有冇jm 有用香水? 有冇用過victoria's secret D香水? 好唔好用麻麻,好快無味
除左jo malone仲有咩香水牌子推薦? 同埋好好奇有啲牌子(e.g. Chanel, Dior) Sasa冇tester 但去專門店試完唔買實俾啲ba黑面沙田dior chanel冇人理咁到底要點試 btw用緊Lanvin marry me con唔識串 粉紅色個隻 其實自己鐘意原版紫色個隻 清啲冇咁甜 但bf鐘意甜啲
突然間醒起有個fd都生過唇瘡,佢話佢去藥房買咩acyclovir唇瘡膏,不過拒係生左一排先去買所以好似都搞左兩三禮拜先好,我諗我會去藥房買唇瘡膏instead of睇醫生了,反正都係搽藥雖然我無痕,不過我應該都係唇瘡架喇呢位絲打仲嚴重我都成日生哩d 會紅腫痕同有好多迷你水泡 仲會滲水用lihk search唔到postthx回番咀唇敏感?個位絲打 希望以下產品幫到你 : 近江兄弟?身用 blitex就臨訓前用好? shiseido都隨身用 我琴日都買左近江兄弟,搽咩潤唇膏都有禁住佢,但無好轉,尤其唔搽個陣會明顯d,同細心睇其實有d好細粒既野 所以我開始懷疑係唇炎 都未試過 最快聽日睇醫生 見你話sheseido個支要代購,咁blitex呢?大間d萬寧屈人寺有無? 睇過醫生話係唇瘡 係乜鬼病毒感染 感染過一次就會永久潛伏 抵抗力弱就會出現返 醫生話飲多d水同食維他命b 我次次初起就即刻食維他命b 好快冇事 blitex我都有用 搽完幾涼幾舒服 我係卓悅買 $3x shiseido係colourmix見過 好似$6x 我冬天先會keep住番發 係又痕又痛 個咀變到孖潤腸咁 呢幾枝野都係卓悅or colomix先有 shiseido曾經係kawaiiland見過 總之未好番唔好用有色唇膏 不得我都有睇過醫生 都係開藥膏俾我算 我第一次感染應該都係睇下醫生好d,咁之後返發個陣就係靠搽上面d野,多飲水同食維他命b好返?維他命b係丸個d?有無邊隻推介,無食開e d野亦唔想食太多
呢度有冇絲打試過線面
除左jo malone仲有咩香水牌子推薦? 同埋好好奇有啲牌子(e.g. Chanel, Dior) Sasa冇tester 但去專門店試完唔買實俾啲ba黑面除左Jo Malone 我鐘意用Burberry咁到底要點試 btw用緊Lanvin marry me con唔識串 粉紅色個隻 其實自己鐘意原版紫色個隻 清啲冇咁甜 但bf鐘意甜啲
除左jo malone仲有咩香水牌子推薦? 同埋好好奇有啲牌子(e.g. Chanel, Dior) Sasa冇tester 但去專門店試完唔買實俾啲ba黑面for her陣味我都覺得ok咁到底要點試 btw用緊Lanvin marry me con唔識串 粉紅色個隻 其實自己鐘意原版紫色個隻 清啲冇咁甜 但bf鐘意甜啲
除左jo malone仲有咩香水牌子推薦? 同埋好好奇有啲牌子(e.g. Chanel, Dior) Sasa冇tester 但去專門店試完唔買實俾啲ba黑面用緊過dior我覺得好快散陣味咁到底要點試 btw用緊Lanvin marry me con唔識串 粉紅色個隻 其實自己鐘意原版紫色個隻 清啲冇咁甜 但bf鐘意甜啲
路過 見到有絲打講Jo Malone 香水jo Malone係咪秦國買最平自己用緊Orange blossom 朋友用緊English Pear 真係好正 不過香港買好貴 之前係paris買
呢隻有冇絲打試過線面有,線完之後生好似蚊爛咁既野,幾日後好返 線完後上妝係幾靚
除左jo malone仲有咩香水牌子推薦? 同埋好好奇有啲牌子(e.g. Chanel, Dior) Sasa冇tester 但去專門店試完唔買實俾啲ba黑面除左Jo Malone 我鐘意用Burberry咁到底要點試 btw用緊Lanvin marry me con唔識串 粉紅色個隻 其實自己鐘意原版紫色個隻 清啲冇咁甜 但bf鐘意甜啲
係咪要素顏咁去線面呢隻有冇絲打試過線面有,線完之後生好似蚊爛咁既野,幾日後好返 線完後上妝係幾靚
唔知喎 泰國有得買?路過 見到有絲打講Jo Malone 香水jo Malone係咪秦國買最平自己用緊Orange blossom 朋友用緊English Pear 真係好正 不過香港買好貴 之前係paris買 ?
泰國有唔少香港冇既牌子添唔知喎 泰國有得買?路過 見到有絲打講Jo Malone 香水jo Malone係咪秦國買最平自己用緊Orange blossom 朋友用緊English Pear 真係好正 不過香港買好貴 之前係paris買 ?
好鐘意個種清清地既香味除左jo malone仲有咩香水牌子推薦? 同埋好好奇有啲牌子(e.g. Chanel, Dior) Sasa冇tester 但去專門店試完唔買實俾啲ba黑面除左Jo Malone 我鐘意用Burberry咁到底要點試 btw用緊Lanvin marry me con唔識串 粉紅色個隻 其實自己鐘意原版紫色個隻 清啲冇咁甜 但bf鐘意甜啲 男用都好香
我覺得幾好用wor有冇jm 有用香水? 有冇用過victoria's secret D香水? 好唔好用麻麻,好快無味仲諗住買來送畀人
平平地 etude house同innisfree已經好好kate眉粉我有啦 如果淨用眉粉畫好耐先畫得完想買支眉筆 平同貴有咩選擇 主要要持久同最好係平/幼筆頭考唔考慮眉粉 kate好用鍾意眉筆畫兩野出得街既感覺
有線開唇毛係咪要素顏咁去線面呢隻有冇絲打試過線面有,線完之後生好似蚊爛咁既野,幾日後好返 線完後上妝係幾靚好想試下線
係要素顏洗乾淨面線係咪要素顏咁去線面呢隻有冇絲打試過線面有,線完之後生好似蚊爛咁既野,幾日後好返 線完後上妝係幾靚好想試下線
絲打你係邊度線係要素顏洗乾淨面線係咪要素顏咁去線面呢隻有冇絲打試過線面有,線完之後生好似蚊爛咁既野,幾日後好返 線完後上妝係幾靚好想試下線
同問絲打你係邊度線係要素顏洗乾淨面線係咪要素顏咁去線面呢隻有冇絲打試過線面有,線完之後生好似蚊爛咁既野,幾日後好返 線完後上妝係幾靚好想試下線
我舅母幫我線咋絲打你係邊度線係要素顏洗乾淨面線係咪要素顏咁去線面呢隻有冇絲打試過線面有,線完之後生好似蚊爛咁既野,幾日後好返 線完後上妝係幾靚好想試下線
你又岩 下次去睇下會唔會平d泰國有唔少香港冇既牌子添唔知喎 泰國有得買?路過 見到有絲打講Jo Malone 香水jo Malone係咪秦國買最平自己用緊Orange blossom 朋友用緊English Pear 真係好正 不過香港買好貴 之前係paris買 ?