我170cm著39碼.... 你地幾高?41我42碼tim就係知道難放先post呢度... 希望呢度有同病相憐既大腳絲圖呢
160cm 38/39我170cm著39碼.... 你地幾高?41我42碼tim就係知道難放先post呢度... 希望呢度有同病相憐既大腳絲圖呢
我158呀絲打幾高33碼?點買鞋?買童裝呀 去咩kingkow果d地方買 已睇化少著運動鞋 但運動鞋都係童裝就搞掂 我着得落35都令啲朋友好驚訝
我自己覺得c真係唔夠咪就係 係咪痴線架 c都唔夠 要e我c,暫時覺得未有需要 反正生完仔都會再大唔明點解大家要E咁大本身係C 啊媽個邊親戚個個有D我想有E本身係瘦底ipad既話醫生唔會幫你隆咁大諗住之後搵到錢抽脂隆胸 不過啊爸個邊就……ipad everywhere (自己想像巴斯光年個張圖) 然後打勻左得C D肉去哂下半身同小腹到 太重腰骨痛,又容易墜 買衫好煩,好顯肥,娃娃裝唔洗諗,乜勁都要收腰大家先知原來你唔係有左 個人認為C, D應該都好夠 btw 係台灣買過矯型BRA 超正 利申:F 一諗起如果第時有? 個胸會再大就覺得sad 真心有諗過縮胸
34c可能夠既 32c就真係唔夠囉我自己覺得c真係唔夠我c,暫時覺得未有需要 反正生完仔都會再大咪就係 係咪痴線架 c都唔夠 要e一諗起如果第時有? 個胸會再大就覺得sad 真心有諗過縮胸 d e 會睇落靚? 利申e
Number係背脊厚度wor 照計number細而字母大係好d 你諗下 假若有一個人38a 係又肥又冇波 38e就起碼有波先34c可能夠既 32c就真係唔夠囉我自己覺得c真係唔夠我c,暫時覺得未有需要 反正生完仔都會再大咪就係 係咪痴線架 c都唔夠 要e一諗起如果第時有? 個胸會再大就覺得sad 真心有諗過縮胸 d e 會睇落靚? 利申e 唔push係冇野睇
同埋亞洲人要事業就要push 因為普遍比較八字 我有D都要push 比起d鬼妹fd 若果兩個都唔push 佢B望落仲飽滿過我 親身經歷過Number係背脊厚度wor 照計number細而字母大係好d 你諗下 假若有一個人38a 係又肥又冇波 38e就起碼有波先34c可能夠既 32c就真係唔夠囉我自己覺得c真係唔夠我c,暫時覺得未有需要 反正生完仔都會再大咪就係 係咪痴線架 c都唔夠 要e一諗起如果第時有? 個胸會再大就覺得sad 真心有諗過縮胸 d e 會睇落靚? 利申e 唔push係冇野睇
Thankscheap野用森田藥妝mask岩岩去完秦國返黎曬黑左本身都唔係白底所以已經狂搽防曬同擔遮 點知都無用 絲打們有無咩美白精華/mask推介 我之前番工落地盤個人黑左勁多 呢幾日連續ful番有少少好轉
155 得32C 真心表示唔夠Number係背脊厚度wor 照計number細而字母大係好d 你諗下 假若有一個人38a 係又肥又冇波 38e就起碼有波先34c可能夠既 32c就真係唔夠囉我自己覺得c真係唔夠我c,暫時覺得未有需要 反正生完仔都會再大咪就係 係咪痴線架 c都唔夠 要e一諗起如果第時有? 個胸會再大就覺得sad 真心有諗過縮胸 d e 會睇落靚? 利申e 唔push係冇野睇
腰幼會顯得波大 練下條幼 Nicki Minaj周身都假ge 假ge幾大都得啦155 得32C 真心表示唔夠Number係背脊厚度wor 照計number細而字母大係好d 你諗下 假若有一個人38a 係又肥又冇波 38e就起碼有波先34c可能夠既 32c就真係唔夠囉我自己覺得c真係唔夠我c,暫時覺得未有需要 反正生完仔都會再大咪就係 係咪痴線架 c都唔夠 要e一諗起如果第時有? 個胸會再大就覺得sad 真心有諗過縮胸 d e 會睇落靚? 利申e 唔push係冇野睇 可能睇慣外國D model nicki minaj都係155咋
腰幼會顯得波大 練下條腰 Nicki Minaj周身都假ge 假ge幾大都得啦155 得32C 真心表示唔夠Number係背脊厚度wor 照計number細而字母大係好d 你諗下 假若有一個人38a 係又肥又冇波 38e就起碼有波先34c可能夠既 32c就真係唔夠囉我自己覺得c真係唔夠我c,暫時覺得未有需要 反正生完仔都會再大咪就係 係咪痴線架 c都唔夠 要e一諗起如果第時有? 個胸會再大就覺得sad 真心有諗過縮胸 d e 會睇落靚? 利申e 唔push係冇野睇 可能睇慣外國D model nicki minaj都係155咋
163cm 41/42160cm 38/39我170cm著39碼.... 你地幾高?41我42碼tim就係知道難放先post呢度... 希望呢度有同病相憐既大腳絲圖呢
162cm 40163cm 41/42160cm 38/39我170cm著39碼.... 你地幾高?41我42碼tim就係知道難放先post呢度... 希望呢度有同病相憐既大腳絲圖呢
其實已經有好多資料話?32/34/36唔只係指背脊厚度 佢地係上胸圍 (in inch) 係背脊加胸 最高一點 所以34c係大過32c 而38a其實都有波架啦 只係佢下胸圍大 先搞到cup數細 因為cup數係 上胸圍減下胸圍(cm) 差10cm係a cup 12.5 = b 15 = c. etc 以上我係wacoxl個網 有一版叫內衣小知識個page都學返黎 絲打們快?去學野啦腰幼會顯得波大 練下條腰 Nicki Minaj周身都假ge 假ge幾大都得啦155 得32C 真心表示唔夠Number係背脊厚度wor 照計number細而字母大係好d 你諗下 假若有一個人38a 係又肥又冇波 38e就起碼有波先34c可能夠既 32c就真係唔夠囉我自己覺得c真係唔夠我c,暫時覺得未有需要 反正生完仔都會再大咪就係 係咪痴線架 c都唔夠 要e一諗起如果第時有? 個胸會再大就覺得sad 真心有諗過縮胸 d e 會睇落靚? 利申e 唔push係冇野睇 可能睇慣外國D model nicki minaj都係155咋
168 41/42 平時你地係邊買女裝鞋 除淘寶162cm 40160cm 38/39163cm 41/42
又學到野其實已經有好多資料話?32/34/36唔只係指背脊厚度 佢地係上胸圍 (in inch) 係背脊加胸 最高一點 所以34c係大過32c 而38a其實都有波架啦 只係佢下胸圍大 先搞到cup數細 因為cup數係 上胸圍減下胸圍(cm) 差10cm係a cup 12.5 = b 15 = c. etc 以上我係wacoxl個網 有一版叫內衣小知識個page都學返黎 絲打們快?去學野啦腰幼會顯得波大 練下條腰 Nicki Minaj周身都假ge 假ge幾大都得啦155 得32C 真心表示唔夠Number係背脊厚度wor 照計number細而字母大係好d 你諗下 假若有一個人38a 係又肥又冇波 38e就起碼有波先34c可能夠既 32c就真係唔夠囉我自己覺得c真係唔夠我c,暫時覺得未有需要 反正生完仔都會再大咪就係 係咪痴線架 c都唔夠 要e一諗起如果第時有? 個胸會再大就覺得sad 真心有諗過縮胸 d e 會睇落靚? 利申e 唔push係冇野睇 可能睇慣外國D model nicki minaj都係155咋
唔會妄想搵到女裝鞋168 41/42 平時你地係邊買女裝鞋 除淘寶162cm 40160cm 38/39163cm 41/42
160, 39碼 好彩都仲買到女裝鞋 希望隻腳唔好再大落去唔會妄想搵到女裝鞋162cm 40168 41/42 平時你地係邊買女裝鞋 除淘寶162,41.5love
168 40唔會妄想搵到女裝鞋168 41/42 平時你地係邊買女裝鞋 除淘寶162cm 40160cm 38/39163cm 41/42162,41.5love
http://www.orientaltraffic.com.hk/Collection.asp 去到41168 40168 41/42 平時你地係邊買女裝鞋 除淘寶唔會妄想搵到女裝鞋162,41.5love 終於搵到同路人 好多鞋都淨係出到39
34c表示唔夠34c可能夠既 32c就真係唔夠囉我自己覺得c真係唔夠我c,暫時覺得未有需要 反正生完仔都會再大咪就係 係咪痴線架 c都唔夠 要e一諗起如果第時有? 個胸會再大就覺得sad 真心有諗過縮胸 d e 會睇落靚? 利申e 唔push係冇野睇
有買過 質素好一般 日本買2-3百蚊左右一對都抵既 香港買有dd唔貴 款都算女仔 有d款去到42http://www.orientaltraffic.com.hk/Collection.asp 去到41168 40168 41/42 平時你地係邊買女裝鞋 除淘寶唔會妄想搵到女裝鞋162,41.5love 終於搵到同路人 好多鞋都淨係出到39