[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
Willfulness 3973日
C打有無收毛孔產品介紹 [sosad]
唔知係咪有黑頭粉刺強迫症
每日都要吱下個鼻d粉刺先安樂
見到有條白色蟲蟲吱到出黎好有成功感 [bomb]
日日吱加以前唔識一味用死力搞到鼻d毛孔幾粗大
明明無黑頭都有d灰色一粒粒 美容師話係毛孔扯大既既陰影黎 [banghead] [banghead] [banghead]

same here[sosad] [sosad] 準備去美容院做facial
希望我唔係下一個你[flowerface]
Willfulness 3973日
點解冇咩人講d 冇咁多有害成份o既 護膚品/ 化妝品 :~( :~(


廣源良 #yup# 但其實佢冇乜用 [sosad]勝在平同天然 好似係 [sosad]

有用佢支爽膚水 呢?天氣噴幾下面舒服到[flowerface] [flowerface] [flowerface]
MnM'S 3973日
Fresh個大豆洗面好好用啊:~(

其實真係需要用咁貴既洗面咩[sosad]
我淨係得洗面同mask係用開架,覺得洗面只要唔太harsh就ok[sosad]
workbeach 3973日
點解冇咩人講d 冇咁多有害成份o既 護膚品/ 化妝品 :~( :~(


廣源良 #yup# 但其實佢冇乜用 [sosad]勝在平同天然 好似係 [sosad]


其實有講不過你冇追開 post[sosad][sosad]
brand 有 ad ,melvita ,botani ,synergie, 張麗卿自己個 brand
其實仲有好多,學左睇成份表咪知邊隻好[sosad]
workbeach 3973日
Fresh個大豆洗面好好用啊:~(

其實真係需要用咁貴既洗面咩[sosad]
我淨係得洗面同mask係用開架,覺得洗面只要唔太harsh就ok[sosad]


貴野同平野真係有唔同,一個天一個地:o):o)
好似我做野到有支 ami iyok 洗面4百幾,但洗完真係好向左走向右走正,不過太貴唔會買[sosad]成份又好料又靚,開架冇可能做到
mask 用開架[yipes] 等於成堆酒精溶劑香料敷上面,唔敷好過敷
Willfulness 3973日
有無絲打去左urban decay 個專櫃睇呀?
想知粉餅賣幾錢#adore#
Ellis_ 3973日
Fresh個大豆洗面好好用啊:~(

其實真係需要用咁貴既洗面咩[sosad]
我淨係得洗面同mask係用開架,覺得洗面只要唔太harsh就ok[sosad]


貴野同平野真係有唔同,一個天一個地:o):o)
好似我做野到有支 ami iyok 洗面4百幾,但洗完真係好向左走向右走正,不過太貴唔會買[sosad]成份又好料又靚,開架冇可能做到
mask 用開架[yipes] 等於成堆酒精溶劑香料敷上面,唔敷好過敷


xx(絲打你唔好再燒我啦 有幾正啊個洗面 :~(
上次買野我有9個印花同埋有張100$coupon
不過唔知可唔可以同時用
btw平價paper mask 聽人講好多化學野同cheap成份
cream mask都好啲
Ellis_ 3973日
有無絲打去左urban decay 個專櫃睇呀?
想知粉餅賣幾錢#adore#


粉餅濕粉都係300頭左右
Willfulness 3973日
有無絲打去左urban decay 個專櫃睇呀?
想知粉餅賣幾錢#adore#


粉餅濕粉都係300頭左右

thanks#adore#
之前香港未有專櫃個陣大家會係邊度買?會唔會平D#hoho#
Ellis_ 3973日
bare minerals又用殘體字又請垃圾youtuber搞event又送products xx(
已經完全唔想買佢地啲野...
妮可妮可妮 3973日
鼻翼兩邊生左d白色一粒粒既野 好似d蟲 密密麻麻咁樣:-(
有冇絲打知道係乜黎#adore#
workbeach 3973日
Fresh個大豆洗面好好用啊:~(

其實真係需要用咁貴既洗面咩[sosad]
我淨係得洗面同mask係用開架,覺得洗面只要唔太harsh就ok[sosad]


貴野同平野真係有唔同,一個天一個地:o):o)
好似我做野到有支 ami iyok 洗面4百幾,但洗完真係好向左走向右走正,不過太貴唔會買[sosad]成份又好料又靚,開架冇可能做到
mask 用開架[yipes] 等於成堆酒精溶劑香料敷上面,唔敷好過敷


xx(絲打你唔好再燒我啦 有幾正啊個洗面 :~(
上次買野我有9個印花同埋有張100$coupon
不過唔知可唔可以同時用
btw平價paper mask 聽人講好多化學野同cheap成份
cream mask都好啲


支洗面480,今個月有9折,但你要買滿600先可以減300
coupon 係下個月買 synergie phion 滿500先可以減100

平既 cream mask 可以一試
paper就[sosad][sosad]
workbeach 3973日
Fresh個大豆洗面好好用啊:~(

其實真係需要用咁貴既洗面咩[sosad]
我淨係得洗面同mask係用開架,覺得洗面只要唔太harsh就ok[sosad]


貴野同平野真係有唔同,一個天一個地:o):o)
好似我做野到有支 ami iyok 洗面4百幾,但洗完真係好向左走向右走正,不過太貴唔會買[sosad]成份又好料又靚,開架冇可能做到
mask 用開架[yipes] 等於成堆酒精溶劑香料敷上面,唔敷好過敷


xx(絲打你唔好再燒我啦 有幾正啊個洗面 :~(
上次買野我有9個印花同埋有張100$coupon
不過唔知可唔可以同時用
btw平價paper mask 聽人講好多化學野同cheap成份
cream mask都好啲


支洗面480,今個月有9折,但你要買滿600先可以減300
coupon 係下個月買 synergie phion 滿500先可以減100

平既 cream mask 可以一試
paper就[sosad][sosad]
workbeach 3973日
bare minerals又用殘體字又請垃圾youtuber搞event又送products xx(
已經完全唔想買佢地啲野...

同感 雖然係bm fans但決定以後乜都代購
就算係專門店試完都唔買
直接同個 sales 講你冇佣抽就怪香港pr太濕9
Ellis_ 3973日
貴野同平野真係有唔同,一個天一個地:o):o)
好似我做野到有支 ami iyok 洗面4百幾,但洗完真係好向左走向右走正,不過太貴唔會買[sosad]成份又好料又靚,開架冇可能做到
mask 用開架[yipes] 等於成堆酒精溶劑香料敷上面,唔敷好過敷


xx(絲打你唔好再燒我啦 有幾正啊個洗面 :~(
上次買野我有9個印花同埋有張100$coupon
不過唔知可唔可以同時用
btw平價paper mask 聽人講好多化學野同cheap成份
cream mask都好啲


支洗面480,今個月有9折,但你要買滿600先可以減300
coupon 係下個月買 synergie phion 滿500先可以減100

平既 cream mask 可以一試
paper就[sosad][sosad]


:-(其實佢常唔常做折 已經洗左好多錢 :~(
未必再買野住
Ellis_ 3973日
bare minerals又用殘體字又請垃圾youtuber搞event又送products xx(
已經完全唔想買佢地啲野...

同感 雖然係bm fans但決定以後乜都代購
就算係專門店試完都唔買
直接同個 sales 講你冇佣抽就怪香港pr太濕9


fuck係 唔會再去hk專櫃買
workbeach 3973日
貴野同平野真係有唔同,一個天一個地:o):o)
好似我做野到有支 ami iyok 洗面4百幾,但洗完真係好向左走向右走正,不過太貴唔會買[sosad]成份又好料又靚,開架冇可能做到
mask 用開架[yipes] 等於成堆酒精溶劑香料敷上面,唔敷好過敷


xx(絲打你唔好再燒我啦 有幾正啊個洗面 :~(
上次買野我有9個印花同埋有張100$coupon
不過唔知可唔可以同時用
btw平價paper mask 聽人講好多化學野同cheap成份
cream mask都好啲


支洗面480,今個月有9折,但你要買滿600先可以減300
coupon 係下個月買 synergie phion 滿500先可以減100

平既 cream mask 可以一試
paper就[sosad][sosad]


:-(其實佢常唔常做折 已經洗左好多錢 :~(
未必再買野住


一年一次[sosad]平時就每個月抽幾樣做85折
小黑人 3973日
琴日買左bm ready個粉
今日上粉好貼好靚又唔乾 :P
本身乾肌都唔顯乾紋真係好正
見山是水 3973日
強力推薦dior lip glow
會跟你體溫轉色 跟番你自然唇色
終於唔洗煩買咩色唇膏
MnM'S 3973日
Fresh個大豆洗面好好用啊:~(

其實真係需要用咁貴既洗面咩[sosad]
我淨係得洗面同mask係用開架,覺得洗面只要唔太harsh就ok[sosad]


貴野同平野真係有唔同,一個天一個地:o):o)
好似我做野到有支 ami iyok 洗面4百幾,但洗完真係好向左走向右走正,不過太貴唔會買[sosad]成份又好料又靚,開架冇可能做到
mask 用開架[yipes] 等於成堆酒精溶劑香料敷上面,唔敷好過敷

成份好既洗面都唔一定貴既[sosad]
外國d開架都好多係天然[sosad]
chatnoir 3973日
強力推薦dior lip glow
會跟你體溫轉色 跟番你自然唇色
終於唔洗煩買咩色唇膏

#good# 好好用 依家出埋第2隻色又係勁靚#love#
WilshereJack 3973日
琴日同fd去咗奧海城間lush行,個ba姐姐好好人,明知我哋都是齋睇唔買,佢都叫我地任試啲產品:D

想問下lush啲產品啱唔啱暗瘡加敏感肌嘅人用?佢地啲產品都幾重香料味
東區烏龍茶 3973日
強力推薦dior lip glow
會跟你體溫轉色 跟番你自然唇色
終於唔洗煩買咩色唇膏

#good# 好好用 依家出埋第2隻色又係勁靚#love#

搞到又想買黎試[banghead]
狼狼狼少年 3973日
強力推薦dior lip glow
會跟你體溫轉色 跟番你自然唇色
終於唔洗煩買咩色唇膏

#good# 好好用 依家出埋第2隻色又係勁靚#love#


用開粉紅色, 已經買第2枝#, good#
另一隻色係咪橙色o個枝?
膠到898 3973日
點解冇咩人講d 冇咁多有害成份o既 護膚品/ 化妝品 :~( :~(


廣源良 #yup# 但其實佢冇乜用 [sosad]勝在平同天然 好似係 [sosad]


其實有講不過你冇追開 post[sosad][sosad]
brand 有 ad ,melvita ,botani ,synergie, 張麗卿自己個 brand
其實仲有好多,學左睇成份表咪知邊隻好[sosad]


其實我有追post :o)
就係見講專櫃野比較多 先問一問[flowerface]
LM
跳到頁尾