最鍾意嗲你
3976日
用lihk search唔到post![]()
回番咀唇敏感?個位絲打
希望以下產品幫到你:
近江兄弟?身用
blitex就臨訓前用好?
shiseido都隨身用
thx![]()
我琴日都買左近江兄弟,搽咩潤唇膏都有禁住佢,但無好轉,尤其唔搽個陣會明顯d,同細心睇其實有d好細粒既野![]()
所以我開始懷疑係唇炎
都未試過
最快聽日睇醫生
![]()
見你話sheseido個支要代購,咁blitex呢?大間d萬寧屈人寺有無?
我都成日生哩d 會紅腫痕同有好多迷你水泡 仲會滲水睇過醫生話係唇瘡 係乜鬼病毒感染 感染過一次就會永久潛伏 抵抗力弱就會出現返 醫生話飲多d水同食維他命b 我次次初起就即刻食維他命b 好快冇事
![]()
blitex我都有用 搽完幾涼幾舒服 我係卓悅買 $3x
shiseido係colourmix見過 好似$6x
呢位絲打仲嚴重![]()
我冬天先會keep住番發
係又痕又痛
個咀變到孖潤腸咁![]()
呢幾枝野都係卓悅or colomix先有
shiseido曾經係kawaiiland見過![]()
總之未好番唔好用有色唇膏
不得我都有睇過醫生 都係開藥膏俾我算
我都會生水泡係唇邊 勁大個
岩岩先好返 仲有個唇印

已經係第四五個係呢兩年先會咁
平時就會好似比蚊咬咁紅左一點咁囉

up緊,就快得
:
所以我開始懷疑係唇炎
最快聽日睇醫生
![[sosad]](/faces/sosad.gif)

![[bomb]](/faces/bomb.gif)



希推 