係呀 我係乾肌求救我都係咁 全臉都甩尋晚用完dr wu杏仁酸煥白精華 今日下巴位同塊臉好乾 仲有少少甩皮 c打你係乾肌?
我冇留意包裝盒寫話一星期兩至三次咁係日日用定係隔日用我有full呀試下用一排等皮膚適應下先但都仲係好乾 唔通唔適合我用
新手係咪用眼線筆+液好d? 直接用眼線液得唔得?眼線液畫唔到內眼線,眼線筆先得 外眼線用咩都冇所謂,你控制到就得架啦
新手係咪用眼線筆+液好d? 直接用眼線液得唔得?如果油眼 用gel/液比較好 用筆/gel 色會實d 但多數會粗d 睇下 油眼 液>gel >筆 深色 筆=gel>液 易畫 gel>筆>液
之前見絲打介紹我自白肌呢個牌子 啱先經過萬寧 見到佢有份做七五折就買咗兩盒 都係$132咋聽人講佢隻化妝水好用,因為有少少杏仁酸 你地搞到我好想去萬寧希望好用啦 遲啲出包膠
蛇牌好用johnson都係幾款la 粉紅,粉藍,粉紫 當然係唔同ge味陣味係咪全部都一樣先係呀有ah 艾詩 ponds 泰國蛇牌 我全部都有乜仲有其他牌子咩 真係好鐘意強生隻代表性氣味
? 咩原來好特別? 我收到個間就粗暴撕開用?hktv 有咩好買聽絲打講買左lovemore mask試下 送左張汪東城親筆簽名mask想點 要用定唔用 有冇絲打係粉絲想要珍藏?
我都係 早兩日用完 今日用隻控油粉底就即刻甩皮 但係我都做足補濕係呀 我係乾肌求救我都係咁 全臉都甩尋晚用完dr wu杏仁酸煥白精華 今日下巴位同塊臉好乾 仲有少少甩皮 c打你係乾肌? 做足補濕都甩
今日last day啦喎好似,買左Dr Wu玻尿酸精華 $17x 好抵之前見絲打介紹我自白肌呢個牌子 啱先經過萬寧 見到佢有份做七五折就買咗兩盒 都係$132咋聽人講佢隻化妝水好用,因為有少少杏仁酸 你地搞到我好想去萬寧希望好用啦 遲啲出包膠
如果你個routine係咁 巴打你仲資整過大部分女人step咁樣? 洗面>爽膚>保濕>marks>cream O:-)佢果個系列有好多選擇 拎sample試試先用唔用cream 有人話冬天先用夜晚 洗面>爽膚>保濕>marks 夠唔夠? 保濕有咩推介? budget 100~200 利申 巴打 THX其實ok嫁啦 Masks唔駛日日敷添 所有護膚品都係 成份越簡單越好 我揀最主要冇酒精就得 我用Kiehl's個乜乜ultra facial cream 不過試sample先 佢有silicone有d人可能會塞毛孔 用 再唔係買維他命e油或者椿花籽油 不過前者小心如果有礦物油就唔好搽面呢個我唔覺得太潤 岩岩好
絲打會唔會當佢係妝前打底咁用我都係 早兩日用完 今日用隻控油粉底就即刻甩皮 但係我都做足補濕係呀 我係乾肌求救我都係咁 全臉都甩尋晚用完dr wu杏仁酸煥白精華 今日下巴位同塊臉好乾 仲有少少甩皮 c打你係乾肌? 做足補濕都甩 但係佢去粒粒真係好勁 唯有一星期用一次
Last day啦?咁當慳返筆今日last day啦喎好似,買左Dr Wu玻尿酸精華 $17x 好抵之前見絲打介紹我自白肌呢個牌子 啱先經過萬寧 見到佢有份做七五折就買咗兩盒 都係$132咋聽人講佢隻化妝水好用,因為有少少杏仁酸 你地搞到我好想去萬寧希望好用啦 遲啲出包膠
保濕係肌研隻保濕乳液如果你個routine係咁 巴打你仲資整過大部分女人step咁樣? 洗面>爽膚>保濕>marks>cream O:-)佢果個系列有好多選擇 拎sample試試先用唔用cream 有人話冬天先用夜晚 洗面>爽膚>保濕>marks 夠唔夠? 保濕有咩推介? budget 100~200 利申 巴打 THX其實ok嫁啦 Masks唔駛日日敷添 所有護膚品都係 成份越簡單越好 我揀最主要冇酒精就得 我用Kiehl's個乜乜ultra facial cream 不過試sample先 佢有silicone有d人可能會塞毛孔 用 再唔係買維他命e油或者椿花籽油 不過前者小心如果有礦物油就唔好搽面呢個我唔覺得太潤 岩岩好 我唔知你 [保濕] 係指o的咩 如果你指cream就mask後搽 如果係保濕精華就 敷保濕mask就唔洗再搽精華都ok 因為mask入面個o的都係精華? 所以係: 洗面>爽膚>mask>cream or 洗面>爽膚>精華>cream btw, 提提你mask唔好日日敷 太好營養可能會爆瘡/生粒粒
個保濕係肌研保濕乳液 屋企人講洗面>爽膚>保濕乳液>mask>cream 有錯?糾正 thx如果你個routine係咁 巴打你仲資整過大部分女人step咁樣? 洗面>爽膚>保濕>marks>cream O:-)佢果個系列有好多選擇 拎sample試試先用唔用cream 有人話冬天先用夜晚 洗面>爽膚>保濕>marks 夠唔夠? 保濕有咩推介? budget 100~200 利申 巴打 THX其實ok嫁啦 Masks唔駛日日敷添 所有護膚品都係 成份越簡單越好 我揀最主要冇酒精就得 我用Kiehl's個乜乜ultra facial cream 不過試sample先 佢有silicone有d人可能會塞毛孔 用 再唔係買維他命e油或者椿花籽油 不過前者小心如果有礦物油就唔好搽面呢個我唔覺得太潤 岩岩好 我唔知你 [保濕] 係指o的咩 如果你指cream就mask後搽 如果係保濕精華就 敷保濕mask就唔洗再搽精華都ok 因為mask入面個o的都係精華? 所以係: 洗面>爽膚>mask>cream or 洗面>爽膚>精華>cream btw, 提提你mask唔好日日敷 太好營養可能會爆瘡/生粒粒
HKTV mall上網search 左le隻有粉撲有ah 艾詩 ponds 泰國蛇牌 我全部都有Pigeon你係邊買ga
808冇拎用架好似係用808Hi今日試完銀座 激光脫underarm 廢到underarm快既話真係唔洗一分鐘可以做哂兩邊兩秒 一邊 完全冇感覺 當然係講緊佢打得快之餘都打得哂有毛既位啦 銀座好似唔係用755??
萬寧d優惠通常都係星期五至星期一Last day啦?咁當慳返筆今日last day啦喎好似,買左Dr Wu玻尿酸精華 $17x 好抵之前見絲打介紹我自白肌呢個牌子 啱先經過萬寧 見到佢有份做七五折就買咗兩盒 都係$132咋聽人講佢隻化妝水好用,因為有少少杏仁酸 你地搞到我好想去萬寧希望好用啦 遲啲出包膠
係街市入面元朗大橋鍾太有冇天水圍/元朗線面推介全面都是50-60 去左好多年 想問呢 究竟線完之後會唔會粗左架 成日想線 (尤其是唇毛 )又驚會愈來愈粗
唔會變粗 利申有線開元朗大橋鍾太係街市入面全面都是50-60 去左好多年 想問呢 究竟線完之後會唔會粗左架 成日想線 (尤其是唇毛 )又驚會愈來愈粗