樂隊就叫合唱團,手信就拌手禮,烏冬就烏龍麵,仲好意思話人烏冬原來日文冇漢字,烏冬都係香港某鋪頭9譯,認真你就輸了
台灣叫Wonder woman做 神力女超人其實冇乜問題 咁故事佢真係半神人,有神力
咁台灣係唔係叫BATMAN 做 蝙蝠人?叫"福清",好似係
batman佢哋係咪叫蝙蝠人He-man要叫 他人
台狗最0N9既 唔係無知 而係做咩都會上晒頭 佢地係一群好典型用情緒諗野既人 一見到樣野,唔順眼佢地就會發作 你見過台灣人就知 佢地講野一定係轉彎抹角 表面上講到好客氣咁 安撫住佢地D情緒 於是養到一大班人好似巨嬰咁 之前有個自稱作家 寫個故事大綱比佘詩曼 人地睬佢都0N9啦 跟住佢又寄個大綱比D台灣人 人地又係客客氣氣咁讚佢幾句 個所謂作家竟然會叫佘詩曼道歉 台狗呢D島國居民 佢地唔係好融合到現實世界 佢地冇咩見識 平時見到既野都係好細眉細眼 佢地冇果D所謂常識 講白D就係D鄉下佬成世未出過城咁 性格又好頑固,覺得自己果套永遠係冇錯 你係冇辦法同呢D人講道理香港咪一勁樣 好彩以前有高登會直接Hi勁同笑畢d傻閪 而家班傻閪走曬去脆圍爐
台仔好似叫乜太空超人之類 畢到呢batman佢哋係咪叫蝙蝠人He-man要叫 他人
真係好台蜘蛛終結者! 神鬼蜘蛛刺激1999叫蜘蛛人類叫蜘蛛男人
係呀,個譯名叫做太空超人台仔好似叫乜太空超人之類 畢到呢batman佢哋係咪叫蝙蝠人He-man要叫 他人
ultraman 叫超人力霸王台仔好似叫乜太空超人之類 畢到呢batman佢哋係咪叫蝙蝠人He-man要叫 他人
點樣半神人台灣叫Wonder woman做 神力女超人其實冇乜問題 咁故事佢真係半神人,有神力
亞馬遜戰士,長生不老,唔係半神人咩? 電影好似有講點樣半神人台灣叫Wonder woman做 神力女超人其實冇乜問題 咁故事佢真係半神人,有神力
印象中有人分析過, 呢個係島國既問題, 無同其他國家民族接壤邊境, 好少同其他文化交流, 長時間以來自己獨立發展, 所以島國民族既性格同世界觀同其他國家好大分別. 日本都係, 幾千年以黎基本上近一百年, 甚至五十年先同其他人有大規模既來往, 旅遊, 互聯網, 不過日本人係好果方面, 例如有禮貌有文化, 而台灣佬就係弱智果方面, 例如巨嬰無常識自我中心台狗最0N9既 唔係無知 而係做咩都會上晒頭 佢地係一群好典型用情緒諗野既人 一見到樣野,唔順眼佢地就會發作 你見過台灣人就知 佢地講野一定係轉彎抹角 表面上講到好客氣咁 安撫住佢地D情緒 於是養到一大班人好似巨嬰咁 之前有個自稱作家 寫個故事大綱比佘詩曼 人地睬佢都0N9啦 跟住佢又寄個大綱比D台灣人 人地又係客客氣氣咁讚佢幾句 個所謂作家竟然會叫佘詩曼道歉 台狗呢D島國居民 佢地唔係好融合到現實世界 佢地冇咩見識 平時見到既野都係好細眉細眼 佢地冇果D所謂常識 講白D就係D鄉下佬成世未出過城咁 性格又好頑固,覺得自己果套永遠係冇錯 你係冇辦法同呢D人講道理講中哂
香港人好少會出征台狗最0N9既 唔係無知 而係做咩都會上晒頭 佢地係一群好典型用情緒諗野既人 一見到樣野,唔順眼佢地就會發作 你見過台灣人就知 佢地講野一定係轉彎抹角 表面上講到好客氣咁 安撫住佢地D情緒 於是養到一大班人好似巨嬰咁 之前有個自稱作家 寫個故事大綱比佘詩曼 人地睬佢都0N9啦 跟住佢又寄個大綱比D台灣人 人地又係客客氣氣咁讚佢幾句 個所謂作家竟然會叫佘詩曼道歉 台狗呢D島國居民 佢地唔係好融合到現實世界 佢地冇咩見識 平時見到既野都係好細眉細眼 佢地冇果D所謂常識 講白D就係D鄉下佬成世未出過城咁 性格又好頑固,覺得自己果套永遠係冇錯 你係冇辦法同呢D人講道理香港咪一勁樣 好彩以前有高登會直接Hi勁同笑畢d傻閪 而家班傻閪走曬去脆圍爐
奧特曼ultraman 叫超人力霸王台仔好似叫乜太空超人之類 畢到呢batman佢哋係咪叫蝙蝠人He-man要叫 他人
うどん・饂飩 ウーロンチャ・烏龍茶樂隊就叫合唱團,手信就拌手禮,烏冬就烏龍麵,仲好意思話人烏冬原來日文冇漢字,烏冬都係香港某鋪頭9譯,認真你就輸了
日文Udon,都唔知個龍字邊度嚟,應該又係普通話講一宗難發音於是叫一起呢啲勁野樂隊就叫合唱團,手信就拌手禮,烏冬就烏龍麵,仲好意思話人烏冬原來日文冇漢字,烏冬都係香港某鋪頭9譯,認真你就輸了