CAuubrey
3975日
有冇jm 有用香水? 有冇用過victoria's secret D香水? 好唔好用![]()
![]()
![]()
麻麻,好快無味
仲諗住買來送畀人除左jo malone仲有咩香水牌子推薦?
同埋好好奇有啲牌子(e.g. Chanel, Dior) Sasa冇tester
但去專門店試完唔買實俾啲ba黑面
咁到底要點試
btw用緊Lanvin marry me con唔識串 粉紅色個隻
其實自己鐘意原版紫色個隻 清啲冇咁甜
但bf鐘意甜啲![]()
![]()
唔買咪唔買佢奈我咩何![[sosad]](/faces/sosad.gif)
有冇jm 有用香水? 有冇用過victoria's secret D香水? 好唔好用![]()
![]()
![]()
個殼堅靚![]()
EAU SO SEXY用家![]()
![]()
佢最新出白色長身樽個隻都好好聞![]()
我覺得佢都last得算耐,一定耐過我隻narciso
望落都唔錯

用lihk search唔到post![]()
回番咀唇敏感?個位絲打
希望以下產品幫到你:
近江兄弟?身用
blitex就臨訓前用好?
shiseido都隨身用
thx![]()
我琴日都買左近江兄弟,搽咩潤唇膏都有禁住佢,但無好轉,尤其唔搽個陣會明顯d,同細心睇其實有d好細粒既野![]()
所以我開始懷疑係唇炎
都未試過
最快聽日睇醫生
![]()
見你話sheseido個支要代購,咁blitex呢?大間d萬寧屈人寺有無?
我都成日生哩d 會紅腫痕同有好多迷你水泡 仲會滲水睇過醫生話係唇瘡 係乜鬼病毒感染 感染過一次就會永久潛伏 抵抗力弱就會出現返 醫生話飲多d水同食維他命b 我次次初起就即刻食維他命b 好快冇事
![]()
blitex我都有用 搽完幾涼幾舒服 我係卓悅買 $3x
shiseido係colourmix見過 好似$6x
呢位絲打仲嚴重![]()
我冬天先會keep住番發
係又痕又痛
個咀變到孖潤腸咁![]()
呢幾枝野都係卓悅or colomix先有
shiseido曾經係kawaiiland見過![]()
總之未好番唔好用有色唇膏
不得我都有睇過醫生 都係開藥膏俾我算
雖然我無痕,不過我應該都係唇瘡架喇我第一次感染應該都係睇下醫生好d,咁之後返發個陣就係靠搽上面d野,多飲水同食維他命b好返?維他命b係丸個d?有無邊隻推介,無食開e d野亦唔想食太多
不過我都會去搵絲打推介既SHISEIDO/blitex
有事個陣代替普通潤唇膏搽都好![[sosad]](/faces/sosad.gif)
除左jo malone仲有咩香水牌子推薦?
同埋好好奇有啲牌子(e.g. Chanel, Dior) Sasa冇tester
但去專門店試完唔買實俾啲ba黑面
咁到底要點試
btw用緊Lanvin marry me con唔識串 粉紅色個隻
其實自己鐘意原版紫色個隻 清啲冇咁甜
但bf鐘意甜啲![]()
![]()

除左jo malone仲有咩香水牌子推薦?
同埋好好奇有啲牌子(e.g. Chanel, Dior) Sasa冇tester
但去專門店試完唔買實俾啲ba黑面
咁到底要點試
btw用緊Lanvin marry me con唔識串 粉紅色個隻
其實自己鐘意原版紫色個隻 清啲冇咁甜
但bf鐘意甜啲![]()
![]()
似街邊菲傭身上陣味
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
除左jo malone仲有咩香水牌子推薦?
同埋好好奇有啲牌子(e.g. Chanel, Dior) Sasa冇tester
但去專門店試完唔買實俾啲ba黑面
咁到底要點試
btw用緊Lanvin marry me con唔識串 粉紅色個隻
其實自己鐘意原版紫色個隻 清啲冇咁甜
但bf鐘意甜啲![]()
![]()
路過 見到有絲打講Jo Malone 香水![]()
自己用緊Orange blossom
朋友用緊English Pear
真係好正不過香港買好貴
之前係paris買
?有冇jm 有用香水? 有冇用過victoria's secret D香水? 好唔好用![]()
![]()
![]()
個殼堅靚![]()
EAU SO SEXY用家![]()
![]()
佢最新出白色長身樽個隻都好好聞![]()
我覺得佢都last得算耐,一定耐過我隻narciso望落都唔錯
我唔知香港最新白色果樽係邊款 ...因為我見美國VS重點推介緊既都唔係白色樽![]()
BTW
問下各位絲打, 香港VS係咪仲係無BRA賣?![]()
![]()
![]()
係咪仲係淨係賣香水, 底底, accessories果d
其實一直都覺得好荒謬... 你BRA咁出名黎到香港竟然唔賣
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
除左jo malone仲有咩香水牌子推薦?
同埋好好奇有啲牌子(e.g. Chanel, Dior) Sasa冇tester
但去專門店試完唔買實俾啲ba黑面
咁到底要點試
btw用緊Lanvin marry me con唔識串 粉紅色個隻
其實自己鐘意原版紫色個隻 清啲冇咁甜
但bf鐘意甜啲![]()
![]()
除左Jo Malone 我鐘意用Burberry
男用都好香路過 見到有絲打講Jo Malone 香水![]()
自己用緊Orange blossom
朋友用緊English Pear
真係好正不過香港買好貴
之前係paris買
jo Malone係咪秦國買最平?

路過 見到有絲打講Jo Malone 香水![]()
自己用緊Orange blossom
朋友用緊English Pear
真係好正不過香港買好貴
之前係paris買
jo Malone係咪秦國買最平?
唔知喎 泰國有得買?
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
好鐘意個種清清地既香味除左jo malone仲有咩香水牌子推薦?
同埋好好奇有啲牌子(e.g. Chanel, Dior) Sasa冇tester
但去專門店試完唔買實俾啲ba黑面
咁到底要點試
btw用緊Lanvin marry me con唔識串 粉紅色個隻
其實自己鐘意原版紫色個隻 清啲冇咁甜
但bf鐘意甜啲![]()
![]()
除左Jo Malone 我鐘意用Burberry男用都好香

想買支眉筆 平同貴有咩選擇
主要要持久同最好係平/幼筆頭
考唔考慮眉粉 kate好用
kate眉粉我有啦 如果淨用眉粉畫好耐先畫得完![]()
鍾意眉筆畫兩野出得街既感覺
呢隻有冇絲打試過線面
有,線完之後生好似蚊爛咁既野,幾日後好返
線完後上妝係幾靚
係咪要素顏咁去線面![]()
好想試下線
係要素顏洗乾淨面線
絲打你係邊度線
佢成日拎我練手藝路過 見到有絲打講Jo Malone 香水![]()
自己用緊Orange blossom
朋友用緊English Pear
真係好正不過香港買好貴
之前係paris買
jo Malone係咪秦國買最平?
唔知喎 泰國有得買?
泰國有唔少香港冇既牌子添
