佢上正選先算 兩隊出左線未必同你搏Hi你法國挪威閪時間比美洲攪就係咁閪
哈拎話預左輸佢上正選先算 兩隊出左線未必同你搏Hi你法國挪威閪時間比美洲攪就係咁閪
想問聲尋日德國係咪出曬副選no
法國挪威 首名打巴拉圭/瑞典/比利時/埃及,16強高機會德國 次名打科特迪瓦,16強日本or巴西如果維京佬贏。佢地會變左首名?咁首名好打啲喎
法國會唔會hea踢留真實力今場助理教練渣旗 https://today.line.me/tw/v3/article/EXO6YPY?view=topic&referral=topic-football
烏拉圭內亂,應該係咁先冇啦 西班牙唔會俾自己打亞軍庭 成組今日和晒就perfect
我想知 南韓幾時先知出局睇埋今晚同聽朝早先知,南韓跟三場得三分,雖然機會微啲但係都有可能,十二隊第三名只係踢走四隊,重係有機可以晉級架!
淨低6組未踢 要有其中3組墊佢底先可以出線 原本估佢有機會排7/8 但今朝德國輸俾厄瓜搞到形勢非常嚴峻我想知 南韓幾時先知出局睇埋今晚同聽朝早先知,南韓跟三場得三分,雖然機會微啲但係都有可能,十二隊第三名只係踢走四隊,重係有機可以晉級架!
原本以為個賽制濕勁到極 點知期待泡狗出局可以提供咁大娛樂淨低6組未踢 要有其中3組墊佢底先可以出線 原本估佢有機會排7/8 但今朝德國輸俾厄瓜搞到形勢非常嚴峻我想知 南韓幾時先知出局睇埋今晚同聽朝早先知,南韓跟三場得三分,雖然機會微啲但係都有可能,十二隊第三名只係踢走四隊,重係有機可以晉級架!
韓國7在以為可以輕鬆首名出線原本以為個賽制濕勁到極 點知期待泡狗出局可以提供咁大娛樂淨低6組未踢 要有其中3組墊佢底先可以出線 原本估佢有機會排7/8 但今朝德國輸俾厄瓜搞到形勢非常嚴峻我想知 南韓幾時先知出局睇埋今晚同聽朝早先知,南韓跟三場得三分,雖然機會微啲但係都有可能,十二隊第三名只係踢走四隊,重係有機可以晉級架!
班拎頭真係以為自己好勁韓國7在以為可以輕鬆首名出線原本以為個賽制濕勁到極 點知期待泡狗出局可以提供咁大娛樂淨低6組未踢 要有其中3組墊佢底先可以出線 原本估佢有機會排7/8 但今朝德國輸俾厄瓜搞到形勢非常嚴峻我想知 南韓幾時先知出局睇埋今晚同聽朝早先知,南韓跟三場得三分,雖然機會微啲但係都有可能,十二隊第三名只係踢走四隊,重係有機可以晉級架!