[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
馮盈盈死忠 11小時
台狗 (男) 真係地球癌細胞 ^_^
台妹就用黎交配 >_<
小川彩 11小時
樂隊就叫合唱團,手信就拌手禮,烏冬就烏龍麵,仲好意思話人O:-)


烏冬原來日文冇漢字,烏冬都係香港某鋪頭9譯,認真你就輸了
小川彩 11小時
台灣叫Wonder woman做 神力女超人:o) :o) :o) :o)


其實冇乜問題
咁故事佢真係半神人,有神力
__藝__ 11小時
咁台灣係唔係叫BATMAN 做 蝙蝠人?
猩猩老坑 11小時
咁台灣係唔係叫BATMAN 做 蝙蝠人?

叫"福清",好似係
油能剋肛 11小時
batman佢哋係咪叫蝙蝠人

He-man要叫 他人
雪原霧理 11小時
台狗最0N9既
唔係無知
而係做咩都會上晒頭
佢地係一群好典型用情緒諗野既人
一見到樣野,唔順眼佢地就會發作

你見過台灣人就知
佢地講野一定係轉彎抹角
表面上講到好客氣咁
安撫住佢地D情緒
於是養到一大班人好似巨嬰咁

之前有個自稱作家
寫個故事大綱比佘詩曼
人地睬佢都0N9啦
跟住佢又寄個大綱比D台灣人
人地又係客客氣氣咁讚佢幾句
個所謂作家竟然會叫佘詩曼道歉

台狗呢D島國居民
佢地唔係好融合到現實世界
佢地冇咩見識
平時見到既野都係好細眉細眼
佢地冇果D所謂常識
講白D就係D鄉下佬成世未出過城咁
性格又好頑固,覺得自己果套永遠係冇錯
你係冇辦法同呢D人講道理

香港咪一勁樣
好彩以前有高登會直接Hi勁同笑Sevend傻閪
而家班傻閪走曬去脆圍爐
.老鬼. 11小時
乜勁都直譯會唔會好向左走向右走死呀
小川彩 11小時
batman佢哋係咪叫蝙蝠人

He-man要叫 他人


台仔好似叫乜太空超人之類
Seven到呢
oceanface 11小時
叫蜘蛛人類


叫蜘蛛男人

蜘蛛終結者!
神鬼蜘蛛刺激1999

真係好台
[sosad] [sosad] [sosad]
peterso 10小時
batman佢哋係咪叫蝙蝠人

He-man要叫 他人


台仔好似叫乜太空超人之類
Seven到呢


係呀,個譯名叫做太空超人[sosad] [sosad]
艾法姬里昂 10小時
batman佢哋係咪叫蝙蝠人

He-man要叫 他人


台仔好似叫乜太空超人之類
Seven到呢

ultraman 叫超人力霸王
炎髮灼眼 10小時
台狗真係弱向左走向右走智[sosad]
金田一 一 10小時
台灣叫Wonder woman做 神力女超人:o) :o) :o) :o)


其實冇乜問題
咁故事佢真係半神人,有神力

點樣半神人
互猜滴露 10小時
變形俠醫[sosad] #good#
小川彩 10小時
台灣叫Wonder woman做 神力女超人:o) :o) :o) :o)


其實冇乜問題
咁故事佢真係半神人,有神力

點樣半神人


亞馬遜戰士,長生不老,唔係半神人咩?
電影好似有講
流浪晉 10小時
[sosad] [sosad] [sosad]
SPSS 169.0 10小時
台狗最0N9既
唔係無知
而係做咩都會上晒頭
佢地係一群好典型用情緒諗野既人
一見到樣野,唔順眼佢地就會發作

你見過台灣人就知
佢地講野一定係轉彎抹角
表面上講到好客氣咁
安撫住佢地D情緒
於是養到一大班人好似巨嬰咁

之前有個自稱作家
寫個故事大綱比佘詩曼
人地睬佢都0N9啦
跟住佢又寄個大綱比D台灣人
人地又係客客氣氣咁讚佢幾句
個所謂作家竟然會叫佘詩曼道歉

台狗呢D島國居民
佢地唔係好融合到現實世界
佢地冇咩見識
平時見到既野都係好細眉細眼
佢地冇果D所謂常識
講白D就係D鄉下佬成世未出過城咁
性格又好頑固,覺得自己果套永遠係冇錯
你係冇辦法同呢D人講道理

講中哂

印象中有人分析過, 呢個係島國既問題, 無同其他國家民族接壤邊境, 好少同其他文化交流, 長時間以來自己獨立發展, 所以島國民族既性格同世界觀同其他國家好大分別.

日本都係, 幾千年以黎基本上近一百年, 甚至五十年先同其他人有大規模既來往, 旅遊, 互聯網, 不過日本人係好果方面, 例如有禮貌有文化, 而台灣佬就係弱智果方面, 例如巨嬰無常識自我中心
性女徵DUCK 9小時
台狗最0N9既
唔係無知
而係做咩都會上晒頭
佢地係一群好典型用情緒諗野既人
一見到樣野,唔順眼佢地就會發作

你見過台灣人就知
佢地講野一定係轉彎抹角
表面上講到好客氣咁
安撫住佢地D情緒
於是養到一大班人好似巨嬰咁

之前有個自稱作家
寫個故事大綱比佘詩曼
人地睬佢都0N9啦
跟住佢又寄個大綱比D台灣人
人地又係客客氣氣咁讚佢幾句
個所謂作家竟然會叫佘詩曼道歉

台狗呢D島國居民
佢地唔係好融合到現實世界
佢地冇咩見識
平時見到既野都係好細眉細眼
佢地冇果D所謂常識
講白D就係D鄉下佬成世未出過城咁
性格又好頑固,覺得自己果套永遠係冇錯
你係冇辦法同呢D人講道理

香港咪一勁樣
好彩以前有高登會直接Hi勁同笑Sevend傻閪
而家班傻閪走曬去脆圍爐

香港人好少會出征
性女徵DUCK 9小時
batman佢哋係咪叫蝙蝠人

He-man要叫 他人


台仔好似叫乜太空超人之類
Seven到呢

ultraman 叫超人力霸王

奧特曼[sosad] [sosad] [sosad]
葡提(阿婆) 9小時
台狗弱智之餘仲好易俾人帶風向
成日拍埋d垃圾片d人睇兩野就信唔理真定假
直頭傻的嗎之最[sosad]
人賤天不欺 9小時
台灣人FB開post又係,長向左走向右走到乜又無重點
にほんえいが 9小時
樂隊就叫合唱團,手信就拌手禮,烏冬就烏龍麵,仲好意思話人O:-)


烏冬原來日文冇漢字,烏冬都係香港某鋪頭9譯,認真你就輸了


うどん・饂飩

ウーロンチャ・烏龍茶
桑拿我好熟 9小時
講到英譯中,台狗就行向左走向右走開喇。
講英文底蘊,你班台狗連香港嘅車尾燈都見唔到。
人賤天不欺 9小時
樂隊就叫合唱團,手信就拌手禮,烏冬就烏龍麵,仲好意思話人O:-)


烏冬原來日文冇漢字,烏冬都係香港某鋪頭9譯,認真你就輸了

日文Udon,都唔知個龍字邊度嚟,應該又係普通話講一宗難發音於是叫一起呢啲勁野
跳到頁尾