔同化?大家唔係早"化"左咩? 諗下自已講乜先啦自由*人地講緊你地日日講既自己被剝削呀睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港<<<<<你真係咁唔介意就唔會有呢句啦,off,應該係藍絲開口埋口祖國支援香港至係其實講自由程度,而家香港同英殖民地嗰時根本冇分別 真心唔覺得中共想喺自由上面剝削香港 睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港早知今日何必當初, 回頭諗返,唔覺得香港自由點樣俾中共剝削, 剝削經濟就有,for example : 大量綜緩新移民,中國公司投標 所以一直唔認為需要用到武力去抗爭睇得多連狗POST多就會洗腦, 如樓豬呢D人無話唔介意
明架啦,唔講即係冇事囉,唔比再講就即係冇發生,大家happy湖北武漢疫情只係持續左二個月,其實真係唔使點樣經濟援助,你真係覺得中國內陸地區武漢好窮啊? 你咁講全世界咁多國家疫情持續左接近一年,咁佢哋其他國家咪仲大鑊? 事實係關閉經濟嘅影響仲大過染病嘅影響,所以各國依家都唔係點樣封閉經濟面子工程呢回事,十五六年前去上海做野時已經睇得好透 到左2020重有人落搭至好野中國發展一帶一路都唔會發展內陸啦 送左幾百億比委內瑞拉 非州 但係湖北疫情補助係一億人分幾百萬Hi你咪拎小朋友思想啦啦, 發展需要時間㗎, 事實證明中國每發展一達地方,都會分錢比當地居民, 同埋近幾年好多內陸地方啲人都開始有錢你哋話中國剝削中國平民, 都off9 你哋睇吓深圳北京上海廣州,甚至二三線城市東莞中山珠海, 嗰班居民個個有身家,住大屋,有醫保, 點好樣比中共剝削呀? 你哋對中國印象中停留喺20年前,真係好拎傻豬係o既,北上廣深就係中國,內陸就唔係中國,小粉紅教左我好耐
依家講明香港係中國一部份,所以根本冇所謂"新移民",係你唔"融入祖國" 既然祖國咁好,重好過香港,做乜唔跟林鄭,融入大灣區? 你係咪要搞港獨呀??我係好拎介意新移民啊,但係新移民還新移民, 你哋講拎到香港完全冇自由咁,香港有乜拎嘢唔自由先? 相反新移民問題你哋係呢一年示威,提都冇提過,根本班HiHi暴力示威者就係新移民睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港<<<<<你真係咁唔介意就唔會有呢句啦,off,應該係藍絲開口埋口祖國支援香港至係其實講自由程度,而家香港同英殖民地嗰時根本冇分別 真心唔覺得中共想喺自由上面剝削香港 睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港早知今日何必當初, 回頭諗返,唔覺得香港自由點樣俾中共剝削, 剝削經濟就有,for example : 大量綜緩新移民,中國公司投標 所以一直唔認為需要用到武力去抗爭睇得多連狗POST多就會洗腦, 如樓豬呢D人
你自己上YouTube睇吓啦,而家佢哋喺室外已經唔戴口罩啦 澳門依家開放左比廣東省人自由出入,澳門都一直零確診 香港近排都冇中國入境人士確診呀 即係你覺得香港同澳門政府都一齊做假?YouTube啲城市片都係造假?明架啦,唔講即係冇事囉,唔比再講就即係冇發生,大家happy湖北武漢疫情只係持續左二個月,其實真係唔使點樣經濟援助,你真係覺得中國內陸地區武漢好窮啊? 你咁講全世界咁多國家疫情持續左接近一年,咁佢哋其他國家咪仲大鑊? 事實係關閉經濟嘅影響仲大過染病嘅影響,所以各國依家都唔係點樣封閉經濟面子工程呢回事,十五六年前去上海做野時已經睇得好透 到左2020重有人落搭至好野中國發展一帶一路都唔會發展內陸啦 送左幾百億比委內瑞拉 非州 但係湖北疫情補助係一億人分幾百萬Hi你咪拎小朋友思想啦啦, 發展需要時間㗎, 事實證明中國每發展一達地方,都會分錢比當地居民, 同埋近幾年好多內陸地方啲人都開始有錢你哋話中國剝削中國平民, 都off9 你哋睇吓深圳北京上海廣州,甚至二三線城市東莞中山珠海, 嗰班居民個個有身家,住大屋,有醫保, 點好樣比中共剝削呀? 你哋對中國印象中停留喺20年前,真係好拎傻豬係o既,北上廣深就係中國,內陸就唔係中國,小粉紅教左我好耐
仲有而家全世界都冇顯示有中國出境人士確診 如果有,實比蘋果唱到飛起你自己上YouTube睇吓啦,而家佢哋喺室外已經唔戴口罩啦 澳門依家開放左比廣東省人自由出入,澳門都一直零確診 香港近排都冇中國入境人士確診呀 即係你覺得香港同澳門政府都一齊做假?YouTube啲城市片都係造假?明架啦,唔講即係冇事囉,唔比再講就即係冇發生,大家happy湖北武漢疫情只係持續左二個月,其實真係唔使點樣經濟援助,你真係覺得中國內陸地區武漢好窮啊? 你咁講全世界咁多國家疫情持續左接近一年,咁佢哋其他國家咪仲大鑊? 事實係關閉經濟嘅影響仲大過染病嘅影響,所以各國依家都唔係點樣封閉經濟面子工程呢回事,十五六年前去上海做野時已經睇得好透 到左2020重有人落搭至好野中國發展一帶一路都唔會發展內陸啦 送左幾百億比委內瑞拉 非州 但係湖北疫情補助係一億人分幾百萬Hi你咪拎小朋友思想啦啦, 發展需要時間㗎, 事實證明中國每發展一達地方,都會分錢比當地居民, 同埋近幾年好多內陸地方啲人都開始有錢你哋話中國剝削中國平民, 都off9 你哋睇吓深圳北京上海廣州,甚至二三線城市東莞中山珠海, 嗰班居民個個有身家,住大屋,有醫保, 點好樣比中共剝削呀? 你哋對中國印象中停留喺20年前,真係好拎傻豬係o既,北上廣深就係中國,內陸就唔係中國,小粉紅教左我好耐
即係你係咪覺得全世界所有國家一齊做假討好中國?仲有而家全世界都冇顯示有中國出境人士確診 如果有,實比蘋果唱到飛起你自己上YouTube睇吓啦,而家佢哋喺室外已經唔戴口罩啦 澳門依家開放左比廣東省人自由出入,澳門都一直零確診 香港近排都冇中國入境人士確診呀 即係你覺得香港同澳門政府都一齊做假?YouTube啲城市片都係造假?明架啦,唔講即係冇事囉,唔比再講就即係冇發生,大家happy湖北武漢疫情只係持續左二個月,其實真係唔使點樣經濟援助,你真係覺得中國內陸地區武漢好窮啊? 你咁講全世界咁多國家疫情持續左接近一年,咁佢哋其他國家咪仲大鑊? 事實係關閉經濟嘅影響仲大過染病嘅影響,所以各國依家都唔係點樣封閉經濟面子工程呢回事,十五六年前去上海做野時已經睇得好透 到左2020重有人落搭至好野中國發展一帶一路都唔會發展內陸啦 送左幾百億比委內瑞拉 非州 但係湖北疫情補助係一億人分幾百萬Hi你咪拎小朋友思想啦啦, 發展需要時間㗎, 事實證明中國每發展一達地方,都會分錢比當地居民, 同埋近幾年好多內陸地方啲人都開始有錢你哋話中國剝削中國平民, 都off9 你哋睇吓深圳北京上海廣州,甚至二三線城市東莞中山珠海, 嗰班居民個個有身家,住大屋,有醫保, 點好樣比中共剝削呀? 你哋對中國印象中停留喺20年前,真係好拎傻豬係o既,北上廣深就係中國,內陸就唔係中國,小粉紅教左我好耐
當時期英國政府因為左派暴動所以會拉學生派傳單都拉 但係去到八九十年代嘅情況已經唔一樣 係自由過呢家呢一刻咁你舉D例子出黎啦? 同埋你又講下六七十年代嘅自由係點? 你生活過淨係退化返去六七十年代嘅自由程度已經唔係好事啦人地講緊你地日日講既自己被剝削呀睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港<<<<<你真係咁唔介意就唔會有呢句啦,off,應該係藍絲開口埋口祖國支援香港至係其實講自由程度,而家香港同英殖民地嗰時根本冇分別 真心唔覺得中共想喺自由上面剝削香港 睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港早知今日何必當初, 回頭諗返,唔覺得香港自由點樣俾中共剝削, 剝削經濟就有,for example : 大量綜緩新移民,中國公司投標 所以一直唔認為需要用到武力去抗爭睇得多連狗POST多就會洗腦, 如樓豬呢D人無話唔介意 ? 如果你生活過六七十年代, 計一計, E家你咪50幾60歲
都係個句囉,唔講得即係冇事,得左 呵, everybody happy即係你係咪覺得全世界所有國家一齊做假討好中國?仲有而家全世界都冇顯示有中國出境人士確診 如果有,實比蘋果唱到飛起你自己上YouTube睇吓啦,而家佢哋喺室外已經唔戴口罩啦 澳門依家開放左比廣東省人自由出入,澳門都一直零確診 香港近排都冇中國入境人士確診呀 即係你覺得香港同澳門政府都一齊做假?YouTube啲城市片都係造假?明架啦,唔講即係冇事囉,唔比再講就即係冇發生,大家happy湖北武漢疫情只係持續左二個月,其實真係唔使點樣經濟援助,你真係覺得中國內陸地區武漢好窮啊? 你咁講全世界咁多國家疫情持續左接近一年,咁佢哋其他國家咪仲大鑊? 事實係關閉經濟嘅影響仲大過染病嘅影響,所以各國依家都唔係點樣封閉經濟面子工程呢回事,十五六年前去上海做野時已經睇得好透 到左2020重有人落搭至好野中國發展一帶一路都唔會發展內陸啦 送左幾百億比委內瑞拉 非州 但係湖北疫情補助係一億人分幾百萬Hi你咪拎小朋友思想啦啦, 發展需要時間㗎, 事實證明中國每發展一達地方,都會分錢比當地居民, 同埋近幾年好多內陸地方啲人都開始有錢你哋話中國剝削中國平民, 都off9 你哋睇吓深圳北京上海廣州,甚至二三線城市東莞中山珠海, 嗰班居民個個有身家,住大屋,有醫保, 點好樣比中共剝削呀? 你哋對中國印象中停留喺20年前,真係好拎傻豬係o既,北上廣深就係中國,內陸就唔係中國,小粉紅教左我好耐
我唔覺得其他國家會幫中國講大話 但係個問題係呢個係假命題 依家有幾多中國人出到? 就算畀佢出去人哋都唔畀佢入 就算畀佢入都唔代表有人想去 依家國際旅客基本上係冇 去到呢一刻依然全世界好多國家封咗 你唔好話點解冇火星人確診?都係個句囉,唔講得即係冇事,得左 呵, everybody happy即係你係咪覺得全世界所有國家一齊做假討好中國?仲有而家全世界都冇顯示有中國出境人士確診 如果有,實比蘋果唱到飛起你自己上YouTube睇吓啦,而家佢哋喺室外已經唔戴口罩啦 澳門依家開放左比廣東省人自由出入,澳門都一直零確診 香港近排都冇中國入境人士確診呀 即係你覺得香港同澳門政府都一齊做假?YouTube啲城市片都係造假?明架啦,唔講即係冇事囉,唔比再講就即係冇發生,大家happy湖北武漢疫情只係持續左二個月,其實真係唔使點樣經濟援助,你真係覺得中國內陸地區武漢好窮啊? 你咁講全世界咁多國家疫情持續左接近一年,咁佢哋其他國家咪仲大鑊? 事實係關閉經濟嘅影響仲大過染病嘅影響,所以各國依家都唔係點樣封閉經濟面子工程呢回事,十五六年前去上海做野時已經睇得好透 到左2020重有人落搭至好野中國發展一帶一路都唔會發展內陸啦 送左幾百億比委內瑞拉 非州 但係湖北疫情補助係一億人分幾百萬Hi你咪拎小朋友思想啦啦, 發展需要時間㗎, 事實證明中國每發展一達地方,都會分錢比當地居民, 同埋近幾年好多內陸地方啲人都開始有錢你哋話中國剝削中國平民, 都off9 你哋睇吓深圳北京上海廣州,甚至二三線城市東莞中山珠海, 嗰班居民個個有身家,住大屋,有醫保, 點好樣比中共剝削呀? 你哋對中國印象中停留喺20年前,真係好拎傻豬係o既,北上廣深就係中國,內陸就唔係中國,小粉紅教左我好耐