其實唔難重點要入3粒冇乜組織唔係幾好睇睇塞內加爾大炒好過啦塞內 1:0 伊拉克 好似紅牌前已經係
挪威係咪走線?和、輸都一樣
少咗基屎文果type無中場指揮官法國仲係冇乜form 上兩屆踢得好睇好多而家睇邊場好France Norway La
咁留力囉挪威係咪走線?和、輸都一樣
Zidane少咗基屎文果type無中場指揮官法國仲係冇乜form 上兩屆踢得好睇好多而家睇邊場好France Norway La
armarm起身 做乜變左dembele入球騷挪威全部雪糕桶
塞內加爾世界排名高過南韓 係咪入多球就夠?兩球
脆啲off好煩 成日夏拎夏拎 幾日前都已經開始講到挪威同法國有得鬥咁 成隊波剩係踢夏拎同包皮兩個咩挪威後防比較弱,入埋都唔夠輸...