[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
小野人 17小時
咁都冇12m[sosad] 伸哂出嚟

唔係中右手係中縮埋咗嘅左手喎

係咩[sosad] 睇錯
星野愛久愛海 17小時
食埋角[sosad]

食角杯,角大送死xx(
全昭旻 17小時
咁都冇12m[sosad] 伸哂出嚟

你做球證應該每場雙位數紅牌12m[sosad]
小野人 17小時
伊朗妹咁大波:P
Peach 17小時
https://upload.hkgolden.media/comment/fcesyf3m.kmxi1yfpmmu.srtz5bmjffm.jvn.jpg
韋碧克 17小時
阿根廷主帥史卡朗尼(Lionel Scaloni)在賽前記者會表明,最後一場分組賽對約旦,會讓美斯休息,先列後備。

留力打佛得角[sosad]
Peach 17小時
0:1
覺得有啲飄 17小時
托沙
壽司龍 17小時
托沙#yup4#wc
才惱人應援歌 17小時
都係要輸[sosad]
241242 17小時
阿根廷主帥史卡朗尼(Lionel Scaloni)在賽前記者會表明,最後一場分組賽對約旦,會讓美斯休息,先列後備。

留力打佛得角[sosad]

美欺對佛得角又刷嘅話佢個入球記錄真係冇人破到[sosad]
活零活現 17小時
泡狗係咪返屋企?
壽司龍 17小時
阿根廷主帥史卡朗尼(Lionel Scaloni)在賽前記者會表明,最後一場分組賽對約旦,會讓美斯休息,先列後備。

留力打佛得角[sosad]

美欺對佛得角又刷嘅話佢個入球記錄真係冇人破到[sosad]

下屆加隊又踢多幾場
包皮話咁快就破
才惱人應援歌 17小時
泡狗係咪返屋企?

keep住而家比分就要買機票
小野人 17小時
taremi冇腳好波[sosad]
壽司龍 17小時
射門0:10O:-)
小野人 17小時
比利時贏就得 可以嘆慢板
壽司龍 17小時
比利時贏就得 可以嘆慢板

咁快拖慢有d輕敵#ng#
小野人 17小時
比利時贏就得 可以嘆慢板

咁快拖慢有d輕敵#ng#

對面紐西蘭啫
僕係懶人 17小時
比利時贏就得 可以嘆慢板

咁快拖慢有d輕敵#ng#

對面紐西蘭啫

贏多幾球冇機會首名?
17小時
比利時贏就得 可以嘆慢板

咁快拖慢有d輕敵#ng#

對面紐西蘭啫

贏多幾球冇機會首名?

要起碼入多兩球
全昭旻 17小時
比利時贏就得 可以嘆慢板

咁快拖慢有d輕敵#ng#

對面紐西蘭啫

贏多幾球冇機會首名?

係冇保險球情況下嘆慢板好多時都賴野
修腹肌既英格蘭有板你睇
小野人 17小時
比利時贏就得 可以嘆慢板

咁快拖慢有d輕敵#ng#

對面紐西蘭啫

贏多幾球冇機會首名?

次名對澳洲 [photo]
凸衰正虎 17小時
比利時贏就得 可以嘆慢板

咁快拖慢有d輕敵#ng#

對面紐西蘭啫

贏多幾球冇機會首名?

有,次名16強打阿根廷,首名16強打美國,比利時對新西蘭唔入多幾粒真係自己攞黎
凸衰正虎 16小時
比利時贏就得 可以嘆慢板

咁快拖慢有d輕敵#ng#

對面紐西蘭啫

贏多幾球冇機會首名?

次名對澳洲 [photo]

咁首名都係對其他組第三,但16強對美國,次名16強就已經對阿根廷
跳到頁尾