比利時前鋒好似麻麻地喎有,次名16強打阿根廷,首名16強打美國,比利時對新西蘭唔入多幾粒真係自己攞黎贏多幾球冇機會首名?對面紐西蘭啫比利時贏就得 可以嘆慢板咁快拖慢有d輕敵
阿根廷係咪最少4強亞軍
佛德國全和下場對阿根廷好消息:世界盃未輸過一場 壞消息:世界盃未贏過一場
係其他國家冇財力去承辦?睇新聞話美國想單獨搞2038世界盃隔12年咁快又想搞一屆
佛德國全和UNDERDOG殺了不少賭仔好消息:世界盃未輸過一場 壞消息:世界盃未贏過一場
佛德國全和佛系晉級好消息:世界盃未輸過一場 壞消息:世界盃未贏過一場
真正佛系佛德國全和佛系晉級好消息:世界盃未輸過一場 壞消息:世界盃未贏過一場
入多粒就踢埃及去次名,如果埃及過到澳洲就有得睇美斯大戰埃及美斯比利時前鋒好似麻麻地喎有,次名16強打阿根廷,首名16強打美國,比利時對新西蘭唔入多幾粒真係自己攞黎贏多幾球冇機會首名?對面紐西蘭啫比利時贏就得 可以嘆慢板咁快拖慢有d輕敵