[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
原來係咁嫁 19小時
睇日本下半場早段係咁攻。以為佢地想贏。最尾都係默契波

32強等俾巴閪無限中山啦:o)sq

我仲手快買1.5大,好彩瑞典都有波入

我本身想買多粒日本入波。好彩無買O:-)sq
諾貝爾和平侵 19小時
日本對巴西


上個月先贏過
再打會死 19小時
人妻:P
哥哥打丁丁 19小時
日本對巴西一定死緊!
富田美憂 19小時
Brazil
Japan
30 JUN 01:00
LoveVictoria 19小時
一陣美國個場點睇
原來係咁嫁 19小時
日本對巴西


上個月先贏過

友賽鬼到。巴閪自己咁頂入龍先贏到。xx(sq
富田美憂 19小時
一陣美國個場點睇

一隊一定首名一隊一定出局
加埋美國大輪換
覺有情 19小時
又多兩隊小組第三過咗泡菜 #yup#
富田美憂 19小時
[video]https://i.4cdn.org/sp/1782435273174969.mp4[/video]
迪比[noic]cl
膠幾錢 19小時
日本仔想落第3[sosad]

日韓一齊回家


Coming home#yup#
Peach 19小時
又多兩隊小組第三過咗泡菜 #yup#

得一隊厄瓜
瑞典不嬲係泡菜上面
佐治勇駒 19小時
對巴西:-(
人奶多甜 19小時
日本對巴西


上個月先贏過

友賽鬼到。巴閪自己咁頂入龍先贏到。xx(sq

果場巴甲龍巴甲中堅[sosad]
巴閪對閘廢,不過日本對閘都唔見得好
才惱人應援歌 19小時
原來包皮夏向左走向右走嗰場凌晨3點:-(
原來係咁嫁 19小時
一陣美國個場點睇

一隊一定首名一隊一定出局
加埋美國大輪換

大家風流應該多波入#yup#sq
佐治勇駒 19小時
如果輸波第3名出線,原來32強對法國
即係點都死O:-)
Peach 19小時
橫掂都輸
緊係揀巴西
北姑十二樂芳 18小時
無咩問題喎

輸係正常.
凸衰正虎 18小時
日本對巴西


上個月先贏過

友誼賽邊作準[sosad]
shape 18小時
日本豬死我[fuck]
原來係咁嫁 18小時
如果輸波第3名出線,原來32強對法國
即係點都死O:-)

入多啲對摩洛哥點都好過對巴/ 法
二弟天下無敵 18小時
睇見長友祐都又矮又慢又老又唔知做乜既都要出場踢就知今場好難贏

堂安律完全比條黑柴壓制住

究竟下一場 Kubo 出唔出得返?

Raphinha 都會出返?巴西兩翼有呢兩條友,日本唔會頂得住

熱身賽贏 3-2?熱身賽嘛, Vini 都無踢足
二弟天下無敵 18小時
日本仔想落第3[sosad]

日韓一齊回家

無可能啦
巴西係無牙老虎,對住法國前場果 3 條癲友,輸 0-5 都似
才惱人應援歌 18小時
日本豬死我[fuck]

每屆小組第3輪都係走線/試陣
根本唔會有正常賽果
但每屆都有勇者挑戰自己荷包[sosad2]lm
跳到頁尾