岩岩屎忽痕係SASA 買左枝掃 Felicela 1300 好滑我個枝冇wo 但唔知點解上濕粉有痕囉Btw, 點解我枝 real techniques expert face brush 瘋狂甩毛
我都有粉痕同小小甩毛岩岩屎忽痕係SASA 買左枝掃 Felicela 1300 好滑我個枝冇wo 但唔知點解上濕粉有痕囉Btw, 點解我枝 real techniques expert face brush 瘋狂甩毛
我仲有支全新primer係度我有用primer time 去專櫃試ready個時佢幫我上得好靚 但自己上就卡粉有冇用過primer time? 有d心郁郁想試琴日買左bm ready個粉 今日上粉好貼好靚又唔乾本身乾肌都唔顯乾紋真係好正 乾肌用 beauty blender 上(最尾噴下保濕toner)仲正 用左primer time摸上手係滑d但係照卡粉 唔知係我技術問題定點 不過都ok控油 我鼻頭勁油 用左bm ready成set野既話大概六個鐘先泛油
made in china差唔多啦我都有粉痕同小小甩毛岩岩屎忽痕係SASA 買左枝掃 Felicela 1300 好滑我個枝冇wo 但唔知點解上濕粉有痕囉Btw, 點解我枝 real techniques expert face brush 瘋狂甩毛
唔知係咪轉左工壓力大左。生左好多係左面太陽穴同左邊面聽人講有斑就冇暗瘡?d斑點先可以整走?我都成面斑如果你肯用三千蚊左右你可以試下用thermo care技術 http://m. 利申儲緊 因為真係成面都係斑 遮極都遮唔晒 雖然我底妝好hea 淨係防曬 遮瑕 碎粉 有時就防曬 bbcream 遮瑕 碎粉
我一用佢支化妝水第二日就即刻爆粒粒肌研極潤D PRODUCTS點睇 想試下佢藥用綠色果隻化妝水同埋有無方法PRODUCTS可以幫助去暗瘡印紅印 利申巴打 護膚用緊肌研極潤面霜 洗面用緊洗面粉同澄肌美洗面
有興趣我仲有支全新primer係度有冇用過primer time? 有d心郁郁想試我有用primer time 去專櫃試ready個時佢幫我上得好靚 但自己上就卡粉用左primer time摸上手係滑d但係照卡粉 唔知係我技術問題定點 不過都ok控油 我鼻頭勁油 用左bm ready成set野既話大概六個鐘先泛油 之前用過佢?試用裝唔岩用 會痕 有冇絲打接收?
勁好笑個日行sogo間k記諗住入去拎白泥試用(好多絲打推介)點知個ba好醒咁幫我搽上手試 我唔明佢既用意係咩搽上手比你試下個texture掛
救命我用都唔敢用,諗都打冷震雖然唔係護膚化妝但係呢?女人?我都唔知?邊度問好 我今日第一次買綿條(playtex) 跟住今日量都算多,我沖完涼就用啦 但係塞入去已經覺得好唔舒服 跟住一路有異物感 過?陣頂唔順蚊返出?,超痛 但係已經跟足說明書用 利申:非處
救命棉條唔同啪啪啪雖然唔係護膚化妝但係呢啲女人嘢我都唔知喺邊度問好 我今日第一次買綿條(playtex) 跟住今日量都算多,我沖完涼就用啦 但係塞入去已經覺得好唔舒服 跟住一路有異物感 過咗陣頂唔順蚊返出嚟,超痛 但係已經跟足說明書用 利申:非處
我上網睇啲人講到好輕鬆咁, 我啱啱又試多次 個感覺都係好唔舒服救命棉條唔同啪啪啪雖然唔係護膚化妝但係呢啲女人嘢我都唔知喺邊度問好 我今日第一次買綿條(playtex) 跟住今日量都算多,我沖完涼就用啦 但係塞入去已經覺得好唔舒服 跟住一路有異物感 過咗陣頂唔順蚊返出嚟,超痛 但係已經跟足說明書用 利申:非處 我都唔係處,都唔知應該塞幾入,真係feel到有d野係入面好唔舒服
你塞到幾入?? 我想塞入d但係都塞唔到,最入只都係填平左個窿我上網睇啲人講到好輕鬆咁, 我啱啱又試多次 個感覺都係好唔舒服救命棉條唔同啪啪啪雖然唔係護膚化妝但係呢啲女人嘢我都唔知喺邊度問好 我今日第一次買綿條(playtex) 跟住今日量都算多,我沖完涼就用啦 但係塞入去已經覺得好唔舒服 跟住一路有異物感 過咗陣頂唔順蚊返出嚟,超痛 但係已經跟足說明書用 利申:非處 我都唔係處,都唔知應該塞幾入,真係feel到有d野係入面好唔舒服
我係處,運動需要之前試過買,塞都塞唔入我上網睇啲人講到好輕鬆咁, 我啱啱又試多次 個感覺都係好唔舒服救命棉條唔同啪啪啪雖然唔係護膚化妝但係呢啲女人嘢我都唔知喺邊度問好 我今日第一次買綿條(playtex) 跟住今日量都算多,我沖完涼就用啦 但係塞入去已經覺得好唔舒服 跟住一路有異物感 過咗陣頂唔順蚊返出嚟,超痛 但係已經跟足說明書用 利申:非處 我都唔係處,都唔知應該塞幾入,真係feel到有d野係入面好唔舒服
我都唔識用 我諗應該要塞到淨係見到條線 但我塞到好痛都仲有個棉頭係出面你塞到幾入?? 我想塞入d但係都塞唔到,最入只都係填平左個窿我上網睇啲人講到好輕鬆咁, 我啱啱又試多次 個感覺都係好唔舒服救命棉條唔同啪啪啪雖然唔係護膚化妝但係呢啲女人嘢我都唔知喺邊度問好 我今日第一次買綿條(playtex) 跟住今日量都算多,我沖完涼就用啦 但係塞入去已經覺得好唔舒服 跟住一路有異物感 過咗陣頂唔順蚊返出嚟,超痛 但係已經跟足說明書用 利申:非處 我都唔係處,都唔知應該塞幾入,真係feel到有d野係入面好唔舒服
我都係填平咗個窿就塞唔到更入 依家下面係咁想吱返個綿條出嚟咁 唔知你明唔明你塞到幾入?? 我想塞入d但係都塞唔到,最入只都係填平左個窿棉條唔同啪啪啪我上網睇啲人講到好輕鬆咁, 我啱啱又試多次 個感覺都係好唔舒服我都唔係處,都唔知應該塞幾入,真係feel到有d野係入面好唔舒服
我都係,死塞爛塞先填平咗個窿我都唔識用 我諗應該要塞到淨係見到條線 但我塞到好痛都仲有個棉頭係出面我上網睇啲人講到好輕鬆咁, 我啱啱又試多次 個感覺都係好唔舒服你塞到幾入?? 我想塞入d但係都塞唔到,最入只都係填平左個窿
唔該哂點搽mascara先可以根根分明?cosmagic隻mascara我用左好耐都係根根分明
mj好難卸唔該哂點搽mascara先可以根根分明?cosmagic隻mascara我用左好耐都係根根分明搵日去買 早幾日買左枝mj 啲毛毛會跌落塊面度
M.a.c係咪唔好用,咁少人講淨係用侉既brow gel
M.a.c係咪唔好用,咁少人講護膚品有用佢,幾好用