[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
諾貝爾和平侵 14小時
噢 ............................ :-( :-(
再打會死 14小時
佛得#yup#
拆雲 14小時
冇時間仲企喺度嘈:o)

[sosad]yup [sosad]yup [sosad]yup
黃公爵 14小時
傻勁紅埋[sosad]
壽司龍 14小時
神奇出線#yup3#wc
banjerman 14小時
忽得次名出線[sosad] [sosad] [sosad]
14小時
沙地臨尾差d偷雞成功[sosad]
佛得角出線#hoho#
烏拉圭做乜紅左件?
小野人 14小時
沙地應該係最垃圾個隊 講緊個心態 唔想贏咁[sosad]
241242 14小時
神奇之旅#hoho#cry #hoho#cry #hoho#cry
鄧紫棋藝會 14小時
極懷疑佛德角打假波,超多次必入機會都唔中龍:o)
釋永信 信仔 14小時
支持佛德:~(
241242 14小時
沙地應該係最垃圾個隊 講緊個心態 唔想贏咁[sosad]

又係閪波xx(

佛得角正氣波好嘢#yup# #yup# #yup#
ValleyLane 14小時
彿得角#yup#
才惱人應援歌 14小時
垃圾烏圭 幫泡菜墊底:-[
示意圖🫣 14小時
三和出線#adore#
僕係懶人 14小時
原來禾仙拿老母終於有錢去美國現場睇[sosad]


美國佬出手, 免佢入境個押金

第二場已經入場睇波
程皓波 14小時
比爾沙成個世界盃究竟教緊咩[sosad]
第一場要爭入波就嫌紐尼斯廢換走
第二場中場踢亂戰就換紐尼斯入嚟

老將舊功臣龍門第二場派完膠
第三場出足半場又嫌廢浪費換人名額換龍門[sosad] [banghead]
小野人 14小時
一開頭邊估到烏龜會得兩分出局[369]
擋不住的森林 14小時
佛得角#yup# #hoho# #hoho#
小野人 14小時
比爾沙成個世界盃究竟教緊咩[sosad]
第一場要爭入波就嫌紐尼斯廢換走
第二場中場踢亂戰就換紐尼斯入嚟

老將舊功臣龍門第二場派完膠
第三場出足半場又嫌廢浪費換人名額換龍門[sosad] [banghead]

應該即日炒架啦
原來係咁嫁 14小時
比爾沙成個世界盃究竟教緊咩[sosad]
第一場要爭入波就嫌紐尼斯廢換走
第二場中場踢亂戰就換紐尼斯入嚟

老將舊功臣龍門第二場派完膠
第三場出足半場又嫌廢浪費換人名額換龍門[sosad] [banghead]

應該即日炒架啦


即炒啦
LoveVictoria 14小時
烏大龜呢批南美球隊不嬲無乜教養:o)
241242 14小時
一開頭邊估到烏龜會得兩分出局[369]

咁一開頭都冇人估到佛得角三和[sosad]
覺得有啲飄 14小時
垃圾烏圭 幫泡菜墊底:-[

是咪得返聽日嘅比利時同剛果係希望
聽日佢哋贏到波泡菜先Stop la?
飲雞水 14小時
三和出線#adore#


https://upload.hkgolden.media/comment/rzrxmxwf.soh5papybul.vdhnvjrmxrj.4c5.gif
跳到頁尾