冇時間仲企喺度嘈
沙地應該係最垃圾個隊 講緊個心態 唔想贏咁又係閪波
第二場已經入場睇波原來禾仙拿老母終於有錢去美國現場睇美國佬出手, 免佢入境個押金
比爾沙成個世界盃究竟教緊咩應該即日炒架啦第一場要爭入波就嫌紐尼斯廢換走 第二場中場踢亂戰就換紐尼斯入嚟 老將舊功臣龍門第二場派完膠 第三場出足半場又嫌廢浪費換人名額換龍門
即炒啦比爾沙成個世界盃究竟教緊咩應該即日炒架啦第一場要爭入波就嫌紐尼斯廢換走 第二場中場踢亂戰就換紐尼斯入嚟 老將舊功臣龍門第二場派完膠 第三場出足半場又嫌廢浪費換人名額換龍門
一開頭邊估到烏龜會得兩分出局咁一開頭都冇人估到佛得角三和
垃圾烏圭 幫泡菜墊底是咪得返聽日嘅比利時同剛果係希望 聽日佢哋贏到波泡菜先壽味?