[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
CAuubrey 3975日
有冇jm 有用香水? 有冇用過victoria's secret D香水? 好唔好用:P #adore# #adore# #adore#

麻麻,好快無味


:-( 仲諗住買來送畀人
公主病病人 3975日
除左jo malone仲有咩香水牌子推薦?
同埋好好奇有啲牌子(e.g. Chanel, Dior) Sasa冇tester
但去專門店試完唔買實俾啲ba黑面 :o)
咁到底要點試 [sosad]
btw用緊Lanvin marry me con唔識串 粉紅色個隻
其實自己鐘意原版紫色個隻 清啲冇咁甜
但bf鐘意甜啲 :o) :o) :o)

沙田dior chanel冇人理#hehe#
試完你咪話轉個圈行下睇個味點:D 唔買咪唔買佢奈我咩何[sosad]
CAuubrey 3975日
有冇jm 有用香水? 有冇用過victoria's secret D香水? 好唔好用:P #adore# #adore# #adore#



https://www.victoriassecret.com/beauty/fragrance/tease-eau-de-parfum-victorias-secret?ProductID=4422&CatalogueType=OLS

個殼堅靚#love# #yup#

EAU SO SEXY用家#yup# #yup#
佢最新出白色長身樽個隻都好好聞:)
我覺得佢都last得算耐,一定耐過我隻narciso:o)


#love# 望落都唔錯
我唔知香港最新白色果樽係邊款 ...因為我見美國VS重點推介緊既都唔係白色樽 :O

BTW
問下各位絲打, 香港VS係咪仲係無BRA賣? [sosad] #adore# #adore#
係咪仲係淨係賣香水, 底底, accessories果d
其實一直都覺得好荒謬... 你BRA咁出名黎到香港竟然唔賣#oh#
拾思邏 3975日
用lihk search唔到post:o)
回番咀唇敏感?個位絲打
希望以下產品幫到你#hoho#
近江兄弟?身用
blitex就臨訓前用好?
shiseido都隨身用
https://img.eservice-hk.net/upload/2015/08/08/021336_587391c8b73354dfb82042ebee5c4af9.jpg

thx#adore#
我琴日都買左近江兄弟,搽咩潤唇膏都有禁住佢,但無好轉,尤其唔搽個陣會明顯d,同細心睇其實有d好細粒既野xx( @_@ 所以我開始懷疑係唇炎:~( 都未試過:-( 最快聽日睇醫生xx(
見你話sheseido個支要代購,咁blitex呢?大間d萬寧屈人寺有無?

我都成日生哩d 會紅腫痕同有好多迷你水泡 仲會滲水xx( 睇過醫生話係唇瘡 係乜鬼病毒感染 感染過一次就會永久潛伏 抵抗力弱就會出現返 醫生話飲多d水同食維他命b 我次次初起就即刻食維他命b 好快冇事:D
blitex我都有用 搽完幾涼幾舒服 我係卓悅買 $3x
shiseido係colourmix見過 好似$6x

呢位絲打仲嚴重[shocking]
我冬天先會keep住番發
係又痕又痛
個咀變到孖潤腸咁[banghead]
呢幾枝野都係卓悅or colomix先有
shiseido曾經係kawaiiland見過#hoho#
總之未好番唔好用有色唇膏
不得我都有睇過醫生 都係開藥膏俾我算:o)

雖然我無痕,不過我應該都係唇瘡架喇xx(我第一次感染應該都係睇下醫生好d,咁之後返發個陣就係靠搽上面d野,多飲水同食維他命b好返?維他命b係丸個d?有無邊隻推介,無食開e d野亦唔想食太多[sosad]

突然間醒起有個fd都生過唇瘡,佢話佢去藥房買咩acyclovir唇瘡膏,不過拒係生左一排先去買所以好似都搞左兩三禮拜先好,我諗我會去藥房買唇瘡膏instead of睇醫生了,反正都係搽藥[sosad] 不過我都會去搵絲打推介既SHISEIDO/blitex;-) 有事個陣代替普通潤唇膏搽都好[sosad]
妮可妮可妮 3975日
呢隻有冇絲打試過線面[sosad][sosad]
妮可妮可妮 3975日
呢度有冇絲打試過線面[sosad][sosad]
hashtag 3975日
除左jo malone仲有咩香水牌子推薦?
同埋好好奇有啲牌子(e.g. Chanel, Dior) Sasa冇tester
但去專門店試完唔買實俾啲ba黑面 :o)
咁到底要點試 [sosad]
btw用緊Lanvin marry me con唔識串 粉紅色個隻
其實自己鐘意原版紫色個隻 清啲冇咁甜
但bf鐘意甜啲 :o) :o) :o)

除左Jo Malone 我鐘意用Burberry O:-)
妮可妮可妮 3975日
除左jo malone仲有咩香水牌子推薦?
同埋好好奇有啲牌子(e.g. Chanel, Dior) Sasa冇tester
但去專門店試完唔買實俾啲ba黑面 :o)
咁到底要點試 [sosad]
btw用緊Lanvin marry me con唔識串 粉紅色個隻
其實自己鐘意原版紫色個隻 清啲冇咁甜
但bf鐘意甜啲 :o) :o) :o)


for her陣味我都覺得ok:D
但我呀媽就話陣味臭[sosad] 似街邊菲傭身上陣味[sosad] [sosad]
搞到我唔敢用:o) :-(
btw唔知點解 自己噴香水就覺得好淡 但其他人就話好濃:o)
係我個鼻有問題 定係佢地個鼻太犀利[sosad]
小黑人 3975日
除左jo malone仲有咩香水牌子推薦?
同埋好好奇有啲牌子(e.g. Chanel, Dior) Sasa冇tester
但去專門店試完唔買實俾啲ba黑面 :o)
咁到底要點試 [sosad]
btw用緊Lanvin marry me con唔識串 粉紅色個隻
其實自己鐘意原版紫色個隻 清啲冇咁甜
但bf鐘意甜啲 :o) :o) :o)


用緊過dior我覺得好快散陣味
神仙v 3975日
路過 見到有絲打講Jo Malone 香水:)
自己用緊Orange blossom
朋友用緊English Pear
真係好正[bomb] 不過香港買好貴
之前係paris買#hoho#


jo Malone係咪秦國買最平:)
上線用戶數量 3975日
有冇jm 有用香水? 有冇用過victoria's secret D香水? 好唔好用:P #adore# #adore# #adore#



https://www.victoriassecret.com/beauty/fragrance/tease-eau-de-parfum-victorias-secret?ProductID=4422&CatalogueType=OLS

個殼堅靚#love# #yup#

EAU SO SEXY用家#yup# #yup#
佢最新出白色長身樽個隻都好好聞:)
我覺得佢都last得算耐,一定耐過我隻narciso:o)


#love# 望落都唔錯
我唔知香港最新白色果樽係邊款 ...因為我見美國VS重點推介緊既都唔係白色樽 :O

BTW
問下各位絲打, 香港VS係咪仲係無BRA賣? [sosad] #adore# #adore#
係咪仲係淨係賣香水, 底底, accessories果d
其實一直都覺得好荒謬... 你BRA咁出名黎到香港竟然唔賣#oh#

咪係,明明佢有出32A[sosad]
上線用戶數量 3975日
呢隻有冇絲打試過線面[sosad][sosad]

有,線完之後生好似蚊爛咁既野,幾日後好返
線完後上妝係幾靚
上線用戶數量 3975日
除左jo malone仲有咩香水牌子推薦?
同埋好好奇有啲牌子(e.g. Chanel, Dior) Sasa冇tester
但去專門店試完唔買實俾啲ba黑面 :o)
咁到底要點試 [sosad]
btw用緊Lanvin marry me con唔識串 粉紅色個隻
其實自己鐘意原版紫色個隻 清啲冇咁甜
但bf鐘意甜啲 :o) :o) :o)

除左Jo Malone 我鐘意用Burberry O:-)

#good# 男用都好香
妮可妮可妮 3975日
呢隻有冇絲打試過線面[sosad][sosad]

有,線完之後生好似蚊爛咁既野,幾日後好返
線完後上妝係幾靚


係咪要素顏咁去線面[sosad]
好想試下線:P
hashtag 3975日
路過 見到有絲打講Jo Malone 香水:)
自己用緊Orange blossom
朋友用緊English Pear
真係好正[bomb] 不過香港買好貴
之前係paris買#hoho#


jo Malone係咪秦國買最平:)

唔知喎 泰國有得買? :O
Ellis_ 3975日
路過 見到有絲打講Jo Malone 香水:)
自己用緊Orange blossom
朋友用緊English Pear
真係好正[bomb] 不過香港買好貴
之前係paris買#hoho#


jo Malone係咪秦國買最平:)

唔知喎 泰國有得買? :O


泰國有唔少香港冇既牌子添 [sosad]
hashtag 3975日
除左jo malone仲有咩香水牌子推薦?
同埋好好奇有啲牌子(e.g. Chanel, Dior) Sasa冇tester
但去專門店試完唔買實俾啲ba黑面 :o)
咁到底要點試 [sosad]
btw用緊Lanvin marry me con唔識串 粉紅色個隻
其實自己鐘意原版紫色個隻 清啲冇咁甜
但bf鐘意甜啲 :o) :o) :o)

除左Jo Malone 我鐘意用Burberry O:-)

#good# 男用都好香
好鐘意個種清清地既香味[bomb]
用緊my Burberry 想買埋Burberry london ^3^
東區烏龍茶 3975日
有冇jm 有用香水? 有冇用過victoria's secret D香水? 好唔好用:P #adore# #adore# #adore#

麻麻,好快無味


:-( 仲諗住買來送畀人

我覺得幾好用wor[sosad]
Retsnom. 3975日
想買支眉筆 平同貴有咩選擇
主要要持久同最好係平/幼筆頭

考唔考慮眉粉 kate好用#good#

kate眉粉我有啦 如果淨用眉粉畫好耐先畫得完xx(
鍾意眉筆畫兩野出得街既感覺

平平地 etude house同innisfree已經好好
豚妹 3975日
呢隻有冇絲打試過線面[sosad][sosad]

有,線完之後生好似蚊爛咁既野,幾日後好返
線完後上妝係幾靚


係咪要素顏咁去線面[sosad]
好想試下線:P


有線開唇毛 #bye#
上線用戶數量 3975日
呢隻有冇絲打試過線面[sosad][sosad]

有,線完之後生好似蚊爛咁既野,幾日後好返
線完後上妝係幾靚


係咪要素顏咁去線面[sosad]
好想試下線:P

係要素顏洗乾淨面線
妮可妮可妮 3975日
呢隻有冇絲打試過線面[sosad][sosad]

有,線完之後生好似蚊爛咁既野,幾日後好返
線完後上妝係幾靚


係咪要素顏咁去線面[sosad]
好想試下線:P

係要素顏洗乾淨面線


絲打你係邊度線#hoho#
東區烏龍茶 3975日
呢隻有冇絲打試過線面[sosad][sosad]

有,線完之後生好似蚊爛咁既野,幾日後好返
線完後上妝係幾靚


係咪要素顏咁去線面[sosad]
好想試下線:P

係要素顏洗乾淨面線


絲打你係邊度線#hoho#

同問#adore# ,好多唇毛成日要自己'蚊'[banghead]
上線用戶數量 3975日
呢隻有冇絲打試過線面[sosad][sosad]

有,線完之後生好似蚊爛咁既野,幾日後好返
線完後上妝係幾靚


係咪要素顏咁去線面[sosad]
好想試下線:P

係要素顏洗乾淨面線


絲打你係邊度線#hoho#

我舅母幫我線咋[sosad] 佢成日拎我練手藝
其他地方無乜感覺但唇毛真係好!向左走向右走!痛!
hashtag 3975日
路過 見到有絲打講Jo Malone 香水:)
自己用緊Orange blossom
朋友用緊English Pear
真係好正[bomb] 不過香港買好貴
之前係paris買#hoho#


jo Malone係咪秦國買最平:)

唔知喎 泰國有得買? :O


泰國有唔少香港冇既牌子添 [sosad]

你又岩 下次去睇下會唔會平d#hoho#
跳到頁尾