密膠
19小時
原來又係肚餓
咩話, 又肚餓?![]()
![]()
唔使估嗱,以後牠講親:流蛇害我暗病機、全部唔Seven還etc……
就係肚仔餓要食mum mum
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
真係好好餸創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?
係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?
冇講 冇煮我果份 咁解
以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋
全丹連狗骨都唔比創狗蒜下![]()
![]()
![]()
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次![]()
搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.![]()
上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心
其實打牌要攻定守?
攻守係睇大局形勢
係咪手痕?
10番1024!
好!聽日新旺會
敢唔敢
出糧先啦 唔想賭白頭片
幾時?
7/7
打通宵!
星期二嚟呀Hi Auntie
星期二請全日/星期三請半日假囉
你唔好咁痴線
下次早啲約我就唔喺出殘糧嗰陣賭波同埋賭game one啦
得個兩千幾扮乜大頭鬼
幾局你都已經輸曬啦白癡仔
出糧嗰陣打
出糧?
唔覺你有返工
出糧

創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?
係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?
冇講 冇煮我果份 咁解
以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋
全丹連狗骨都唔比創狗蒜下![]()
![]()
![]()
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次![]()
搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.![]()
我剩係搵到創仔當晚請我食既軟糖張相![]()
包糖我拎左番公司仲未食![]()
![[sosad2]lm](/faces/lomore/sosad2.gif)
真係好好餸創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?
係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?
冇講 冇煮我果份 咁解
以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋
全丹連狗骨都唔比創狗蒜下![]()
![]()
![]()
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次![]()
搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.![]()
上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心
其實打牌要攻定守?
攻守係睇大局形勢
係咪手痕?
10番1024!
好!聽日新旺會
敢唔敢
出糧先啦 唔想賭白頭片
幾時?
7/7
打通宵!
星期二嚟呀Hi Auntie
星期二請全日/星期三請半日假囉
你唔好咁痴線
下次早啲約我就唔喺出殘糧嗰陣賭波同埋賭game one啦
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
開始走數
好人好快上門

真係好好餸創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?
係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?
冇講 冇煮我果份 咁解
以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋
全丹連狗骨都唔比創狗蒜下![]()
![]()
![]()
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次![]()
搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.![]()
上次叫咗好多靚餸
阿創勁開心
其實打牌要攻定守?
攻守係睇大局形勢
係咪手痕?
10番1024!
好!聽日新旺會
敢唔敢
出糧先啦 唔想賭白頭片
幾時?
7/7
打通宵!
星期二嚟呀Hi Auntie
星期二請全日/星期三請半日假囉
你唔好咁痴線
下次早啲約我就唔喺出殘糧嗰陣賭波同埋賭game one啦
得個兩千幾扮乜大頭鬼
幾局你都已經輸曬啦白癡仔
出糧嗰陣打
你出得幾多啊Seven Head
成個月加埋唔夠我兩日人工![]()

創,想問問你
你話全丹唔預你食飯個情景係點?
係唔係你見佢地開飯,諗住埋去食,名4丹話無預你,叫你食自己?
冇講 冇煮我果份 咁解
以前都無預你喇,
係你拎隻碗埋去裝飯咋
全丹連狗骨都唔比創狗蒜下![]()
![]()
![]()
創狗近期食得最好果餐一定係出黎雀局果次![]()
搵返上次雀局張相,俾肥含FF下喇.![]()
我剩係搵到創仔當晚請我食既軟糖張相![]()
包糖我拎左番公司仲未食![]()