明明佢有出32A呢句好串,我鍾意咪係,明明佢有出32AEAU SO SEXY用家有冇jm 有用香水? 有冇用過victoria's secret D香水? 好唔好用 個殼堅靚佢最新出白色長身樽個隻都好好聞 我覺得佢都last得算耐,一定耐過我隻narciso 望落都唔錯 我唔知香港最新白色果樽係邊款 ...因為我見美國VS重點推介緊既都唔係白色樽 BTW 問下各位絲打, 香港VS係咪仲係無BRA賣? 係咪仲係淨係賣香水, 底底, accessories果d 其實一直都覺得好荒謬... 你BRA咁出名黎到香港竟然唔賣
43我42碼tim圖呢41碼有d難放喎就係知道難放先post呢度... 希望呢度有同病相憐既大腳絲
我諗仲係青春期10幾20頭既絲打注意飲食應該有幫助 聽講豆類瓜類都會大波 最重要係咪拎亂減肥 均勻營養對發育先最重要 真係唔夠瘦咪之後再減囉 利申:10幾歲果時肥,勁愛飲奶,而家減完瘦晒個cup仲大左#我中六果年日日飲朱奶做早餐,果年大左1個CUP,唔知關唔關事我度過有大左好少(飲左3個月左右),我就黎19歲,唔知關唔關年齡事,同埋我係飲自己機磨既無糖豆漿,就算胸唔大飲左都有益日日飲豆漿有用? 咁我又日日飲啦胸型尖有冇得救(仲要肥底得A cup)1個人經驗 上胸夠挺先係皇道 八字望落會平 事關有鬼妹fd細我兩個cup 著住衫望落大過我 亞洲人基因問題 唯有後天努力 最基本係戴矯形bra 仲有唔好寒背now c 不過唔想靠手術 食緊supplement但唔見有效果住 明明啊媽都有C,依家每日一杯豆漿希望有B就滿足,點解d肉肥晒?肚腩都唔肥胸,好自卑
我21仲有冇得救我諗仲係青春期10幾20頭既絲打注意飲食應該有幫助 聽講豆類瓜類都會大波 最重要係咪拎亂減肥 均勻營養對發育先最重要 真係唔夠瘦咪之後再減囉 利申:10幾歲果時肥,勁愛飲奶,而家減完瘦晒個cup仲大左#我度過有大左好少(飲左3個月左右),我就黎19歲,唔知關唔關年齡事,同埋我係飲自己機磨既無糖豆漿,就算胸唔大飲左都有益我中六果年日日飲朱奶做早餐,果年大左1個CUP,唔知關唔關事
我17但6年冇高過我諗仲係青春期10幾20頭既絲打注意飲食應該有幫助 聽講豆類瓜類都會大波 最重要係咪拎亂減肥 均勻營養對發育先最重要 真係唔夠瘦咪之後再減囉 利申:10幾歲果時肥,勁愛飲奶,而家減完瘦晒個cup仲大左#我中六果年日日飲朱奶做早餐,果年大左1個CUP,唔知關唔關事我度過有大左好少(飲左3個月左右),我就黎19歲,唔知關唔關年齡事,同埋我係飲自己機磨既無糖豆漿,就算胸唔大飲左都有益日日飲豆漿有用? 咁我又日日飲啦胸型尖有冇得救(仲要肥底得A cup)1個人經驗 上胸夠挺先係皇道 八字望落會平 事關有鬼妹fd細我兩個cup 著住衫望落大過我 亞洲人基因問題 唯有後天努力 最基本係戴矯形bra 仲有唔好寒背now c 不過唔想靠手術 食緊supplement但唔見有效果住 明明啊媽都有C,依家每日一杯豆漿希望有B就滿足,點解d肉肥晒?肚腩都唔肥胸,好自卑
我一直都勁飲奶… 小6開始冇高過…淨係大波我17但6年冇高過我諗仲係青春期10幾20頭既絲打注意飲食應該有幫助 聽講豆類瓜類都會大波 最重要係咪拎亂減肥 均勻營養對發育先最重要 真係唔夠瘦咪之後再減囉 利申:10幾歲果時肥,勁愛飲奶,而家減完瘦晒個cup仲大左#我中六果年日日飲朱奶做早餐,果年大左1個CUP,唔知關唔關事我度過有大左好少(飲左3個月左右),我就黎19歲,唔知關唔關年齡事,同埋我係飲自己機磨既無糖豆漿,就算胸唔大飲左都有益日日飲豆漿有用? 咁我又日日飲啦胸型尖有冇得救(仲要肥底得A cup)1個人經驗 上胸夠挺先係皇道 八字望落會平 事關有鬼妹fd細我兩個cup 著住衫望落大過我 亞洲人基因問題 唯有後天努力 最基本係戴矯形bra 仲有唔好寒背now c 不過唔想靠手術 食緊supplement但唔見有效果住 明明啊媽都有C,依家每日一杯豆漿希望有B就滿足,點解d肉肥晒?肚腩都唔肥胸,好自卑 我諗飲奶對我冇乜用
唔記得講 FYI 我最後一次升cup係22歲我一直都勁飲奶… 小6開始冇高過…淨係大波我17但6年冇高過我諗仲係青春期10幾20頭既絲打注意飲食應該有幫助 聽講豆類瓜類都會大波 最重要係咪拎亂減肥 均勻營養對發育先最重要 真係唔夠瘦咪之後再減囉 利申:10幾歲果時肥,勁愛飲奶,而家減完瘦晒個cup仲大左#我中六果年日日飲朱奶做早餐,果年大左1個CUP,唔知關唔關事我度過有大左好少(飲左3個月左右),我就黎19歲,唔知關唔關年齡事,同埋我係飲自己機磨既無糖豆漿,就算胸唔大飲左都有益日日飲豆漿有用? 咁我又日日飲啦胸型尖有冇得救(仲要肥底得A cup)1個人經驗 上胸夠挺先係皇道 八字望落會平 事關有鬼妹fd細我兩個cup 著住衫望落大過我 亞洲人基因問題 唯有後天努力 最基本係戴矯形bra 仲有唔好寒背now c 不過唔想靠手術 食緊supplement但唔見有效果住 明明啊媽都有C,依家每日一杯豆漿希望有B就滿足,點解d肉肥晒?肚腩都唔肥胸,好自卑 我諗飲奶對我冇乜用
見到前面有講棉條 其實大家覺得唔舒服係因為塞得唔夠入如果D血係一舊舊,佢索唔索到?或者角度唔0岩 如果有用過有導管個隻 大概會度到,支棉條實際位置應該距離入口大約一支棉條長度 另外塞入既角度應該要稍為向後(?) 說明書有講企係度塞既話,彎腰或者棟高一隻腳塞入去會易d 所以用棉條,點都要買有導管既,尤其新手 雖然唔係每次黎都會用 但真心覺得棉條係人類偉大發明
我上半身32但下半身36有肉地但唔係肥本身係C 啊媽個邊親戚個個有D肥底如果減得啱 瘦返就會keep到個波 利申 e不過啊爸個邊就……ipad everywhere (自己想像巴斯光年個張圖) 然後打勻左得C D肉去哂下半身同小腹到 上半身32碼但下半身34
嘩 我就太細 細你10個碼43圖呢我42碼tim
33碼?點買鞋?嘩 我就太細 細你10個碼43圖呢我42碼tim
係咪要童裝33碼?點買鞋?43嘩 我就太細 細你10個碼
我23啦唔記得講 FYI 我最後一次升cup係22歲我17但6年冇高過我一直都勁飲奶… 小6開始冇高過…淨係大波我諗飲奶對我冇乜用
啱啱見到絲打講萬0 75折 收工去畫睇 dr wu 都有75折絲打可唔可以講下dr wu有咩效果又洗錢
我小學到中學都朝朝一杯奶/朱奶架唔記得講 FYI 我最後一次升cup係22歲我一直都勁飲奶… 小6開始冇高過…淨係大波我17但6年冇高過我諗仲係青春期10幾20頭既絲打注意飲食應該有幫助 聽講豆類瓜類都會大波 最重要係咪拎亂減肥 均勻營養對發育先最重要 真係唔夠瘦咪之後再減囉 利申:10幾歲果時肥,勁愛飲奶,而家減完瘦晒個cup仲大左#我中六果年日日飲朱奶做早餐,果年大左1個CUP,唔知關唔關事我度過有大左好少(飲左3個月左右),我就黎19歲,唔知關唔關年齡事,同埋我係飲自己機磨既無糖豆漿,就算胸唔大飲左都有益日日飲豆漿有用? 咁我又日日飲啦胸型尖有冇得救(仲要肥底得A cup)1個人經驗 上胸夠挺先係皇道 八字望落會平 事關有鬼妹fd細我兩個cup 著住衫望落大過我 亞洲人基因問題 唯有後天努力 最基本係戴矯形bra 仲有唔好寒背now c 不過唔想靠手術 食緊supplement但唔見有效果住 明明啊媽都有C,依家每日一杯豆漿希望有B就滿足,點解d肉肥晒?肚腩都唔肥胸,好自卑 我諗飲奶對我冇乜用
好現實亦好殘酷咁講 係基因我小學到中學都朝朝一杯奶/朱奶架唔記得講 FYI 我最後一次升cup係22歲我一直都勁飲奶… 小6開始冇高過…淨係大波我17但6年冇高過我諗仲係青春期10幾20頭既絲打注意飲食應該有幫助 聽講豆類瓜類都會大波 最重要係咪拎亂減肥 均勻營養對發育先最重要 真係唔夠瘦咪之後再減囉 利申:10幾歲果時肥,勁愛飲奶,而家減完瘦晒個cup仲大左#我中六果年日日飲朱奶做早餐,果年大左1個CUP,唔知關唔關事我度過有大左好少(飲左3個月左右),我就黎19歲,唔知關唔關年齡事,同埋我係飲自己機磨既無糖豆漿,就算胸唔大飲左都有益日日飲豆漿有用? 咁我又日日飲啦胸型尖有冇得救(仲要肥底得A cup)1個人經驗 上胸夠挺先係皇道 八字望落會平 事關有鬼妹fd細我兩個cup 著住衫望落大過我 亞洲人基因問題 唯有後天努力 最基本係戴矯形bra 仲有唔好寒背now c 不過唔想靠手術 食緊supplement但唔見有效果住 明明啊媽都有C,依家每日一杯豆漿希望有B就滿足,點解d肉肥晒?肚腩都唔肥胸,好自卑 我諗飲奶對我冇乜用 最後一次升cup係中二,平變a 我冇波但係叫做有腳,都叫做可以show下腿唔洗乜都冇
20歲,去左英國一年D變E我小學到中學都朝朝一杯奶/朱奶架唔記得講 FYI 我最後一次升cup係22歲我一直都勁飲奶… 小6開始冇高過…淨係大波我17但6年冇高過我諗仲係青春期10幾20頭既絲打注意飲食應該有幫助 聽講豆類瓜類都會大波 最重要係咪拎亂減肥 均勻營養對發育先最重要 真係唔夠瘦咪之後再減囉 利申:10幾歲果時肥,勁愛飲奶,而家減完瘦晒個cup仲大左#我中六果年日日飲朱奶做早餐,果年大左1個CUP,唔知關唔關事我度過有大左好少(飲左3個月左右),我就黎19歲,唔知關唔關年齡事,同埋我係飲自己機磨既無糖豆漿,就算胸唔大飲左都有益日日飲豆漿有用? 咁我又日日飲啦胸型尖有冇得救(仲要肥底得A cup)1個人經驗 上胸夠挺先係皇道 八字望落會平 事關有鬼妹fd細我兩個cup 著住衫望落大過我 亞洲人基因問題 唯有後天努力 最基本係戴矯形bra 仲有唔好寒背now c 不過唔想靠手術 食緊supplement但唔見有效果住 明明啊媽都有C,依家每日一杯豆漿希望有B就滿足,點解d肉肥晒?肚腩都唔肥胸,好自卑 我諗飲奶對我冇乜用 最後一次升cup係中二,平變a 我冇波但係叫做有腳,都叫做可以show下腿唔洗乜都冇
16歲 得b左右,食青瓜有冇用?20歲,去左英國一年D變E我小學到中學都朝朝一杯奶/朱奶架唔記得講 FYI 我最後一次升cup係22歲我一直都勁飲奶… 小6開始冇高過…淨係大波我17但6年冇高過我諗仲係青春期10幾20頭既絲打注意飲食應該有幫助 聽講豆類瓜類都會大波 最重要係咪拎亂減肥 均勻營養對發育先最重要 真係唔夠瘦咪之後再減囉 利申:10幾歲果時肥,勁愛飲奶,而家減完瘦晒個cup仲大左#我中六果年日日飲朱奶做早餐,果年大左1個CUP,唔知關唔關事我度過有大左好少(飲左3個月左右),我就黎19歲,唔知關唔關年齡事,同埋我係飲自己機磨既無糖豆漿,就算胸唔大飲左都有益日日飲豆漿有用? 咁我又日日飲啦胸型尖有冇得救(仲要肥底得A cup)1個人經驗 上胸夠挺先係皇道 八字望落會平 事關有鬼妹fd細我兩個cup 著住衫望落大過我 亞洲人基因問題 唯有後天努力 最基本係戴矯形bra 仲有唔好寒背now c 不過唔想靠手術 食緊supplement但唔見有效果住 明明啊媽都有C,依家每日一杯豆漿希望有B就滿足,點解d肉肥晒?肚腩都唔肥胸,好自卑 我諗飲奶對我冇乜用 最後一次升cup係中二,平變a 我冇波但係叫做有腳,都叫做可以show下腿唔洗乜都冇
dr wu 都係出名杏仁酸同保濕 好多人都買佢個枝杏仁酸 不過我冇用過所以唔知點 之前用過dr wu 枝藍色既toner 超保濕啱啱見到絲打講萬0 75折 收工去畫睇 dr wu 都有75折絲打可唔可以講下dr wu有咩效果又洗錢 係呢個post都見到唔少絲打講dr wu