不如你去庇護工場自薦 合晒你要求 多人、有人教、有累積性、又大把靚仔被你點一個人看鋪太難 我適合濫竽充數 我唔可以獨當一面戇拎勁,溫乜拎嘢書又冇野學冇書溫冇累積性 一味做 要自己一間鋪 ondogdog菜鳥呢間pk公司 祝佢早日執笠對唔住又挑起你傷心事即係唔考慮啦 無辦法1個人看舖既垃圾
打現金 無口數無白頭片 如果出千要拎哂身上所有現金出黎比其餘三個人分會唔會去食物銀行拎野食
唔會打現金 無口數無白頭片 如果出千要拎哂身上所有現金出黎比其餘三個人分會唔會去食物銀行拎野食
off仔死要面 見到都覺得好笑 你一早丟曬冚屋嘅賈啦唔會打現金 無口數無白頭片 如果出千要拎哂身上所有現金出黎比其餘三個人分會唔會去食物銀行拎野食
下次早啲約我就唔喺出殘糧嗰陣賭波同埋賭game one啦你唔好咁痴線星期二請全日/星期三請半日假囉星期二嚟呀HiAuntie打通宵!7/7幾時?出糧先啦 唔想賭白頭片好!聽日新旺會 敢唔敢10番1024!攻守係睇大局形勢 係咪手痕?真係好好餸 其實打牌要攻定守?上次叫咗好多靚餸 阿創勁開心搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.全丹連狗骨都唔比創狗蒜下以前都無預你喇, 係你拎隻碗埋去裝飯咋創,想問問你 你話全丹唔預你食飯個情景係點? 係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?冇講 冇煮我果份 咁解創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次
創蛇今晚食左咩唔會打現金 無口數無白頭片 如果出千要拎哂身上所有現金出黎比其餘三個人分會唔會去食物銀行拎野食
金拱門 $30 用八達通比錢創蛇今晚食左咩唔會打現金 無口數無白頭片 如果出千要拎哂身上所有現金出黎比其餘三個人分會唔會去食物銀行拎野食
得個兩千幾扮乜大頭鬼 幾局你都已經輸曬啦白癡仔下次早啲約我就唔喺出殘糧嗰陣賭波同埋賭game one啦你唔好咁痴線星期二請全日/星期三請半日假囉星期二嚟呀HiAuntie打通宵!7/7幾時?出糧先啦 唔想賭白頭片好!聽日新旺會 敢唔敢10番1024!攻守係睇大局形勢 係咪手痕?真係好好餸 其實打牌要攻定守?上次叫咗好多靚餸 阿創勁開心搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.全丹連狗骨都唔比創狗蒜下以前都無預你喇, 係你拎隻碗埋去裝飯咋創,想問問你 你話全丹唔預你食飯個情景係點? 係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?冇講 冇煮我果份 咁解創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次
出糧嗰陣打得個兩千幾扮乜大頭鬼 幾局你都已經輸曬啦白癡仔下次早啲約我就唔喺出殘糧嗰陣賭波同埋賭game one啦你唔好咁痴線星期二請全日/星期三請半日假囉星期二嚟呀HiAuntie打通宵!7/7幾時?出糧先啦 唔想賭白頭片好!聽日新旺會 敢唔敢10番1024!攻守係睇大局形勢 係咪手痕?真係好好餸 其實打牌要攻定守?上次叫咗好多靚餸 阿創勁開心搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.全丹連狗骨都唔比創狗蒜下以前都無預你喇, 係你拎隻碗埋去裝飯咋創,想問問你 你話全丹唔預你食飯個情景係點? 係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?冇講 冇煮我果份 咁解創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次
打牌>叫雞>食飯>捐>買尿袋>掉彩虹>>>>>>>>還錢>>>>>交家用 可想而知當日比4500老母 阿創係幾拎心痛7/7幾時?出糧先啦 唔想賭白頭片好!聽日新旺會 敢唔敢10番1024!攻守係睇大局形勢 係咪手痕?真係好好餸 其實打牌要攻定守?上次叫咗好多靚餸 阿創勁開心搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.全丹連狗骨都唔比創狗蒜下以前都無預你喇, 係你拎隻碗埋去裝飯咋創,想問問你 你話全丹唔預你食飯個情景係點? 係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?冇講 冇煮我果份 咁解創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次
你諗下,要請老母一餐kfc 幾痛苦打牌>叫雞>食飯>捐>買尿袋>掉彩虹>>>>>>>>還錢>>>>>交家用 可想而知當日比4500老母 阿創係幾拎心痛7/7幾時?出糧先啦 唔想賭白頭片好!聽日新旺會 敢唔敢10番1024!攻守係睇大局形勢 係咪手痕?真係好好餸 其實打牌要攻定守?上次叫咗好多靚餸 阿創勁開心搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.全丹連狗骨都唔比創狗蒜下以前都無預你喇, 係你拎隻碗埋去裝飯咋創,想問問你 你話全丹唔預你食飯個情景係點? 係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?冇講 冇煮我果份 咁解創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次
你出得幾多啊七斗 成個月加埋唔夠我兩日人工出糧嗰陣打得個兩千幾扮乜大頭鬼 幾局你都已經輸曬啦白癡仔下次早啲約我就唔喺出殘糧嗰陣賭波同埋賭game one啦你唔好咁痴線星期二請全日/星期三請半日假囉星期二嚟呀HiAuntie打通宵!7/7幾時?出糧先啦 唔想賭白頭片好!聽日新旺會 敢唔敢10番1024!攻守係睇大局形勢 係咪手痕?真係好好餸 其實打牌要攻定守?上次叫咗好多靚餸 阿創勁開心搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.全丹連狗骨都唔比創狗蒜下以前都無預你喇, 係你拎隻碗埋去裝飯咋創,想問問你 你話全丹唔預你食飯個情景係點? 係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?冇講 冇煮我果份 咁解創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次
餓住唔辛苦咩唔會打現金 無口數無白頭片 如果出千要拎哂身上所有現金出黎比其餘三個人分會唔會去食物銀行拎野食
日日出去食 你幾耐冇食菜金拱門 $30 用八達通比錢創蛇今晚食左咩唔會打現金 無口數無白頭片 如果出千要拎哂身上所有現金出黎比其餘三個人分會唔會去食物銀行拎野食
你諗下丹丹搭10個鐘頭車返鄉下探100歲老母 點知轉個頭個衰仔借錢走數搞到100老母被Hi你諗下,要請老母一餐kfc 幾痛苦打牌>叫雞>食飯>捐>買尿袋>掉彩虹>>>>>>>>還錢>>>>>交家用 可想而知當日比4500老母 阿創係幾拎心痛7/7幾時?出糧先啦 唔想賭白頭片好!聽日新旺會 敢唔敢10番1024!攻守係睇大局形勢 係咪手痕?真係好好餸 其實打牌要攻定守?上次叫咗好多靚餸 阿創勁開心搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.全丹連狗骨都唔比創狗蒜下以前都無預你喇, 係你拎隻碗埋去裝飯咋創,想問問你 你話全丹唔預你食飯個情景係點? 係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?冇講 冇煮我果份 咁解創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次
m記30蚊邊夠你食金拱門 $30 用八達通比錢創蛇今晚食左咩唔會打現金 無口數無白頭片 如果出千要拎哂身上所有現金出黎比其餘三個人分會唔會去食物銀行拎野食
而家係唔係負左金拱門 $30 用八達通比錢創蛇今晚食左咩唔會打現金 無口數無白頭片 如果出千要拎哂身上所有現金出黎比其餘三個人分會唔會去食物銀行拎野食
出糧? 唔覺你有返工出糧嗰陣打得個兩千幾扮乜大頭鬼 幾局你都已經輸曬啦白癡仔下次早啲約我就唔喺出殘糧嗰陣賭波同埋賭game one啦你唔好咁痴線星期二請全日/星期三請半日假囉星期二嚟呀HiAuntie打通宵!7/7幾時?出糧先啦 唔想賭白頭片好!聽日新旺會 敢唔敢10番1024!攻守係睇大局形勢 係咪手痕?真係好好餸 其實打牌要攻定守?上次叫咗好多靚餸 阿創勁開心搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.全丹連狗骨都唔比創狗蒜下以前都無預你喇, 係你拎隻碗埋去裝飯咋創,想問問你 你話全丹唔預你食飯個情景係點? 係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?冇講 冇煮我果份 咁解創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次
負左4蚊而家係唔係負左金拱門 $30 用八達通比錢創蛇今晚食左咩唔會打現金 無口數無白頭片 如果出千要拎哂身上所有現金出黎比其餘三個人分會唔會去食物銀行拎野食
出糧出糧? 唔覺你有返工出糧嗰陣打得個兩千幾扮乜大頭鬼 幾局你都已經輸曬啦白癡仔下次早啲約我就唔喺出殘糧嗰陣賭波同埋賭game one啦你唔好咁痴線星期二請全日/星期三請半日假囉星期二嚟呀HiAuntie打通宵!7/7幾時?出糧先啦 唔想賭白頭片好!聽日新旺會 敢唔敢10番1024!攻守係睇大局形勢 係咪手痕?真係好好餸 其實打牌要攻定守?上次叫咗好多靚餸 阿創勁開心搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.全丹連狗骨都唔比創狗蒜下以前都無預你喇, 係你拎隻碗埋去裝飯咋創,想問問你 你話全丹唔預你食飯個情景係點? 係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?冇講 冇煮我果份 咁解創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次
剛剛係度發癲之時,應該就係全丹開飯無預牠 又餓又嬲,但兩隻老嘢啱啱先幫隻冚家剷找完數 無得發老皮原來又係肚餓無煮創飯仲好,當減肥
應該就係牠卅幾年生物型態,第一次食人飯全丹連狗骨都唔比創狗蒜下以前都無預你喇, 係你拎隻碗埋去裝飯咋創,想問問你 你話全丹唔預你食飯個情景係點? 係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?冇講 冇煮我果份 咁解創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次