想問下絲打門知唔道邊到有假腳趾甲賣?
心思思true for sure我都用緊innisfree都好用但我覺得以cream黎講innisfree比起clinique個質地薄好多所以要搽多0的 無咁抵用 我2個月ko一罐innisfree green tea cream但clinique moisture surge可以用4-6個月左右所以我覺得除返開係clinique 平0的真係?心思思想回歸Clinique 既懷抱我冬天係innisfree加moisture surge咁搽 上年冬天我moisture surge得返半罐個陣開innisfree (冬天我係先innisfree後clinique 咁搽) innisfree用完 clinique都仲有 btw 岩岩醒起 我覺得moisture surge個cream係好用 但moisture surge個sleeping mask就麻麻 上年買christmas set送?枝 無咩用 真的是mask來??
我用laneige敏感心思思true for sure我都用緊innisfree都好用但我覺得以cream黎講innisfree比起clinique個質地薄好多所以要搽多0的 無咁抵用 我2個月ko一罐innisfree green tea cream但clinique moisture surge可以用4-6個月左右所以我覺得除返開係clinique 平0的真係?心思思想回歸Clinique 既懷抱我冬天係innisfree加moisture surge咁搽上年冬天我moisture surge得返半罐個陣開innisfree(冬天我係先innisfree後clinique 咁搽)innisfree用完 clinique都仲有 btw 岩岩醒起我覺得moisture surge個cream係好用但moisture surge個sleeping mask就麻麻上年買christmas set送?枝無咩用 真的是mask來?? 其實用開laneige 覺得幾好 不過又想換下Innisfree 用到起粒粒
Innisfree 要買 green tea 唔好買green tea seed Green tea seed 太立 Green tea 個隻我係用balancing Laneige 我覺得支water bank 精華好岩冬天用我用laneige敏感true for sure心思思我冬天係innisfree加moisture surge咁搽上年冬天我moisture surge得返半罐個陣開innisfree(冬天我係先innisfree後clinique 咁搽)innisfree用完 clinique都仲有 btw 岩岩醒起我覺得moisture surge個cream係好用但moisture surge個sleeping mask就麻麻上年買christmas set送?枝無咩用 真的是mask來?? 其實用開laneige 覺得幾好 不過又想換下Innisfree 用到起粒粒 好彩唔係我買 係我偷我媽既黎用
用過蜜粉餅返唔到轉頭碎粉有邊隻好用蜜粉餅我覺得soap and glory 真‧碎粉少用
有冇天水圍/元朗線面推介
有前幾日我既皮膚發生左件幾有趣既事 話說我係混合偏油肌 咁我就唔識分我係乾到出油定係真係出油個種 後來我見到有絲打話毛孔粗大既話就應該係後者 所以我就認定左我係後者 咁我本身皮膚係極少甩皮既 (冬天都少) 但前幾日我出街之前化完妝照鏡竟然發現自己個鼻甩皮 個下我真係呆左 我之前夏天都未試過呢種情況乾肌表示個爛鬼鼻一上妝就甩皮
係用過蜜粉餅返唔到轉頭碎粉有邊隻好用蜜粉餅我覺得soap and glory 真‧碎粉少用唔駛倒黎倒去
元朗大橋鍾太有冇天水圍/元朗線面推介
佢支咩春冷感多合一保濕美白gel日本有,我係日本買過,係新野來既...而家去萬寧都好似係日本果 d黎 係佢d cream果d要留意...我就唔明點解如果係made in japan點解唔出埋落個包裝度喇新出個隻gel 日本冇肌研極潤D PRODUCTS點睇 想試下佢藥用綠色果隻化妝水肌研小心d 最近我發現有部份港版(萬寧賣中文包裝果d)成個包裝都無寫邊度造同埋有無方法PRODUCTS可以幫助去暗瘡印紅印 利申巴打 護膚用緊肌研極潤面霜 洗面用緊洗面粉同澄美肌洗面 以前係日本貨貼中文label,而家真係唔知喇 暗瘡印可試樂敦melano cc精華 真係無
有無補濕既gel推介? 想當面霜用 利申乾肌 筆直~300 (窮學生輕輕一推)
而家大個左加上成日坐,就會痛 聽人講第時陀仔會辛苦?有冇絲打有脊柱側彎我有 但一路冇理佢
你地用黃油會唔會加埋佢step 2個爽膚水一齊用? ba之前幫我試上手 如果用其他爽膚水好似吸收得冇咁好 好想用黃油 但又麻麻地支toner 因為好似有酒精我黃油都係用gel 但其實我鐘意lotion版多? 覺得潤? derma white discontinued真係好可惜 想買翻都唔得clinique fans hereClinique fans我覺得clinique係一個唔易中伏既牌子皇牌個?就好好用其他就唔突出不過都唔伏特別推介皇牌moisture surge 個cream補水鎖水好好用 好有效敷完mask完佢係可以幫手鎖住?水份到第2日保濕cream黎講真心貴但我唔可以離開佢 以前仲有個美白系列好似叫derma white我用就白?二度 我媽用就淡埋斑可惜discontinued 新個個美白系列無試不過clinique既野個效果要用耐?先出我成日試新野都會覺得無料到放棄用佢一星期左右先 有用同無用個分別好大然後再愛上件產品 因為佢冇香味 搞到我鍾意d冇味既護膚品 鍾意用佢個黃油 雖然而家我轉左gel版 但真係冇左佢唔得Moisture surge 我之前都用過derma white mask 估唔絲打你都覺得work!!! 新既even better美白mask有冇人試過? 有冇用 我之前係用cream架 想問mask大概幾錢一塊? 有?興趣 不過宜家even better好似做0左best seller 我諗仲好用過derma white掛? 有機會都想試mask
我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲而家大個左加上成日坐,就會痛 聽人講第時陀仔會辛苦?有冇絲打有脊柱側彎我有 但一路冇理佢
坐唔直姿勢就會痛,呢d唔可以忽視我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲而家大個左加上成日坐,就會痛 聽人講第時陀仔會辛苦?有冇絲打有脊柱側彎我有 但一路冇理佢我唔打算生 所以 不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經
clinique ?洗面產品如何??唔?有暗瘡同敏感既人用?你地用黃油會唔會加埋佢step 2個爽膚水一齊用? ba之前幫我試上手 如果用其他爽膚水好似吸收得冇咁好 好想用黃油 但又麻麻地支toner 因為好似有酒精我黃油都係用gel 但其實我鐘意lotion版多? 覺得潤? derma white discontinued真係好可惜 想買翻都唔得clinique fans hereClinique fans我覺得clinique係一個唔易中伏既牌子皇牌個?就好好用其他就唔突出不過都唔伏特別推介皇牌moisture surge 個cream補水鎖水好好用 好有效敷完mask完佢係可以幫手鎖住?水份到第2日保濕cream黎講真心貴但我唔可以離開佢 以前仲有個美白系列好似叫derma white我用就白?二度 我媽用就淡埋斑可惜discontinued 新個個美白系列無試不過clinique既野個效果要用耐?先出我成日試新野都會覺得無料到放棄用佢一星期左右先 有用同無用個分別好大然後再愛上件產品 因為佢冇香味 搞到我鍾意d冇味既護膚品 鍾意用佢個黃油 雖然而家我轉左gel版 但真係冇左佢唔得Moisture surge 我之前都用過derma white mask 估唔絲打你都覺得work!!! 新既even better美白mask有冇人試過? 有冇用 我之前係用cream架 想問mask大概幾錢一塊? 有?興趣 不過宜家even better好似做0左best seller 我諗仲好用過derma white掛? 有機會都想試maskO:-)
其實我都聽過拉筋有用 但你知啦 阿寶好忙坐唔直姿勢就會痛,呢d唔可以忽視我都係 條尾龍骨接住個seafood果個位坐得耐會痛 我先20歲而家大個左加上成日坐,就會痛 聽人講第時陀仔會辛苦?有冇絲打有脊柱側彎我有 但一路冇理佢我唔打算生 所以 不過如果佢惡化落去都可能會影響d神經 坐得耐既話等一田特價買個sinomax背墊 拉筋,訓練背肌,按摩,but罐。 保養下自己
我想買cdp遮暇膏同bm礦物粉兩個都有 你想 for 乜?bm有幾隻粉大家知唔知幾錢到同好唔好用。google左cdp以前550蚊。唔知而家幾錢 而bm礦物粉我都唔清楚幾錢到
我想買cdp遮暇膏同bm礦物粉bm粉應該唔過300大家知唔知幾錢到同好唔好用。google左cdp以前550蚊。唔知而家幾錢 而bm礦物粉我都唔清楚幾錢到
我想買cdp遮暇膏同bm礦物粉bm粉應該唔過300大家知唔知幾錢到同好唔好用。google左cdp以前550蚊。唔知而家幾錢 而bm礦物粉我都唔清楚幾錢到
用緊紫色支爽膚水 試個陣好勁 有d位抹完黑左 但我試完就去左colour mix買你地用黃油會唔會加埋佢step 2個爽膚水一齊用? ba之前幫我試上手 如果用其他爽膚水好似吸收得冇咁好 好想用黃油 但又麻麻地支toner 因為好似有酒精我黃油都係用gel 但其實我鐘意lotion版多? 覺得潤? derma white discontinued真係好可惜 想買翻都唔得clinique fans hereClinique fans我覺得clinique係一個唔易中伏既牌子皇牌個?就好好用其他就唔突出不過都唔伏特別推介皇牌moisture surge 個cream補水鎖水好好用 好有效敷完mask完佢係可以幫手鎖住?水份到第2日保濕cream黎講真心貴但我唔可以離開佢 以前仲有個美白系列好似叫derma white我用就白?二度 我媽用就淡埋斑可惜discontinued 新個個美白系列無試不過clinique既野個效果要用耐?先出我成日試新野都會覺得無料到放棄用佢一星期左右先 有用同無用個分別好大然後再愛上件產品 因為佢冇香味 搞到我鍾意d冇味既護膚品 鍾意用佢個黃油 雖然而家我轉左gel版 但真係冇左佢唔得Moisture surge 我之前都用過derma white mask 估唔絲打你都覺得work!!! 新既even better美白mask有冇人試過? 有冇用 我之前係用cream架 想問mask大概幾錢一塊? 有?興趣 不過宜家even better好似做0左best seller 我諗仲好用過derma white掛? 有機會都想試mask