up緊,就快得
發表失敗
發表失敗
RacingDriver
12小時
挪威係咪走線?
RacingDriver
12小時
而家睇邊場好
France Norway
La
法國仲係冇乜form 上兩屆踢得好睇好多
無中場指揮官
少咗基屎文果type
打丁的地獄
12小時
脆啲傻的嗎好煩
成日夏向左走向右走夏向左走向右走
幾日前都已經開始講到挪威同法國有得鬥咁
成隊波剩係踢夏向左走向右走同包皮兩個咩

壽司龍
12小時
法國隻隻都係翼
神丹/olise邊個踢攻中都會靜
王家晴老豆
12小時
而家睇邊場好
France Norway
La
法國仲係冇乜form 上兩屆踢得好睇好多
無中場指揮官
少咗基屎文果type
Zidane
LoveVictoria
12小時
半客收錢

Peach
12小時
可以3p

才惱人應援歌
12小時
塞內11對10都攻唔入

小野人
12小時
塞內加爾唔想出線
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
曲
12小時
armarm起身
做乜變左dembele入球騷

王家晴老豆
12小時
唔鐘意dumblele 呢隻馬騮黑色馬騮
才惱人應援歌
12小時
armarm起身
做乜變左dembele入球騷
挪威全部雪糕桶

才惱人應援歌
12小時
塞內加爾世界排名高過南韓
係咪入多球就夠?
再打會死
11小時
可以3p

咩血統黎
再打會死
11小時
根據庄家定理,下半場一定唔入波殺晒
![:-]](/faces/devil.gif)
壽司龍
11小時
塞內加爾仲有NJ未出

大豆。
11小時
脆啲傻的嗎好煩
成日夏向左走向右走夏向左走向右走
幾日前都已經開始講到挪威同法國有得鬥咁
成隊波剩係踢夏向左走向右走同包皮兩個咩
挪威後防比較弱,入埋都唔夠輸...
跳到頁尾