睇日本下半場早段係咁攻。以為佢地想贏。最尾都係默契波32強等俾巴閪無限中山啦 我仲手快買1.5大,好彩瑞典都有波入
睇日本下半場早段係咁攻。以為佢地想贏。最尾都係默契波32強等俾巴閪無限中山啦
日本對巴西
日本對巴西上個月先贏過
一陣美國個場點睇
日本仔想落第3日韓一齊回家
日本仔想落第3
又多兩隊小組第三過咗泡菜
日本對巴西上個月先贏過友賽鬼到。巴閪自己咁頂入龍先贏到。
一陣美國個場點睇一隊一定首名一隊一定出局加埋美國大輪換
如果輸波第3名出線,原來32強對法國即係點都死
日本豬死我