冇拎用架你
3974日
203
我買左比個fd,試上嘴真係睇唔到搽左咁
次次揀色都揀好耐
有冇人用緊tint in oil?
我搽完會有白色邊![]()
係咪我個嘴問題
我都有
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
好耐無係到出聲![]()
![]()
浮上水面分享一下先,
之前敗左urban decay個粉餅, 好正下![]()
有coverage得黎又唔厚![]()
我查完防曬同base就用掃上, 出左d油仲有奶油肌feel![]()
放工用紙巾印走D面油用粉補撲幾下又一條好漢![]()
利申 內乾外好油肌




![[banghead]](/faces/banghead.gif)
我自己吱![]()
我係姑姐幫我做
痛到呢![]()
有d姨姨吱得好暴力![]()
唔見血唔收手咁成日吱到我標眼水
我個日都係出哂血
琴晚我fu kiehls金盞花個爽膚水咋
希望有d用啦
金盞花好用
點解唔用堅既花水?kiehls金盞又係加左好多野既偽花水
用開kiehls 幾好用加上朋友買有折
用 propylene glycol 做base
送俾我都唔用
(用過兩大支,發現左成份有propylene glycol 即dum)
絲打用開邊隻C打有無收毛孔產品介紹
唔知係咪有黑頭粉刺強迫症
每日都要吱下個鼻d粉刺先安樂
見到有條白色蟲蟲吱到出黎好有成功感
日日吱加以前唔識一味用死力搞到鼻d毛孔幾粗大
明明無黑頭都有d灰色一粒粒 美容師話係毛孔扯大既既陰影黎![]()
![]()
咁就一世
市面上個?收毛孔根本就冇用
海藻矽針咪收毛孔囉

我自己吱![]()
我係姑姐幫我做
痛到呢![]()
有d姨姨吱得好暴力![]()
唔見血唔收手咁成日吱到我標眼水
我個日都係出哂血
琴晚我fu kiehls金盞花個爽膚水咋
希望有d用啦
金盞花好用
點解唔用堅既花水?kiehls金盞又係加左好多野既偽花水
用開kiehls 幾好用加上朋友買有折
用 propylene glycol 做base
送俾我都唔用
(用過兩大支,發現左成份有propylene glycol 即dum)絲打用開邊隻
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
wacoal d sales好犀利,一眼就睇得出我咩size

我自己吱![]()
我係姑姐幫我做
痛到呢![]()
有d姨姨吱得好暴力![]()
唔見血唔收手咁成日吱到我標眼水
我個日都係出哂血
琴晚我fu kiehls金盞花個爽膚水咋
希望有d用啦
金盞花好用
點解唔用堅既花水?kiehls金盞又係加左好多野既偽花水
用開kiehls 幾好用加上朋友買有折
用 propylene glycol 做base
送俾我都唔用
(用過兩大支,發現左成份有propylene glycol 即dum)絲打用開邊隻
ad melvita lush botani

我自己吱![]()
我係姑姐幫我做
痛到呢![]()
有d姨姨吱得好暴力![]()
唔見血唔收手咁成日吱到我標眼水
我個日都係出哂血
琴晚我fu kiehls金盞花個爽膚水咋
希望有d用啦
金盞花好用
點解唔用堅既花水?kiehls金盞又係加左好多野既偽花水
用開kiehls 幾好用加上朋友買有折
用 propylene glycol 做base
送俾我都唔用
(用過兩大支,發現左成份有propylene glycol 即dum)絲打用開邊隻
ad melvita lush botani
Melvita有咩花水好用架?
我用過一支燈花一支水仙
好似冇乜用又多香料啊酒精咁
係咪簡錯野用
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
你 sure講緊 melvita ?我自己吱![]()
我係姑姐幫我做
痛到呢![]()
有d姨姨吱得好暴力![]()
唔見血唔收手咁成日吱到我標眼水
我個日都係出哂血
琴晚我fu kiehls金盞花個爽膚水咋
希望有d用啦
金盞花好用
點解唔用堅既花水?kiehls金盞又係加左好多野既偽花水
用開kiehls 幾好用加上朋友買有折
用 propylene glycol 做base
送俾我都唔用
(用過兩大支,發現左成份有propylene glycol 即dum)絲打用開邊隻
ad melvita lush botani
Melvita有咩花水好用架?
我用過一支燈花一支水仙
好似冇乜用又多香料啊酒精咁
係咪簡錯野用
邊到有酒精香料你 sure講緊 melvita ?
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
我自己吱![]()
我係姑姐幫我做
痛到呢![]()
有d姨姨吱得好暴力![]()
唔見血唔收手咁成日吱到我標眼水
我個日都係出哂血
琴晚我fu kiehls金盞花個爽膚水咋
希望有d用啦
金盞花好用
點解唔用堅既花水?kiehls金盞又係加左好多野既偽花水
用開kiehls 幾好用加上朋友買有折
用 propylene glycol 做base
送俾我都唔用
(用過兩大支,發現左成份有propylene glycol 即dum)絲打用開邊隻
ad melvita lush botani
Melvita有咩花水好用架?
我用過一支燈花一支水仙
好似冇乜用又多香料啊酒精咁
係咪簡錯野用
邊到有酒精香料你 sure講緊 melvita ?
melvita又係偽天然花水
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
好耐無係到出聲![]()
![]()
浮上水面分享一下先,
之前敗左urban decay個粉餅, 好正下![]()
有coverage得黎又唔厚![]()
我查完防曬同base就用掃上, 出左d油仲有奶油肌feel![]()
放工用紙巾印走D面油用粉補撲幾下又一條好漢![]()
利申 內乾外好油肌
好耐無係到出聲![]()
![]()
浮上水面分享一下先,
之前敗左urban decay個粉餅, 好正下![]()
有coverage得黎又唔厚![]()
我查完防曬同base就用掃上, 出左d油仲有奶油肌feel![]()
放工用紙巾印走D面油用粉補撲幾下又一條好漢![]()
利申 內乾外好油肌
我上星期都敗左
你買左邊隻色?
唔知係唔係我唔識用 我覺得搽左之後塊面唔係好滑
同埋好似有d厚

好耐無係到出聲![]()
![]()
浮上水面分享一下先,
之前敗左urban decay個粉餅, 好正下![]()
有coverage得黎又唔厚![]()
我查完防曬同base就用掃上, 出左d油仲有奶油肌feel![]()
放工用紙巾印走D面油用粉補撲幾下又一條好漢![]()
利申 內乾外好油肌
我上星期都敗左
你買左邊隻色?
唔知係唔係我唔識用 我覺得搽左之後塊面唔係好滑
同埋好似有d厚
絲打是咪俾我燒著左![]()
![]()
![]()
我用緊Light Warm色, 我覺得用beauty blender上最靚
我自己吱![]()
我係姑姐幫我做
痛到呢![]()
有d姨姨吱得好暴力![]()
唔見血唔收手咁成日吱到我標眼水
我個日都係出哂血
琴晚我fu kiehls金盞花個爽膚水咋
希望有d用啦
金盞花好用
點解唔用堅既花水?kiehls金盞又係加左好多野既偽花水
用開kiehls 幾好用加上朋友買有折
用 propylene glycol 做base
送俾我都唔用
(用過兩大支,發現左成份有propylene glycol 即dum)絲打用開邊隻
ad melvita lush botani
Melvita有咩花水好用架?
我用過一支燈花一支水仙
好似冇乜用又多香料啊酒精咁
係咪簡錯野用
邊到有酒精香料你 sure講緊 melvita ?
melvita又係偽天然花水
佢有花水同純露
你唔好混淆完又Hi7人啦
![[banghead]](/faces/banghead.gif)
好耐無係到出聲![]()
![]()
浮上水面分享一下先,
之前敗左urban decay個粉餅, 好正下![]()
有coverage得黎又唔厚![]()
我查完防曬同base就用掃上, 出左d油仲有奶油肌feel![]()
放工用紙巾印走D面油用粉補撲幾下又一條好漢![]()
利申 內乾外好油肌
我上星期都敗左
你買左邊隻色?
唔知係唔係我唔識用 我覺得搽左之後塊面唔係好滑
同埋好似有d厚
絲打是咪俾我燒著左![]()
![]()
![]()
我用緊Light Warm色, 我覺得用beauty blender上最靚
我用緊fair neutral
粉餅都係用beauty blender?
我上星期都敗左
你買左邊隻色?
唔知係唔係我唔識用 我覺得搽左之後塊面唔係好滑
同埋好似有d厚
絲打是咪俾我燒著左![]()
![]()
![]()
我用緊Light Warm色, 我覺得用beauty blender上最靚
我用緊fair neutral
粉餅都係用beauty blender?

![[sosad]](/faces/sosad.gif)
絲打是咪俾我燒著左![]()
![]()
![]()
我用緊Light Warm色, 我覺得用beauty blender上最靚
我用緊fair neutral
粉餅都係用beauty blender?
beauty blender乾濕粉都上到
絲打是咪俾我燒著左![]()
![]()
![]()
我用緊Light Warm色, 我覺得用beauty blender上最靚
我用緊fair neutral
粉餅都係用beauty blender?
beauty blender乾濕粉都上到
你light warm 同我個隻色有咩唔同?
我懷疑自己買錯色
之前額頭生好多油脂粒 多手'吱'左出嚟
然後好似損左咁 結焦 啲焦甩左有啲印係到
想問有咩去印好
絲打是咪俾我燒著左![]()
![]()
![]()
我用緊Light Warm色, 我覺得用beauty blender上最靚
我用緊fair neutral
粉餅都係用beauty blender?
beauty blender乾濕粉都上到
你light warm 同我個隻色有咩唔同?
我懷疑自己買錯色
light warm同fair neutral 我都試過上面
light warm對我既紅印coverage比較好,
fair neutral就其實比較岩我平時既膚色, 但最後都係買左light warm
btw你無叫ba幫你試上面?
