有冇絲打會搞個blog/google from 去list低絲打們推薦用咩係咪time shelter? 我自己鐘意tarte個支多啲想搵自己想知個樣野追post追得好辛苦 btw 依家用緊the blam既bb cream 覺得幾好用 屎忽痕想買bb cushion , 有冇絲打用過 秀雅韓既bb cushion 見到係金屬氣墊好似感覺上衛生d
肌研極潤D PRODUCTS點睇 想試下佢藥用綠色果隻化妝水同埋有無方法PRODUCTS可以幫助去暗瘡印紅印 利申巴打 護膚用緊肌研極潤面霜 洗面用緊洗面粉同澄肌美洗面
我有用primer time 去專櫃試ready個時佢幫我上得好靚 但自己上就卡粉有冇用過primer time? 有d心郁郁想試琴日買左bm ready個粉 今日上粉好貼好靚又唔乾本身乾肌都唔顯乾紋真係好正 乾肌用 beauty blender 上(最尾噴下保濕toner)仲正
Ga啲化妝品全部都好吸引 有冇絲打同我一樣唔鐘意ysl 有陣港女味 再加西臉ba...買左支Armani sheer 唔係勁顯色但好潤好自然 仲好過Dior glow最近心思思想買支chanelhi一直想入armani同cle de peau 但未揀到鐘意既色 Armani有冇靚色推薦
咪一樣係去皺紋for mens is okmore details pls[我是巴打]no7 intense serum我左邊面有條睡紋(靜態紋) 愈黎愈明顯(無表情三七面最覺眼) 有左五年但之前短同唔明顯 平日無咩護膚只係洗面奶 呢幾日去萬寧買支Loreal面霜 利申20歲 求救 http://www.dailymail.co.uk/femail/article-3080443/As-research-shows-25-miracle-serum-better-thought-beauty-editor-hail-reveals-s-best-wrinkle-cream-EVER.htmlmore details pls[我是巴打]no7 intense serum我左邊面有條睡紋(靜態紋) 愈黎愈明顯(無表情三七面最覺眼) 有左五年但之前短同唔明顯 平日無咩護膚只係洗面奶 呢幾日去萬寧買支Loreal面霜 利申20歲 求救 _?
d斑點先可以整走?我都成面斑
絲打們有無眼影掃推介?我用sasa同real techniques set ja 我覺得眼妝冇底妝對掃有咁高要求
聽人講有斑就冇暗瘡?d斑點先可以整走?我都成面斑如果你肯用三千蚊左右你可以試下用thermo care技術 http://m. 利申儲緊 因為真係成面都係斑 遮極都遮唔晒 雖然我底妝好hea 淨係防曬 遮瑕 碎粉 有時就防曬 bbcream 遮瑕 碎粉
見ad+大肚婆都用得以為防敏感實無死 買左卸妝,洗面泡泡,lotion同防曬 點知唔知邊枝有問題我用完爛面 出左好多暗粒同塊面紅左一撻撻 好灰你係咪一次過換晒所有你用開既護膚品 皮膚一時間load唔到所以先敏感
通常打完底我會上一層碎粉再上礦物粉係一定要乾爽… 最好用 primer bb係 for ready 唔係 original我係0係佢ig見到用殘體字 btw今朝拎返original黎用 都係上得好核突因為搵埋晒d垃圾begger做宣傳我有間代購搵開除左殘體字之外點解唔再去counter買? 去過cwb sogo同朗豪坊 d ba都幾好態度~ 宜家做會員$150/1印花 10個就送貨size eye prime我覺得幾抵Hi喎買野多到店主叫我俾D野佢做 tester 之前買左complexion rescue我覺得好正好自然 Bareskin宜家用就有d潤得濟 個宣傳手法好令人反感咪唔幫襯HK counter囉 係香港呢個用繁體字既地方 如果有商鋪竟然主要用殘體字 其實我都係見絲打咁講 我無幫襯過 呢個係一個好令人反感既位 當然有D人覺得無所謂啦 唔知係咪我上既方法錯左 係咪上之前塊面最好乾爽啲? 但其實我都係搽左toner同防曬only 同埋試左用bb係推唔開既
通常打完底我會上一層碎粉再上礦物粉我係0係佢ig見到用殘體字 btw今朝拎返original黎用 都係上得好核突係一定要乾爽… 最好用 primer bb係 for ready 唔係 original唔知係咪我上既方法錯左 係咪上之前塊面最好乾爽啲? 但其實我都係搽左toner同防曬only 同埋試左用bb係推唔開既