根據《罪犯自新條例》第2(1)條,被定罪的人士,如果被判處不超過3個月的監禁(不論是即時執行或暫緩執行)或不超過1萬元罰款,並且是首次在香港被定罪,只要他/她3年內在香港沒有再被定罪,其定罪便會被視為「已喪失時效」。《罪犯自新條例》中有關「已喪失時效的定罪」之規定,可應用的範圍十分有限。該條例只適用於以往從未曾被定罪的人,而且其目前定罪的判刑,必須是不超過3個月監禁或不超過罰款1萬元,而他/她必須於被定罪後3年內沒有再被定罪。 根據《罪犯自新條例》第2(1)(c)(i)(ii)(iii)條,除第3(3)及(4)條另有規定外,如果罪犯的定罪被視為「已喪失時效」,所有有關該定罪的證據均不得在任何程序中被接納。換言之,該「已喪失時效」的定罪、或罪犯不披露該定罪,均不得作為將他/她從任何職位、專業、職業或受僱工作撤除或排除的理由,亦不得作為令他/她在該職位、專業、職業或受僱工作上蒙受任何不利的理由。 唔好灰心呀樓主巴打 只要唔過三個月 三年後又係一條好漢唔好off ,一定要申請法緩。 其次係正路唔會判得太重,除非遇到個超級藍官。 貴利真係唔好借,留返啲錢安家/比人罰錢時用好過。我估多數社服180小時,頂多都係幾個禮拜,巴打之前份工做咩?
呢幾年高登有好大轉變, 本身會員年齡偏大, 多數有顧慮或者比較軟弱, 為左掩飾自己既懦弱, 或者有d想做d野, 但因為懦弱而無出到一分力, 為左令到自己既良心好過一d, 所以變成犬儒主義, 例如話你送頭,話你比人利用, 話運動變質,甚至企係強權果邊。 總之就需要一d諗法來合理化自己既無作為,無付出, 否則自己既良心,自己既價值觀撐唔到落去, 所以藍絲就係咁樣煉成, 亦解釋到點解年紀越大越多藍絲, 因為懦弱! 所以樓主唔需要理會其他人點睇, 本身佢地就係懦弱,可悲既人。 反而樓主唔好因為過去經歷放棄自己既理念, 民主自由,良知。 唔好忘記自己追求既野。 出到去示威,老實講係自己顧自己, 大家都係本住良知同信念行出去, 衰左唔需要怨其他人, 男人老狗,頂天立地, 當年東星耀陽衰左,佢無怨到自己兄弟,佢就係有呢種霸氣!可惜曱甴就係敢做唔敢認,以為勇武行頭大拎曬。 事實就係衰咗變Condom要著草要籌旗, 喊曬救命成個細路咁,勇武?我勇Auntie咩
呢幾年高登有好大轉變, 本身會員年齡偏大, 多數有顧慮或者比較軟弱, 為左掩飾自己既懦弱, 或者有d想做d野, 但因為懦弱而無出到一分力, 為左令到自己既良心好過一d, 所以變成犬儒主義, 例如話你送頭,話你比人利用, 話運動變質,甚至企係強權果邊。 總之就需要一d諗法來合理化自己既無作為,無付出, 否則自己既良心,自己既價值觀撐唔到落去, 所以藍絲就係咁樣煉成, 亦解釋到點解年紀越大越多藍絲, 因為懦弱! 所以樓主唔需要理會其他人點睇, 本身佢地就係懦弱,可悲既人。 反而樓主唔好因為過去經歷放棄自己既理念, 民主自由,良知。 唔好忘記自己追求既野。 出到去示威,老實講係自己顧自己, 大家都係本住良知同信念行出去, 衰左唔需要怨其他人, 男人老狗,頂天立地, 當年東星耀陽衰左,佢無怨到自己兄弟,佢就係有呢種霸氣!9UP啦, 我上面都講左 1. 有用既人地一早做左(例如打國際線) 2. 就算做再多驚天動地嘢, 都唔會上FORUM同你講啦 根本係啲小朋友, 先會上黎圍爐取暖, 你地快啲睇下我係啲差佬面前打左飛機呀, 係咪好叻仔呀咁, 人地做完大事仲走得甩果啲根本刪POST都刪唔切
駁唔到 仲出黎認屎認屁比人拉完當Condom咩呢幾年高登有好大轉變, 本身會員年齡偏大, 多數有顧慮或者比較軟弱, 為左掩飾自己既懦弱, 或者有d想做d野, 但因為懦弱而無出到一分力, 為左令到自己既良心好過一d, 所以變成犬儒主義, 例如話你送頭,話你比人利用, 話運動變質,甚至企係強權果邊。 總之就需要一d諗法來合理化自己既無作為,無付出, 否則自己既良心,自己既價值觀撐唔到落去, 所以藍絲就係咁樣煉成, 亦解釋到點解年紀越大越多藍絲, 因為懦弱! 所以樓主唔需要理會其他人點睇, 本身佢地就係懦弱,可悲既人。 反而樓主唔好因為過去經歷放棄自己既理念, 民主自由,良知。 唔好忘記自己追求既野。 出到去示威,老實講係自己顧自己, 大家都係本住良知同信念行出去, 衰左唔需要怨其他人, 男人老狗,頂天立地, 當年東星耀陽衰左,佢無怨到自己兄弟,佢就係有呢種霸氣!9UP啦, 我上面都講左 1. 有用既人地一早做左(例如打國際線) 2. 就算做再多驚天動地嘢, 都唔會上FORUM同你講啦 根本係啲小朋友, 先會上黎圍爐取暖, 你地快啲睇下我係啲差佬面前打左飛機呀, 係咪好叻仔呀咁, 人地做完大事仲走得甩果啲根本刪POST都刪唔切
你邊有錢樓主係一條五毛黎架 佢打多些少字就咁多人比like你派足我十幾年腸仲屈我係五毛 比下面好喎 大家睇下我d派膠紀錄呀 呢條友派足我兩年呀 派咁耐我就沉咁耐 我遲早向法庭申請禁制令等你無得派我膠高登D老野原來都咁易呃
樓主係上區院審定點? 如果唔係區院民權星火應該都搵到律師幫手架你信佢勁UP? 你知唔知依家幾月? 8月尾呀! 連儂牆比人鏟清左幾多個月? 佢話近排因連儂牆比人告傷人, 到依家都仲未上庭, 完全係勁吹 只要我部電腦power on, 呢條垃圾就有膠收
就大陸黎講,有戶口政策就一定同化唔到。 攞上海為例,有咁多外地人都同化唔到上海本地人,上海本地人都係有份優越感既然祖國咁好,又點會有"同化"呢個問題? 唔係"自已人"咩?"自已人"又點會有同唔同化?大家唔係早"化"左咩? 諗下自已講乜先啦自由*人地講緊你地日日講既自己被剝削呀睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港<<<<<你真係咁唔介意就唔會有呢句啦,off,應該係藍絲開口埋口祖國支援香港至係其實講自由程度,而家香港同英殖民地嗰時根本冇分別 真心唔覺得中共想喺自由上面剝削香港 睇返政策,中國只係想一直派新移民落嚟同化香港早知今日何必當初, 回頭諗返,唔覺得香港自由點樣俾中共剝削, 剝削經濟就有,for example : 大量綜緩新移民,中國公司投標 所以一直唔認為需要用到武力去抗爭睇得多連狗POST多就會洗腦, 如樓豬呢D人無話唔介意
巴打,唔好理上面班廢老,個班人同建制狗只有一步之差 不過連儂牆啲人好多都唔識保護自己,可能覺得痴下紙好安全啦比人禁落地下 對家得兩個人 我呢邊有5個所謂手足跑得快過保特 我叫咗兩聲救我佢地都無番轉頭 個下比人出賣既感覺真係好唔識形容 錄口供仲比人笑勁我 話人地唔理你呀傻仔 sosad 聽你咁講都好hurt下 大難臨頭各自飛 不過假如你係5個手足之一, 你會唔會去博去幫禁左落地下既手足?我戴個頭盔先 未判呀 唔係講緊我個件事 個陣係有兩個女仔痴牆比廢老圍Hi 個陣又夜喎 ,我個陣岩岩機鋪打完機出黎見到佢地捉住其中一個隻手唔比佢走 其他人又只係圍Hi唔出手 跟住又中二病上身想英雄救美 出手推開個廢老就突然比人從後扑咗野 好快就比兩個人禁落地下 不過比我諗多次 可能都會出黎逞英雄
其實大家成日討論送唔送頭我覺無咩意義 總有好似我呢d人我自橫刀向天笑咁 你唔會講清朝班友維新派係送頭嫁嘛 的確黎講佢地係無實際作用 但革命種子要種既,前人唔種 咪我地用血用汗種下先囉 我都軟弱要上黎圍爐,我都有後悔過 但過多廿年三十年 我相信我無做錯到 我一直覺自己香港自己救 成日等美國出手同抗爭判無咩分別
早知今日何必當初, 回頭諗返,唔覺得香港自由點樣俾中共剝削, 剝削經濟就有,for example : 大量綜緩新移民,中國公司投標 所以一直唔認為需要用到武力去抗爭Hi你老尾
有冇搵過國泰民安同星火邊個好?
我叫咗兩聲救我佢地都無番轉頭咁你想人哋點救先
補多一句:出去之前睇下情況對唔對路先,再唔係嘅去到望下附近啲人先自己衡量啦我叫咗兩聲救我佢地都無番轉頭咁你想人哋點救先一開始都係咁呼籲要練跑㗎啦,咁你跑唔過畀人撳低都冇得怨㗎喎
申請法援唔係萬能,係得個list度嘅都唔係咩勁嘢,佢地為錢唔為戰績,好多會特登拖多幾場打賺錢,再HiHi啲嘅會特登輸,叫你上訴再賺多筆 所以話,法律面前,________係一句事情陳述至少幫手賠訟費
真奇怪,你竟然有上高登都比黃絲狗洗腦送頭, 可見依家滲透幾咁嚴重 為咗幾張爛紙打人有冇off咗D佢比人打喎 點認仲要攪到自己咁 我係你父母都覺得你畢 不過都好比你認清手足係condom呢個事實,早日遠離兒登黃絲洗腦垃圾。 如果係真嘅話。唔好再嘥錢,巴打,坦白從寬,有做過就唔怕認
講起一件好off既事, 有個朋友係WTS GROUP度Hi其他人唔出去遊行, 得佢一個食TG, 跟住我笑勁佢, 人地火魔法會唔會係WTS GROUP同你講?做得越深入既人根本越唔會講, 你根本分唔到邊啲係港豬邊啲係火魔法師, 不要看自己那麼重 利申: 愛國愛黨Hi人唔遊行已經好off嘅事 出去行,有咩後果係自己承擔,d人自己判斷,有咩事又唔係叫人出去果d人“咩” 就算係因為想留係屋企而唔去行 都無得Hi人 只可以勸/邀請人出去 同個人本身係港豬定火魔無關係
香港最HiHi既係有人出黎犧牲,但最後仲有班人出黎落井下石,俾人笑傻仔,呢啲咁既人唔值得為佢地而犧牲。 加油,過左呢關之後唔好再為呢啲人。重點呀 為自己就得了 唔洗理為唔為其他人 好多人當人係condom或只係好似高登仔咁笑人送頭