我本身想買多粒日本入波。好彩無買睇日本下半場早段係咁攻。以為佢地想贏。最尾都係默契波 32強等俾巴閪無限中山啦我仲手快買1.5大,好彩瑞典都有波入
日本對巴西上個月先贏過
友賽鬼到。巴閪自己咁頂入龍先贏到。日本對巴西上個月先贏過
一陣美國個場點睇一隊一定首名一隊一定出局 加埋美國大輪換
Coming home日本仔想落第3日韓一齊回家
又多兩隊小組第三過咗泡菜得一隊厄瓜 瑞典不嬲係泡菜上面
果場巴甲龍巴甲中堅友賽鬼到。巴閪自己咁頂入龍先贏到。日本對巴西上個月先贏過
大家風流應該多波入一陣美國個場點睇一隊一定首名一隊一定出局 加埋美國大輪換
友誼賽邊作準日本對巴西上個月先贏過
如果輸波第3名出線,原來32強對法國 即係點都死入多啲對摩洛哥點都好過對巴/ 法
無可能啦 巴西係無牙老虎,對住法國前場果 3 條癲友,輸 0-5 都似日本仔想落第3日韓一齊回家
日本豬死我[love]每屆小組第3輪都係走線/試陣 根本唔會有正常賽果 但每屆都有勇者挑戰自己荷包