[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
冇拎用架你 3974日
203
我買左比個fd,試上嘴真係睇唔到搽左咁[sosad]

次次揀色都揀好耐[banghead]


有冇人用緊tint in oil?
我搽完會有白色邊:~(
係咪我個嘴問題:-(


我都有 [sosad] [sosad] [sosad]
豚妹 3974日
我個日都係出哂血

琴晚我fu kiehls金盞花個爽膚水咋
希望有d用啦

金盞花好用#hoho#

點解唔用堅既花水?kiehls金盞又係加左好多野既偽花水[sosad]


呢枝野係我家姐唔用俾我架 [sosad]
豚妹 3974日


我個日都係出哂血

琴晚我fu kiehls金盞花個爽膚水咋
希望有d用啦

金盞花好用#hoho#


我覺得一般
我用落無咩特別
workbeach 3974日
好耐無係到出聲[sosad] [sosad]
浮上水面分享一下先,
之前敗左urban decay個粉餅, 好正下#good#
有coverage得黎又唔厚[bomb]
我查完防曬同base就用掃上, 出左d油仲有奶油肌feel[bomb]
放工用紙巾印走D面油用粉補撲幾下又一條好漢#good#

利申 內乾外好油肌


#love##love##love##love#
已經有好多 foundation 但又想買[banghead]
hashtag 3974日
我自己吱[sosad]

我係姑姐幫我做 [sosad]
痛到呢 :~( :~(

有d姨姨吱得好暴力:~(
唔見血唔收手咁:~( 成日吱到我標眼水:~(


我個日都係出哂血

琴晚我fu kiehls金盞花個爽膚水咋
希望有d用啦

金盞花好用#hoho#

點解唔用堅既花水?kiehls金盞又係加左好多野既偽花水[sosad]

用開kiehls 幾好用加上朋友買有折#hoho#


用 propylene glycol 做base
送俾我都唔用[sosad]
(用過兩大支,發現左成份有propylene glycol 即dum)

[sosad] 絲打用開邊隻
公主病病人 3974日
C打有無收毛孔產品介紹 [sosad]
唔知係咪有黑頭粉刺強迫症
每日都要吱下個鼻d粉刺先安樂
見到有條白色蟲蟲吱到出黎好有成功感 [bomb]
日日吱加以前唔識一味用死力搞到鼻d毛孔幾粗大
明明無黑頭都有d灰色一粒粒 美容師話係毛孔扯大既既陰影黎 [banghead] [banghead] [banghead]

咁就一世:-(

市面上個?收毛孔根本就冇用[sosad]

#ng#
海藻矽針咪收毛孔囉 #no#

但絕對唔會變返bb肌:~(
workbeach 3974日
我自己吱[sosad]

我係姑姐幫我做 [sosad]
痛到呢 :~( :~(

有d姨姨吱得好暴力:~(
唔見血唔收手咁:~( 成日吱到我標眼水:~(


我個日都係出哂血

琴晚我fu kiehls金盞花個爽膚水咋
希望有d用啦

金盞花好用#hoho#

點解唔用堅既花水?kiehls金盞又係加左好多野既偽花水[sosad]

用開kiehls 幾好用加上朋友買有折#hoho#


用 propylene glycol 做base
送俾我都唔用[sosad]
(用過兩大支,發現左成份有propylene glycol 即dum)

[sosad] 絲打用開邊隻


ad melvita lush botani [sosad]
秘制話梅 3974日
wacoal d sales好犀利,一眼就睇得出我咩size[sosad]


絲打hello哈哈

但我去開個間分店?sales好串 成日唔理人
仲要問完我size唔信我 俾個細?我 試完咪又係唔岩fuck
你去開邊間分店呀 個sales咁勁?
問我有沒有 3974日
我自己吱[sosad]

我係姑姐幫我做 [sosad]
痛到呢 :~( :~(

有d姨姨吱得好暴力:~(
唔見血唔收手咁:~( 成日吱到我標眼水:~(


我個日都係出哂血

琴晚我fu kiehls金盞花個爽膚水咋
希望有d用啦

金盞花好用#hoho#

點解唔用堅既花水?kiehls金盞又係加左好多野既偽花水[sosad]

用開kiehls 幾好用加上朋友買有折#hoho#


用 propylene glycol 做base
送俾我都唔用[sosad]
(用過兩大支,發現左成份有propylene glycol 即dum)

[sosad] 絲打用開邊隻


ad melvita lush botani [sosad]

Melvita有咩花水好用架?
我用過一支燈花一支水仙
好似冇乜用又多香料啊酒精咁
係咪簡錯野用???
龍陽之辟 3974日
wacoal d sales好犀利,一眼就睇得出我咩size[sosad]


邊間 [sosad]
workbeach 3974日
我自己吱[sosad]

我係姑姐幫我做 [sosad]
痛到呢 :~( :~(

有d姨姨吱得好暴力:~(
唔見血唔收手咁:~( 成日吱到我標眼水:~(


我個日都係出哂血

琴晚我fu kiehls金盞花個爽膚水咋
希望有d用啦

金盞花好用#hoho#

點解唔用堅既花水?kiehls金盞又係加左好多野既偽花水[sosad]

用開kiehls 幾好用加上朋友買有折#hoho#


用 propylene glycol 做base
送俾我都唔用[sosad]
(用過兩大支,發現左成份有propylene glycol 即dum)

[sosad] 絲打用開邊隻


ad melvita lush botani [sosad]

Melvita有咩花水好用架?
我用過一支燈花一支水仙
好似冇乜用又多香料啊酒精咁
係咪簡錯野用???


邊到有酒精香料[sosad][sosad]你 sure講緊 melvita ?
MnM'S 3974日
我自己吱[sosad]

我係姑姐幫我做 [sosad]
痛到呢 :~( :~(

有d姨姨吱得好暴力:~(
唔見血唔收手咁:~( 成日吱到我標眼水:~(


我個日都係出哂血

琴晚我fu kiehls金盞花個爽膚水咋
希望有d用啦

金盞花好用#hoho#

點解唔用堅既花水?kiehls金盞又係加左好多野既偽花水[sosad]

用開kiehls 幾好用加上朋友買有折#hoho#


用 propylene glycol 做base
送俾我都唔用[sosad]
(用過兩大支,發現左成份有propylene glycol 即dum)

[sosad] 絲打用開邊隻


ad melvita lush botani [sosad]

Melvita有咩花水好用架?
我用過一支燈花一支水仙
好似冇乜用又多香料啊酒精咁
係咪簡錯野用???


邊到有酒精香料[sosad][sosad]你 sure講緊 melvita ?

melvita又係偽天然花水[sosad]
上線用戶數量 3974日
wacoal d sales好犀利,一眼就睇得出我咩size[sosad]


邊間 [sosad]

康怡
大熊帽 3974日
有無人用過海藻矽針?
效果點?
D字頭既$260一set 價錢o唔ok?
workbeach 3974日
我自己吱[sosad]

我係姑姐幫我做 [sosad]
痛到呢 :~( :~(

有d姨姨吱得好暴力:~(
唔見血唔收手咁:~( 成日吱到我標眼水:~(


我個日都係出哂血

琴晚我fu kiehls金盞花個爽膚水咋
希望有d用啦

金盞花好用#hoho#

點解唔用堅既花水?kiehls金盞又係加左好多野既偽花水[sosad]

用開kiehls 幾好用加上朋友買有折#hoho#


用 propylene glycol 做base
送俾我都唔用[sosad]
(用過兩大支,發現左成份有propylene glycol 即dum)

[sosad] 絲打用開邊隻


ad melvita lush botani [sosad]

Melvita有咩花水好用架?
我用過一支燈花一支水仙
好似冇乜用又多香料啊酒精咁
係咪簡錯野用???


邊到有酒精香料[sosad][sosad]你 sure講緊 melvita ?

melvita又係偽天然花水[sosad]


佢有花水同純露
你唔好混淆完又Hi7人啦[sosad][sosad]
嬰兒濕勁巾 3974日
好耐無係到出聲[sosad] [sosad]
浮上水面分享一下先,
之前敗左urban decay個粉餅, 好正下#good#
有coverage得黎又唔厚[bomb]
我查完防曬同base就用掃上, 出左d油仲有奶油肌feel[bomb]
放工用紙巾印走D面油用粉補撲幾下又一條好漢#good#

利申 內乾外好油肌


我上星期都敗左
你買左邊隻色?
唔知係唔係我唔識用 我覺得搽左之後塊面唔係好滑
同埋好似有d厚
精密捕處 3974日
好耐無係到出聲[sosad] [sosad]
浮上水面分享一下先,
之前敗左urban decay個粉餅, 好正下#good#
有coverage得黎又唔厚[bomb]
我查完防曬同base就用掃上, 出左d油仲有奶油肌feel[bomb]
放工用紙巾印走D面油用粉補撲幾下又一條好漢#good#

利申 內乾外好油肌


我上星期都敗左
你買左邊隻色?
唔知係唔係我唔識用 我覺得搽左之後塊面唔係好滑
同埋好似有d厚


絲打是咪俾我燒著左[sosad] [sosad] [sosad]
我用緊Light Warm色, 我覺得用beauty blender上最靚#yup#
嬰兒濕勁巾 3974日
好耐無係到出聲[sosad] [sosad]
浮上水面分享一下先,
之前敗左urban decay個粉餅, 好正下#good#
有coverage得黎又唔厚[bomb]
我查完防曬同base就用掃上, 出左d油仲有奶油肌feel[bomb]
放工用紙巾印走D面油用粉補撲幾下又一條好漢#good#

利申 內乾外好油肌


我上星期都敗左
你買左邊隻色?
唔知係唔係我唔識用 我覺得搽左之後塊面唔係好滑
同埋好似有d厚


絲打是咪俾我燒著左[sosad] [sosad] [sosad]
我用緊Light Warm色, 我覺得用beauty blender上最靚#yup#


我用緊fair neutral
粉餅都係用beauty blender?
問我有沒有 3974日
我自己吱[sosad]

我係姑姐幫我做 [sosad]
痛到呢 :~( :~(

有d姨姨吱得好暴力:~(
唔見血唔收手咁:~( 成日吱到我標眼水:~(


我個日都係出哂血

琴晚我fu kiehls金盞花個爽膚水咋
希望有d用啦

金盞花好用#hoho#

點解唔用堅既花水?kiehls金盞又係加左好多野既偽花水[sosad]

用開kiehls 幾好用加上朋友買有折#hoho#


用 propylene glycol 做base
送俾我都唔用[sosad]
(用過兩大支,發現左成份有propylene glycol 即dum)

[sosad] 絲打用開邊隻


ad melvita lush botani [sosad]

Melvita有咩花水好用架?
我用過一支燈花一支水仙
好似冇乜用又多香料啊酒精咁
係咪簡錯野用???


邊到有酒精香料[sosad][sosad]你 sure講緊 melvita ?

melvita又係偽天然花水[sosad]


佢有花水同純露
你唔好混淆完又Hi7人啦[sosad][sosad]

我兩隻都有啊
有香料同酒精個隻應該係純露[banghead]
精密捕處 3974日
好耐無係到出聲[sosad] [sosad]
浮上水面分享一下先,
之前敗左urban decay個粉餅, 好正下#good#
有coverage得黎又唔厚[bomb]
我查完防曬同base就用掃上, 出左d油仲有奶油肌feel[bomb]
放工用紙巾印走D面油用粉補撲幾下又一條好漢#good#

利申 內乾外好油肌


我上星期都敗左
你買左邊隻色?
唔知係唔係我唔識用 我覺得搽左之後塊面唔係好滑
同埋好似有d厚


絲打是咪俾我燒著左[sosad] [sosad] [sosad]
我用緊Light Warm色, 我覺得用beauty blender上最靚#yup#


我用緊fair neutral
粉餅都係用beauty blender?

beauty blender乾濕粉都上到
Ellis_ 3974日
我上星期都敗左
你買左邊隻色?
唔知係唔係我唔識用 我覺得搽左之後塊面唔係好滑
同埋好似有d厚


絲打是咪俾我燒著左[sosad] [sosad] [sosad]
我用緊Light Warm色, 我覺得用beauty blender上最靚#yup#


我用緊fair neutral
粉餅都係用beauty blender?


#adore# #adore# #adore#
求教bb點上粉餅?
我見gossmakeup直頭用黎上碎粉 [sosad] [sosad] [sosad]
嬰兒濕勁巾 3974日
絲打是咪俾我燒著左[sosad] [sosad] [sosad]
我用緊Light Warm色, 我覺得用beauty blender上最靚#yup#


我用緊fair neutral
粉餅都係用beauty blender?

beauty blender乾濕粉都上到


你light warm 同我個隻色有咩唔同?
我懷疑自己買錯色
精密捕處 3974日
絲打是咪俾我燒著左[sosad] [sosad] [sosad]
我用緊Light Warm色, 我覺得用beauty blender上最靚#yup#


我用緊fair neutral
粉餅都係用beauty blender?

beauty blender乾濕粉都上到


你light warm 同我個隻色有咩唔同?
我懷疑自己買錯色


light warm同fair neutral 我都試過上面
light warm對我既紅印coverage比較好,
fair neutral就其實比較岩我平時既膚色, 但最後都係買左light warm

btw你無叫ba幫你試上面?
正乞衣 3974日
之前額頭生好多油脂粒 多手'吱'左出嚟
然後好似損左咁 結焦 啲焦甩左有啲印係到
想問有咩去印好 :D

我用喜療疤
大大pat查
沖完涼查訓前又查
不過化妝前唔會查因為會出擦膠碎
2個星期個印都淡得7788
泡菜餅 3974日
絲打是咪俾我燒著左[sosad] [sosad] [sosad]
我用緊Light Warm色, 我覺得用beauty blender上最靚#yup#


我用緊fair neutral
粉餅都係用beauty blender?

beauty blender乾濕粉都上到


你light warm 同我個隻色有咩唔同?
我懷疑自己買錯色


light warm同fair neutral 我都試過上面
light warm對我既紅印coverage比較好,
fair neutral就其實比較岩我平時既膚色, 但最後都係買左light warm

btw你無叫ba幫你試上面?

你地都好白:~(
我要用到mehim light neutral[sosad]
因為我面白過頸要match番d色[sosad]
BB之前我都堅持用左一排又擺埋一邊,
次次用完要洗嫌煩[sosad] [sosad]
不過用佢上粉真係好貼好靚:P
跳到頁尾