冇時間仲企喺度嘈
沙地應該係最垃圾個隊 講緊個心態 唔想贏咁
原來禾仙拿老母終於有錢去美國現場睇美國佬出手, 免佢入境個押金
原來禾仙拿老母終於有錢去美國現場睇
比爾沙成個世界盃究竟教緊咩 第一場要爭入波就嫌紐尼斯廢換走第二場中場踢亂戰就換紐尼斯入嚟老將舊功臣龍門第二場派完膠第三場出足半場又嫌廢浪費換人名額換龍門
比爾沙成個世界盃究竟教緊咩 第一場要爭入波就嫌紐尼斯廢換走第二場中場踢亂戰就換紐尼斯入嚟老將舊功臣龍門第二場派完膠第三場出足半場又嫌廢浪費換人名額換龍門 應該即日炒架啦
一開頭邊估到烏龜會得兩分出局
垃圾烏圭 幫泡菜墊底
三和出線