咁又無喎 身邊個個人都話我個妝好薄搽咁多層野落臉 會唔會搞到睇落好厚粉re妮可絲打 簡單?講 物理防曬?係個? 好杰好白好難推好lup個?防曬呀 好處就係無咁易敏感 我用緊innisfree spf35個隻 唔錯 而化學防曬通常都係宣稱清爽不泛白 通常身防曬都係化學架啦 我面用物理防曬 身用化學 &full makeup?話我係會搽防曬 控油/保濕base 有色base先上粉底 真係好鬼勤力半物理防曬做base得唔得sofina係化學防曬係呀我係化妝新手物理防曬可以當base用如果面又搽粉,再加防曬,好似好怪雞咁好驚曬黑反而身我懶得搽...細個我會照搽上面架喎防曬算 1 nico應該講身用防曬哎呀嗚呀? 面咪搽返面用既防曬 希推 我係完全唔知有面用既防曬 平時係街見到d防曬都只係以為for手手腳腳 唔明點解你會搽身唔搽面 防曬一定要做足 絲打你係用邊隻防曬 絲打係化妝新手? 物理防曬係乜o黎 邊到可以買 sofina個隻base係咪有物理防曬
我線面毛都頂唔順我舅母幫我線咋絲打你係邊度線係要素顏洗乾淨面線係咪要素顏咁去線面呢隻有冇絲打試過線面有,線完之後生好似蚊爛咁既野,幾日後好返 線完後上妝係幾靚好想試下線 佢成日拎我練手藝 其他地方無乜感覺但唇毛真係好!拎!痛!
C打有無收毛孔產品介紹咁就一世唔知係咪有黑頭粉刺強迫症 每日都要吱下個鼻d粉刺先安樂 見到有條白色蟲蟲吱到出黎好有成功感 日日吱加以前唔識一味用死力搞到鼻d毛孔幾粗大 明明無黑頭都有d灰色一粒粒 美容師話係毛孔扯大既既陰影黎
市面上個?收毛孔根本就冇用C打有無收毛孔產品介紹咁就一世唔知係咪有黑頭粉刺強迫症 每日都要吱下個鼻d粉刺先安樂 見到有條白色蟲蟲吱到出黎好有成功感 日日吱加以前唔識一味用死力搞到鼻d毛孔幾粗大 明明無黑頭都有d灰色一粒粒 美容師話係毛孔扯大既既陰影黎
用過12號.. 偏coral 我覺得自然得黎好有氣色 仲有枝7號 比12淡色少少 呢枝野係我個咀到過左陣就好乾呀 會出白色皮仔!!YSL Glossy stain 有咩色號係自然啲買左支Armani sheer 唔係勁顯色但好潤好自然 仲好過Dior glow仲有冇其他唇膏推介 近排鍾意用 ysl tint in oil 好玻璃咀都好自然好正
203 我買左比個fd,試上嘴真係睇唔到搽左咁次次揀色都揀好耐
我係食維他命b雜 係丸狀 藥房有得賣 醫生都會開 是但咩牌子都得突然間醒起有個fd都生過唇瘡,佢話佢去藥房買咩acyclovir唇瘡膏,不過拒係生左一排先去買所以好似都搞左兩三禮拜先好,我諗我會去藥房買唇瘡膏instead of睇醫生了,反正都係搽藥雖然我無痕,不過我應該都係唇瘡架喇呢位絲打仲嚴重我都成日生哩d 會紅腫痕同有好多迷你水泡 仲會滲水用lihk search唔到postthx回番咀唇敏感?個位絲打 希望以下產品幫到你 : 近江兄弟?身用 blitex就臨訓前用好? shiseido都隨身用 我琴日都買左近江兄弟,搽咩潤唇膏都有禁住佢,但無好轉,尤其唔搽個陣會明顯d,同細心睇其實有d好細粒既野 所以我開始懷疑係唇炎 都未試過 最快聽日睇醫生 見你話sheseido個支要代購,咁blitex呢?大間d萬寧屈人寺有無? 睇過醫生話係唇瘡 係乜鬼病毒感染 感染過一次就會永久潛伏 抵抗力弱就會出現返 醫生話飲多d水同食維他命b 我次次初起就即刻食維他命b 好快冇事 blitex我都有用 搽完幾涼幾舒服 我係卓悅買 $3x shiseido係colourmix見過 好似$6x 我冬天先會keep住番發 係又痕又痛 個咀變到孖潤腸咁 呢幾枝野都係卓悅or colomix先有 shiseido曾經係kawaiiland見過 總之未好番唔好用有色唇膏 不得我都有睇過醫生 都係開藥膏俾我算 我第一次感染應該都係睇下醫生好d,咁之後返發個陣就係靠搽上面d野,多飲水同食維他命b好返?維他命b係丸個d?有無邊隻推介,無食開e d野亦唔想食太多 不過我都會去搵絲打推介既SHISEIDO/blitex 有事個陣代替普通潤唇膏搽都好
咁用啲咩先收到市面上個?收毛孔根本就冇用C打有無收毛孔產品介紹咁就一世唔知係咪有黑頭粉刺強迫症 每日都要吱下個鼻d粉刺先安樂 見到有條白色蟲蟲吱到出黎好有成功感 日日吱加以前唔識一味用死力搞到鼻d毛孔幾粗大 明明無黑頭都有d灰色一粒粒 美容師話係毛孔扯大既既陰影黎
市面上個?收毛孔根本就冇用C打有無收毛孔產品介紹咁就一世唔知係咪有黑頭粉刺強迫症 每日都要吱下個鼻d粉刺先安樂 見到有條白色蟲蟲吱到出黎好有成功感 日日吱加以前唔識一味用死力搞到鼻d毛孔幾粗大 明明無黑頭都有d灰色一粒粒 美容師話係毛孔扯大既既陰影黎
但海藻矽針係咪會令皮膚好薄?市面上個?收毛孔根本就冇用C打有無收毛孔產品介紹咁就一世唔知係咪有黑頭粉刺強迫症 每日都要吱下個鼻d粉刺先安樂 見到有條白色蟲蟲吱到出黎好有成功感 日日吱加以前唔識一味用死力搞到鼻d毛孔幾粗大 明明無黑頭都有d灰色一粒粒 美容師話係毛孔扯大既既陰影黎 海藻矽針咪收毛孔囉
有冇人用緊tint in oil? 我搽完會有白色邊用過12號.. 偏coral 我覺得自然得黎好有氣色 仲有枝7號 比12淡色少少 呢枝野係我個咀到過左陣就好乾呀 會出白色皮仔!!YSL Glossy stain 有咩色號係自然啲買左支Armani sheer 唔係勁顯色但好潤好自然 仲好過Dior glow仲有冇其他唇膏推介 近排鍾意用 ysl tint in oil 好玻璃咀都好自然好正 203 我買左比個fd,試上嘴真係睇唔到搽左咁次次揀色都揀好耐
我個日都係出哂血 琴晚我fu kiehls金盞花個爽膚水咋 希望有d用啦我自己吱有d姨姨吱得好暴力我係姑姐幫我做 痛到呢 唔見血唔收手咁 成日吱到我標眼水
主要目的係咪刺激皮膚製造膠原蛋白但海藻矽針係咪會令皮膚好薄?市面上個?收毛孔根本就冇用C打有無收毛孔產品介紹咁就一世唔知係咪有黑頭粉刺強迫症 每日都要吱下個鼻d粉刺先安樂 見到有條白色蟲蟲吱到出黎好有成功感 日日吱加以前唔識一味用死力搞到鼻d毛孔幾粗大 明明無黑頭都有d灰色一粒粒 美容師話係毛孔扯大既既陰影黎 海藻矽針咪收毛孔囉
金盞花好用我個日都係出哂血 琴晚我fu kiehls金盞花個爽膚水咋 希望有d用啦我自己吱有d姨姨吱得好暴力我係姑姐幫我做 痛到呢 唔見血唔收手咁 成日吱到我標眼水
比左錢架,唔搽會蝕叫佢唔洗搽我岩岩都針清完,好拎憎美容院搽d cream,搞到成面油光咁平時生暗瘡我會用美肌之誌隻控豆面膜 感覺上都退到紅 做完針清就敷下保濕啦無啊我琴日做完針清 今日塊面都紅左一達達 想問如果敷下面膜個d有無幫助消紅既作用? 我得我的美麗日記薏仁only有既就敷aloe gel得盒勁重酒精既nature republic咋 我就濕敷薰衣草花水消炎殺菌
點解唔用堅既花水?kiehls金盞又係加左好多野既偽花水金盞花好用我個日都係出哂血 琴晚我fu kiehls金盞花個爽膚水咋 希望有d用啦我自己吱有d姨姨吱得好暴力我係姑姐幫我做 痛到呢 唔見血唔收手咁 成日吱到我標眼水
搽完又洗 我情願唔搽比左錢架,唔搽會蝕叫佢唔洗搽我岩岩都針清完,好拎憎美容院搽d cream,搞到成面油光咁平時生暗瘡我會用美肌之誌隻控豆面膜 感覺上都退到紅 做完針清就敷下保濕啦無啊我琴日做完針清 今日塊面都紅左一達達 想問如果敷下面膜個d有無幫助消紅既作用? 我得我的美麗日記薏仁only有既就敷aloe gel得盒勁重酒精既nature republic咋 我就濕敷薰衣草花水消炎殺菌 返屋企我會即洗面
用開kiehls 幾好用加上朋友買有折點解唔用堅既花水?kiehls金盞又係加左好多野既偽花水金盞花好用我個日都係出哂血 琴晚我fu kiehls金盞花個爽膚水咋 希望有d用啦我自己吱有d姨姨吱得好暴力我係姑姐幫我做 痛到呢 唔見血唔收手咁 成日吱到我標眼水
用 propylene glycol 做base 送俾我都唔用用開kiehls 幾好用加上朋友買有折點解唔用堅既花水?kiehls金盞又係加左好多野既偽花水金盞花好用我個日都係出哂血 琴晚我fu kiehls金盞花個爽膚水咋 希望有d用啦我自己吱有d姨姨吱得好暴力我係姑姐幫我做 痛到呢 唔見血唔收手咁 成日吱到我標眼水