我都會生水泡係唇邊 勁大個 岩岩先好返 仲有個唇印呢位絲打仲嚴重我都成日生哩d 會紅腫痕同有好多迷你水泡 仲會滲水用lihk search唔到postthx回番咀唇敏感?個位絲打 希望以下產品幫到你 : 近江兄弟?身用 blitex就臨訓前用好? shiseido都隨身用 我琴日都買左近江兄弟,搽咩潤唇膏都有禁住佢,但無好轉,尤其唔搽個陣會明顯d,同細心睇其實有d好細粒既野 所以我開始懷疑係唇炎 都未試過 最快聽日睇醫生 見你話sheseido個支要代購,咁blitex呢?大間d萬寧屈人寺有無? 睇過醫生話係唇瘡 係乜鬼病毒感染 感染過一次就會永久潛伏 抵抗力弱就會出現返 醫生話飲多d水同食維他命b 我次次初起就即刻食維他命b 好快冇事 blitex我都有用 搽完幾涼幾舒服 我係卓悅買 $3x shiseido係colourmix見過 好似$6x 我冬天先會keep住番發 係又痕又痛 個咀變到孖潤腸咁 呢幾枝野都係卓悅or colomix先有 shiseido曾經係kawaiiland見過 總之未好番唔好用有色唇膏 不得我都有睇過醫生 都係開藥膏俾我算
我都會生水泡係唇邊 勁大個 岩岩先好返 仲有個紅印呢位絲打仲嚴重我都成日生哩d 會紅腫痕同有好多迷你水泡 仲會滲水用lihk search唔到postthx回番咀唇敏感?個位絲打 希望以下產品幫到你 : 近江兄弟?身用 blitex就臨訓前用好? shiseido都隨身用 我琴日都買左近江兄弟,搽咩潤唇膏都有禁住佢,但無好轉,尤其唔搽個陣會明顯d,同細心睇其實有d好細粒既野 所以我開始懷疑係唇炎 都未試過 最快聽日睇醫生 見你話sheseido個支要代購,咁blitex呢?大間d萬寧屈人寺有無? 睇過醫生話係唇瘡 係乜鬼病毒感染 感染過一次就會永久潛伏 抵抗力弱就會出現返 醫生話飲多d水同食維他命b 我次次初起就即刻食維他命b 好快冇事 blitex我都有用 搽完幾涼幾舒服 我係卓悅買 $3x shiseido係colourmix見過 好似$6x 我冬天先會keep住番發 係又痕又痛 個咀變到孖潤腸咁 呢幾枝野都係卓悅or colomix先有 shiseido曾經係kawaiiland見過 總之未好番唔好用有色唇膏 不得我都有睇過醫生 都係開藥膏俾我算 已經係第四五個 係呢兩年先會咁 平時就會好似比蚊咬咁紅左一點咁囉
我都覺得平頭眉筆ok呀 我都係眉尾輕輕畫番 再用眉gel就ok[/quote] 我眉好粗又深色 已經放棄用眉gel 直頭漂左佢算有兩隻雙頭架 唔知係咪講緊同一隻? 不過我有用緊 我都係輕手勾返個形出黎 再用盒裝眉粉填返 我自己就覺得ok個人認為kate雙頭眉筆勁淺色 畫左好似冇畫咁Kate新出左平頭既雙頭眉筆 另一邊係眉粉 或者係za眉筆 都多人讚 好似係kate眉粉我有啦 如果淨用眉粉畫好耐先畫得完鍾意眉筆畫兩野出得街既感覺
前派都試過呢位絲打仲嚴重我都成日生哩d 會紅腫痕同有好多迷你水泡 仲會滲水用lihk search唔到postthx回番咀唇敏感?個位絲打 希望以下產品幫到你 : 近江兄弟?身用 blitex就臨訓前用好? shiseido都隨身用 我琴日都買左近江兄弟,搽咩潤唇膏都有禁住佢,但無好轉,尤其唔搽個陣會明顯d,同細心睇其實有d好細粒既野 所以我開始懷疑係唇炎 都未試過 最快聽日睇醫生 見你話sheseido個支要代購,咁blitex呢?大間d萬寧屈人寺有無? 睇過醫生話係唇瘡 係乜鬼病毒感染 感染過一次就會永久潛伏 抵抗力弱就會出現返 醫生話飲多d水同食維他命b 我次次初起就即刻食維他命b 好快冇事 blitex我都有用 搽完幾涼幾舒服 我係卓悅買 $3x shiseido係colourmix見過 好似$6x 我冬天先會keep住番發 係又痕又痛 個咀變到孖潤腸咁 呢幾枝野都係卓悅or colomix先有 shiseido曾經係kawaiiland見過 總之未好番唔好用有色唇膏 不得我都有睇過醫生 都係開藥膏俾我算
我都會生水泡係唇邊 勁大個 岩岩先好返 仲有個紅印呢位絲打仲嚴重我都成日生哩d 會紅腫痕同有好多迷你水泡 仲會滲水用lihk search唔到postthx回番咀唇敏感?個位絲打 希望以下產品幫到你 : 近江兄弟?身用 blitex就臨訓前用好? shiseido都隨身用 我琴日都買左近江兄弟,搽咩潤唇膏都有禁住佢,但無好轉,尤其唔搽個陣會明顯d,同細心睇其實有d好細粒既野 所以我開始懷疑係唇炎 都未試過 最快聽日睇醫生 見你話sheseido個支要代購,咁blitex呢?大間d萬寧屈人寺有無? 睇過醫生話係唇瘡 係乜鬼病毒感染 感染過一次就會永久潛伏 抵抗力弱就會出現返 醫生話飲多d水同食維他命b 我次次初起就即刻食維他命b 好快冇事 blitex我都有用 搽完幾涼幾舒服 我係卓悅買 $3x shiseido係colourmix見過 好似$6x 我冬天先會keep住番發 係又痕又痛 個咀變到孖潤腸咁 呢幾枝野都係卓悅or colomix先有 shiseido曾經係kawaiiland見過 總之未好番唔好用有色唇膏 不得我都有睇過醫生 都係開藥膏俾我算 已經係第四五個 係呢兩年先會咁 平時就會好似比蚊咬咁紅左一點咁囉
前派都試過,又痕又勁甩皮重要嘴邊起粒粒,睇醫生都係開藥我食同俾藥膏俾我搽,一唔搽又痕過 keep住搽潤唇膏先搽得番有色唇膏,但宜家個嘴變左成日甩皮 ,以前個嘴唔搽潤唇膏都唔會乾
用過12號.. 偏coral 我覺得自然得黎好有氣色 仲有枝7號 比12淡色少少 呢枝野係我個咀到過左陣就好乾呀 會出白色皮仔!!YSL Glossy stain 有咩色號係自然啲買左支Armani sheer 唔係勁顯色但好潤好自然 仲好過Dior glow仲有冇其他唇膏推介 近排鍾意用 ysl tint in oil 好玻璃咀都好自然好正
有冇jm 有用香水? 有冇用過victoria's secret D香水? 好唔好用麻麻,好快無味
re妮可絲打 簡單?講 物理防曬?係個? 好杰好白好難推好lup個?防曬呀 好處就係無咁易敏感 我用緊innisfree spf35個隻 唔錯 而化學防曬通常都係宣稱清爽不泛白 通常身防曬都係化學架啦 我面用物理防曬 身用化學 &full makeup?話我係會搽防曬 控油/保濕base 有色base先上粉底 真係好鬼勤力半物理防曬做base得唔得sofina係化學防曬係呀我係化妝新手物理防曬可以當base用如果面又搽粉,再加防曬,好似好怪雞咁好驚曬黑反而身我懶得搽...細個我會照搽上面架喎防曬算 1 nico應該講身用防曬哎呀嗚呀? 面咪搽返面用既防曬 希推 我係完全唔知有面用既防曬 平時係街見到d防曬都只係以為for手手腳腳 唔明點解你會搽身唔搽面 防曬一定要做足 絲打你係用邊隻防曬 絲打係化妝新手? 物理防曬係乜o黎 邊到可以買 sofina個隻base係咪有物理防曬
有冇有色base介紹唔怕貴就makeup forever 我用緊綠色 好薄薄薄但有效 個種薄同其他牌子好明顯係兩個層次 我上個post都有講 但我回個絲打話太貴同埋想問搽有色base ge話洗唔洗搽個冇色ge打底
搽咁多層野落臉 會唔會搞到睇落好厚粉re妮可絲打 簡單?講 物理防曬?係個? 好杰好白好難推好lup個?防曬呀 好處就係無咁易敏感 我用緊innisfree spf35個隻 唔錯 而化學防曬通常都係宣稱清爽不泛白 通常身防曬都係化學架啦 我面用物理防曬 身用化學 &full makeup?話我係會搽防曬 控油/保濕base 有色base先上粉底 真係好鬼勤力半物理防曬做base得唔得sofina係化學防曬係呀我係化妝新手物理防曬可以當base用如果面又搽粉,再加防曬,好似好怪雞咁好驚曬黑反而身我懶得搽...細個我會照搽上面架喎防曬算 1 nico應該講身用防曬哎呀嗚呀? 面咪搽返面用既防曬 希推 我係完全唔知有面用既防曬 平時係街見到d防曬都只係以為for手手腳腳 唔明點解你會搽身唔搽面 防曬一定要做足 絲打你係用邊隻防曬 絲打係化妝新手? 物理防曬係乜o黎 邊到可以買 sofina個隻base係咪有物理防曬
203 我買左比個fd,試上嘴真係睇唔到搽左咁YSL Glossy stain 有咩色號係自然啲仲有冇其他唇膏推介 近排鍾意用 ysl tint in oil 好玻璃咀都好自然好正買左支Armani sheer 唔係勁顯色但好潤好自然 仲好過Dior glow最近心思思想買支chanelhi一直想入armani同cle de peau 但未揀到鐘意既色 Armani有冇靚色推薦
可唔可以推介下物理防曬? ThxOrbis
我只係去行山去沙灘先用身防曬re妮可絲打 簡單?講 物理防曬?係個? 好杰好白好難推好lup個?防曬呀 好處就係無咁易敏感 我用緊innisfree spf35個隻 唔錯 而化學防曬通常都係宣稱清爽不泛白 通常身防曬都係化學架啦 我面用物理防曬 身用化學 &full makeup?話我係會搽防曬 控油/保濕base 有色base先上粉底 真係好鬼勤力半物理防曬做base得唔得sofina係化學防曬係呀我係化妝新手物理防曬可以當base用如果面又搽粉,再加防曬,好似好怪雞咁好驚曬黑反而身我懶得搽...細個我會照搽上面架喎防曬算 1 nico應該講身用防曬哎呀嗚呀? 面咪搽返面用既防曬 希推 我係完全唔知有面用既防曬 平時係街見到d防曬都只係以為for手手腳腳 唔明點解你會搽身唔搽面 防曬一定要做足 絲打你係用邊隻防曬 絲打係化妝新手? 物理防曬係乜o黎 邊到可以買 sofina個隻base係咪有物理防曬
我眉好粗又深色 已經放棄用眉gel 直頭漂左佢算我都覺得平頭眉筆ok呀 我都係眉尾輕輕畫番 再用眉gel就ok個人認為kate雙頭眉筆勁淺色 畫左好似冇畫咁有兩隻雙頭架 唔知係咪講緊同一隻? 不過我有用緊 我都係輕手勾返個形出黎 再用盒裝眉粉填返 我自己就覺得ok
有人話orbis出粒粒但利申未用過可唔可以推介下物理防曬? ThxOrbis
咁可能真係要噴多幾下 由其Jo Malone 既香水相對偏淡我因為有濕疹 所以長期著長袖衫大半日啦 如果由朝早開始出去就唔係幾頂到夜晚 噴幾多睇你想有幾strong 我通常噴手腕同埋頸咁你可以keep到幾耐之前買個陣個sales都話可以溝埋黎用 但我暫時都淨係用一隻味仲諗住買添冇呀但我覺得唔會long lasting路過 見到有絲打講Jo Malone 香水絲打有冇用過佢地d皂 好似幾吸引,想買自己用緊Orange blossom 朋友用緊English Pear 真係好正 不過香港買好貴 之前係paris買 但唔知陣味可以keep幾耐 見佢價錢都算負擔得起 絲打你有冇兩溝咁用?jo malone香水 見d人話兩溝會keep得耐d 同埋你一次噴幾多 噴係邊d位 如果呢個情況 係咪要噴多幾倍先得 平時朝早噴五六下係衫領 到食飯時間已經冇乜味
雖然我無痕,不過我應該都係唇瘡架喇呢位絲打仲嚴重我都成日生哩d 會紅腫痕同有好多迷你水泡 仲會滲水用lihk search唔到postthx回番咀唇敏感?個位絲打 希望以下產品幫到你 : 近江兄弟?身用 blitex就臨訓前用好? shiseido都隨身用 我琴日都買左近江兄弟,搽咩潤唇膏都有禁住佢,但無好轉,尤其唔搽個陣會明顯d,同細心睇其實有d好細粒既野 所以我開始懷疑係唇炎 都未試過 最快聽日睇醫生 見你話sheseido個支要代購,咁blitex呢?大間d萬寧屈人寺有無? 睇過醫生話係唇瘡 係乜鬼病毒感染 感染過一次就會永久潛伏 抵抗力弱就會出現返 醫生話飲多d水同食維他命b 我次次初起就即刻食維他命b 好快冇事 blitex我都有用 搽完幾涼幾舒服 我係卓悅買 $3x shiseido係colourmix見過 好似$6x 我冬天先會keep住番發 係又痕又痛 個咀變到孖潤腸咁 呢幾枝野都係卓悅or colomix先有 shiseido曾經係kawaiiland見過 總之未好番唔好用有色唇膏 不得我都有睇過醫生 都係開藥膏俾我算