上線用戶數量
3975日
呢隻有冇絲打試過線面
有,線完之後生好似蚊爛咁既野,幾日後好返
線完後上妝係幾靚
係咪要素顏咁去線面![]()
好想試下線
係要素顏洗乾淨面線
絲打你係邊度線
我舅母幫我線咋佢成日拎我練手藝
其他地方無乜感覺但唇毛真係好!向左走向右走!痛!
唇毛我做開蜜蠟 不過都痛
我而家用家用激光機整唇毛,照一下我成個人跳一下
絲打用邊部家用激光機![]()
近排去左做手指脫毛![]()
我冇加拿大毛唔洗脫,慳番
我用rio x20,808nm激光黎
808彩光黎
但係佢話係laser hair removal

up緊,就快得![[sosad]](/faces/sosad.gif)


![[slick]](/faces/slick.gif)





btw有咩方法可以令條眉last得耐? 本身眉尾冇毛咁濟 抓唔實?色 又懶得補妝