C打有無收毛孔產品介紹same here唔知係咪有黑頭粉刺強迫症 每日都要吱下個鼻d粉刺先安樂 見到有條白色蟲蟲吱到出黎好有成功感 日日吱加以前唔識一味用死力搞到鼻d毛孔幾粗大 明明無黑頭都有d灰色一粒粒 美容師話係毛孔扯大既既陰影黎
有用佢支爽膚水 呢?天氣噴幾下面舒服到點解冇咩人講d 冇咁多有害成份o既 護膚品/ 化妝品廣源良但其實佢冇乜用 勝在平同天然 好似係
Fresh個大豆洗面好好用啊其實真係需要用咁貴既洗面咩
其實有講不過你冇追開 post點解冇咩人講d 冇咁多有害成份o既 護膚品/ 化妝品廣源良但其實佢冇乜用 勝在平同天然 好似係
貴野同平野真係有唔同,一個天一個地Fresh個大豆洗面好好用啊其實真係需要用咁貴既洗面咩我淨係得洗面同mask係用開架,覺得洗面只要唔太harsh就ok
貴野同平野真係有唔同,一個天一個地Fresh個大豆洗面好好用啊其實真係需要用咁貴既洗面咩我淨係得洗面同mask係用開架,覺得洗面只要唔太harsh就ok 好似我做野到有支 ami iyok 洗面4百幾,但洗完真係好拎正,不過太貴唔會買 成份又好料又靚,開架冇可能做到 mask 用開架 等於成堆酒精溶劑香料敷上面,唔敷好過敷
有無絲打去左urban decay 個專櫃睇呀? 想知粉餅賣幾錢粉餅濕粉都係300頭左右
thanks有無絲打去左urban decay 個專櫃睇呀? 想知粉餅賣幾錢粉餅濕粉都係300頭左右
支洗面480,今個月有9折,但你要買滿600先可以減300 coupon 係下個月買 synergie phion 滿500先可以減100 平既 cream mask 可以一試 paper就貴野同平野真係有唔同,一個天一個地Fresh個大豆洗面好好用啊其實真係需要用咁貴既洗面咩我淨係得洗面同mask係用開架,覺得洗面只要唔太harsh就ok 好似我做野到有支 ami iyok 洗面4百幾,但洗完真係好拎正,不過太貴唔會買 成份又好料又靚,開架冇可能做到 mask 用開架 等於成堆酒精溶劑香料敷上面,唔敷好過敷 絲打你唔好再燒我啦 有幾正啊個洗面 上次買野我有9個印花同埋有張100$coupon 不過唔知可唔可以同時用 btw平價paper mask 聽人講好多化學野同cheap成份 cream mask都好啲
支洗面480,今個月有9折,但你要買滿600先可以減300 coupon 係下個月買 synergie phion 滿500先可以減100 平既 cream mask 可以一試 paper就貴野同平野真係有唔同,一個天一個地Fresh個大豆洗面好好用啊其實真係需要用咁貴既洗面咩我淨係得洗面同mask係用開架,覺得洗面只要唔太harsh就ok 好似我做野到有支 ami iyok 洗面4百幾,但洗完真係好拎正,不過太貴唔會買 成份又好料又靚,開架冇可能做到 mask 用開架 等於成堆酒精溶劑香料敷上面,唔敷好過敷 絲打你唔好再燒我啦 有幾正啊個洗面 上次買野我有9個印花同埋有張100$coupon 不過唔知可唔可以同時用 btw平價paper mask 聽人講好多化學野同cheap成份 cream mask都好啲
bare minerals又用殘體字又請垃圾youtuber搞event又送products同感 雖然係bm fans但決定以後乜都代購 就算係專門店試完都唔買 直接同個 sales 講你冇佣抽就怪香港pr太濕9已經完全唔想買佢地啲野...
支洗面480,今個月有9折,但你要買滿600先可以減300 coupon 係下個月買 synergie phion 滿500先可以減100 平既 cream mask 可以一試 paper就貴野同平野真係有唔同,一個天一個地好似我做野到有支 ami iyok 洗面4百幾,但洗完真係好拎正,不過太貴唔會買 成份又好料又靚,開架冇可能做到 mask 用開架 等於成堆酒精溶劑香料敷上面,唔敷好過敷 絲打你唔好再燒我啦 有幾正啊個洗面 上次買野我有9個印花同埋有張100$coupon 不過唔知可唔可以同時用 btw平價paper mask 聽人講好多化學野同cheap成份 cream mask都好啲
love係 唔會再去hk專櫃買bare minerals又用殘體字又請垃圾youtuber搞event又送products同感 雖然係bm fans但決定以後乜都代購 就算係專門店試完都唔買 直接同個 sales 講你冇佣抽就怪香港pr太濕9已經完全唔想買佢地啲野...
一年一次支洗面480,今個月有9折,但你要買滿600先可以減300 coupon 係下個月買 synergie phion 滿500先可以減100 平既 cream mask 可以一試 paper就貴野同平野真係有唔同,一個天一個地好似我做野到有支 ami iyok 洗面4百幾,但洗完真係好拎正,不過太貴唔會買 成份又好料又靚,開架冇可能做到 mask 用開架 等於成堆酒精溶劑香料敷上面,唔敷好過敷 絲打你唔好再燒我啦 有幾正啊個洗面 上次買野我有9個印花同埋有張100$coupon 不過唔知可唔可以同時用 btw平價paper mask 聽人講好多化學野同cheap成份 cream mask都好啲 其實佢常唔常做折 已經洗左好多錢 未必再買野住
成份好既洗面都唔一定貴既貴野同平野真係有唔同,一個天一個地Fresh個大豆洗面好好用啊其實真係需要用咁貴既洗面咩我淨係得洗面同mask係用開架,覺得洗面只要唔太harsh就ok 好似我做野到有支 ami iyok 洗面4百幾,但洗完真係好拎正,不過太貴唔會買 成份又好料又靚,開架冇可能做到 mask 用開架 等於成堆酒精溶劑香料敷上面,唔敷好過敷
強力推薦dior lip glow 會跟你體溫轉色 跟番你自然唇色 終於唔洗煩買咩色唇膏
搞到又想買黎試強力推薦dior lip glow 會跟你體溫轉色 跟番你自然唇色 終於唔洗煩買咩色唇膏好好用 依家出埋第2隻色又係勁靚
用開粉紅色, 已經買第2枝#, good# 另一隻色係咪橙色o個枝?強力推薦dior lip glow 會跟你體溫轉色 跟番你自然唇色 終於唔洗煩買咩色唇膏好好用 依家出埋第2隻色又係勁靚
其實我有追post其實有講不過你冇追開 post點解冇咩人講d 冇咁多有害成份o既 護膚品/ 化妝品廣源良但其實佢冇乜用 勝在平同天然 好似係 brand 有 ad ,melvita ,botani ,synergie, 張麗卿自己個 brand 其實仲有好多,學左睇成份表咪知邊隻好