你係皮膚油所以生你返工D人問下一句就算啦 我一番到屋企好拎煩 屋企人日日同木台 食飯問一次 問我做咩係咁爆瘡有冇巴C一有暗瘡, 暗粒 成個人好DOWN我下巴成日生大粒石頭瘡 一生就生幾粒 返工啲人仲要問呢排食好多熱氣野呀?係咪要睇下心理醫生 有排真係唔開心到會一見bf就喊 (個人放鬆左) 我都廢事應機, 我點知姐 問完又問,日日係咁LOOP...
我睇左西醫 開左好多包消炎藥 唔知有冇用 不過唔敢玩A酸 而且我未去到爛面火山級數你係皮膚油所以生你返工D人問下一句就算啦 我一番到屋企好拎煩 屋企人日日同木台 食飯問一次 問我做咩係咁爆瘡有冇巴C一有暗瘡, 暗粒 成個人好DOWN我下巴成日生大粒石頭瘡 一生就生幾粒 返工啲人仲要問呢排食好多熱氣野呀?係咪要睇下心理醫生 有排真係唔開心到會一見bf就喊 (個人放鬆左) 我都廢事應機, 我點知姐 問完又問,日日係咁LOOP... 我係內分泌壓力個啲 做咩都冇用 睇過排中醫好貴又麻煩又慢見效
完全明白你返工D人問下一句就算啦 我一番到屋企好拎煩 屋企人日日同木台 食飯問一次 問我做咩係咁爆瘡有冇巴C一有暗瘡, 暗粒 成個人好DOWN我下巴成日生大粒石頭瘡 一生就生幾粒 返工啲人仲要問呢排食好多熱氣野呀?係咪要睇下心理醫生 有排真係唔開心到會一見bf就喊 (個人放鬆左) 我都廢事應機, 我點知姐 問完又問,日日係咁LOOP...
我知,就係想問邊間水貨鋪有你地用tarte遮黑眼圈concealer用咩色?銅鑼灣有冇地方有得試tarte係香港無門市架,想試既要去水貨鋪
同我老母講嘢一勁樣完全明白你返工D人問下一句就算啦 我一番到屋企好拎煩 屋企人日日同木台 食飯問一次 問我做咩係咁爆瘡有冇巴C一有暗瘡, 暗粒 成個人好DOWN我下巴成日生大粒石頭瘡 一生就生幾粒 返工啲人仲要問呢排食好多熱氣野呀?係咪要睇下心理醫生 有排真係唔開心到會一見bf就喊 (個人放鬆左) 我都廢事應機, 我點知姐 問完又問,日日係咁LOOP... 成日問我做咩女仔人家搞到塊面花晒 以前皮膚明明好好……又話你夜訓又盛 講到我特登搞到自己爛面咁 但佢所講既“以前”都成五六年前
你地用tarte遮黑眼圈concealer用咩色?銅鑼灣有冇地方有得試搭單問 想買bb 隻corrector 同concealer 有冇絲打用過
同我老母講嘢一勁樣你返工D人問下一句就算啦 我一番到屋企好拎煩 屋企人日日同木台 食飯問一次 問我做咩係咁爆瘡完全明白我都廢事應機, 我點知姐 問完又問,日日係咁LOOP... 成日問我做咩女仔人家搞到塊面花晒 以前皮膚明明好好……又話你夜訓又盛 講到我特登搞到自己爛面咁 但佢所講既“以前”都成五六年前 又話我塊面啲瘡成面都係 一舊舊 好核突 講到好似我揀啲瘡上面咁 以前就係因爲佢嘅說話 令我對自己個樣好自卑,唔敢影相,曾經仲唔敢照鏡 我淨係下巴有瘡,仲要石頭瘡 一舊嘢咁唔知佢想點 之前查咩都冇用 係等佢自己退 仲要自己退嘅話會變黑印,真係 我近排用左支DUO+(某法國牌子,萬寧嗰啲就搵到),竟然醫到石頭瘡 勁感動 不過搽一pat會拿拿地 始終係酸類嘅產品,如果有絲打想買要試真啲先
我幫你講埋啦又唔係咩唔見得光ge牌子同我老母講嘢一勁樣你返工D人問下一句就算啦 我一番到屋企好拎煩 屋企人日日同木台 食飯問一次 問我做咩係咁爆瘡完全明白我都廢事應機, 我點知姐 問完又問,日日係咁LOOP... 成日問我做咩女仔人家搞到塊面花晒 以前皮膚明明好好……又話你夜訓又盛 講到我特登搞到自己爛面咁 但佢所講既“以前”都成五六年前 又話我塊面啲瘡成面都係 一舊舊 好核突 講到好似我揀啲瘡上面咁 以前就係因爲佢嘅說話 令我對自己個樣好自卑,唔敢影相,曾經仲唔敢照鏡 我淨係下巴有瘡,仲要石頭瘡 一舊嘢咁唔知佢想點 之前查咩都冇用 係等佢自己退 仲要自己退嘅話會變黑印,真係 我近排用左支DUO (某法國牌子,萬寧嗰啲就搵到),竟然醫到石頭瘡 勁感動 不過搽一pat會拿拿地 始終係酸類嘅產品,如果有絲打想買要試真啲先 絲打同我一樣 等我去望望先
之前派試用 未開 咁勁真係要試下我幫你講埋啦又唔係咩唔見得光ge牌子同我老母講嘢一勁樣又話我塊面啲瘡成面都係 一舊舊 好核突 講到好似我揀啲瘡上面咁 以前就係因爲佢嘅說話 令我對自己個樣好自卑,唔敢影相,曾經仲唔敢照鏡 我淨係下巴有瘡,仲要石頭瘡 一舊嘢咁唔知佢想點 之前查咩都冇用 係等佢自己退 仲要自己退嘅話會變黑印,真係 我近排用左支DUO (某法國牌子,萬寧嗰啲就搵到),竟然醫到石頭瘡 勁感動 不過搽一pat會拿拿地 始終係酸類嘅產品,如果有絲打想買要試真啲先 絲打同我一樣 等我去望望先 個牌子係La Roche Posay 因為我都有用
點搽mascara先可以根根分明?用好D既掃同用梳
點搽mascara先可以根根分明?用好D既掃同用梳
我驚比人話我賣廣告我幫你講埋啦又唔係咩唔見得光ge牌子同我老母講嘢一勁樣你返工D人問下一句就算啦 我一番到屋企好拎煩 屋企人日日同木台 食飯問一次 問我做咩係咁爆瘡完全明白我都廢事應機, 我點知姐 問完又問,日日係咁LOOP... 成日問我做咩女仔人家搞到塊面花晒 以前皮膚明明好好……又話你夜訓又盛 講到我特登搞到自己爛面咁 但佢所講既“以前”都成五六年前 又話我塊面啲瘡成面都係 一舊舊 好核突 講到好似我揀啲瘡上面咁 以前就係因爲佢嘅說話 令我對自己個樣好自卑,唔敢影相,曾經仲唔敢照鏡 我淨係下巴有瘡,仲要石頭瘡 一舊嘢咁唔知佢想點 之前查咩都冇用 係等佢自己退 仲要自己退嘅話會變黑印,真係 我近排用左支DUO (某法國牌子,萬寧嗰啲就搵到),竟然醫到石頭瘡 勁感動 不過搽一pat會拿拿地 始終係酸類嘅產品,如果有絲打想買要試真啲先 絲打同我一樣 等我去望望先 個牌子係La Roche Posay 因為我都有用
[我是巴打]no7 intense serum我左邊面有條睡紋(靜態紋) 愈黎愈明顯(無表情三七面最覺眼) 有左五年但之前短同唔明顯 平日無咩護膚只係洗面奶 呢幾日去萬寧買支Loreal面霜 利申20歲 求救
點搽mascara先可以根根分明?cosmagic隻mascara我用左好耐都係根根分明
more details pls[我是巴打]no7 intense serum我左邊面有條睡紋(靜態紋) 愈黎愈明顯(無表情三七面最覺眼) 有左五年但之前短同唔明顯 平日無咩護膚只係洗面奶 呢幾日去萬寧買支Loreal面霜 利申20歲 求救
呢到唔怕開牌子名,基本上冇打手我驚比人話我賣廣告我幫你講埋啦又唔係咩唔見得光ge牌子同我老母講嘢一勁樣你返工D人問下一句就算啦 我一番到屋企好拎煩 屋企人日日同木台 食飯問一次 問我做咩係咁爆瘡完全明白我都廢事應機, 我點知姐 問完又問,日日係咁LOOP... 成日問我做咩女仔人家搞到塊面花晒 以前皮膚明明好好……又話你夜訓又盛 講到我特登搞到自己爛面咁 但佢所講既“以前”都成五六年前 又話我塊面啲瘡成面都係 一舊舊 好核突 講到好似我揀啲瘡上面咁 以前就係因爲佢嘅說話 令我對自己個樣好自卑,唔敢影相,曾經仲唔敢照鏡 我淨係下巴有瘡,仲要石頭瘡 一舊嘢咁唔知佢想點 之前查咩都冇用 係等佢自己退 仲要自己退嘅話會變黑印,真係 我近排用左支DUO (某法國牌子,萬寧嗰啲就搵到),竟然醫到石頭瘡 勁感動 不過搽一pat會拿拿地 始終係酸類嘅產品,如果有絲打想買要試真啲先 絲打同我一樣 等我去望望先 個牌子係La Roche Posay 因為我都有用 你用緊邊款丫?我見佢支嘢幾有用想試埋佢地其他嘢,有冇推介?
有無邊隻eyecream去紋有效budget ?戴得con多又多左條 利申20頭咋
more details pls[我是巴打]no7 intense serum我左邊面有條睡紋(靜態紋) 愈黎愈明顯(無表情三七面最覺眼) 有左五年但之前短同唔明顯 平日無咩護膚只係洗面奶 呢幾日去萬寧買支Loreal面霜 利申20歲 求救
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-3080443/As-research-shows-25-miracle-serum-better-thought-beauty-editor-hail-reveals-s-best-wrinkle-cream-EVER.htmlmore details pls[我是巴打]no7 intense serum我左邊面有條睡紋(靜態紋) 愈黎愈明顯(無表情三七面最覺眼) 有左五年但之前短同唔明顯 平日無咩護膚只係洗面奶 呢幾日去萬寧買支Loreal面霜 利申20歲 求救
幾百蚊有無邊隻eyecream去紋有效budget ?戴得con多又多左條 利申20頭咋
for mens is okmore details pls[我是巴打]no7 intense serum我左邊面有條睡紋(靜態紋) 愈黎愈明顯(無表情三七面最覺眼) 有左五年但之前短同唔明顯 平日無咩護膚只係洗面奶 呢幾日去萬寧買支Loreal面霜 利申20歲 求救 http://www.dailymail.co.uk/femail/article-3080443/As-research-shows-25-miracle-serum-better-thought-beauty-editor-hail-reveals-s-best-wrinkle-cream-EVER.htmlmore details pls[我是巴打]no7 intense serum我左邊面有條睡紋(靜態紋) 愈黎愈明顯(無表情三七面最覺眼) 有左五年但之前短同唔明顯 平日無咩護膚只係洗面奶 呢幾日去萬寧買支Loreal面霜 利申20歲 求救