[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
蝦蝦蝦子麵 17小時
Hi 你法國挪威閪時間xx(

比美洲攪就係咁閪xx( xx( xx( xx(

佢上正選先算
兩隊出左線未必同你搏
陳探 17小時
Hi 你法國挪威閪時間xx(

比美洲攪就係咁閪xx( xx( xx( xx(

佢上正選先算
兩隊出左線未必同你搏


哈向左走向右走話預左輸[sosad]
富田美憂 17小時
法國挪威
首名打巴拉圭/瑞典/比利時/埃及,16強高機會德國
次名打科特迪瓦,16強日本or巴西
LoveVictoria 16小時
想問聲尋日德國係咪出曬副選
再打會死 16小時
想問聲尋日德國係咪出曬副選

no
原來係咁嫁 16小時
法國挪威
首名打巴拉圭/瑞典/比利時/埃及,16強高機會德國
次名打科特迪瓦,16強日本or巴西

如果維京佬贏。佢地會變左首名?咁首名好打啲喎
Siriso†Hali 15小時
Hi 你法國挪威閪時間xx(

比美洲攪就係咁閪xx( xx( xx( xx(

佢上正選先算
兩隊出左線未必同你搏


哈向左走向右走話預左輸[sosad]

https://instagram.fhkg4-1.fna.fbcdn.net/v/t51.82787-15/729540121_17944461996211073_6623557636532810292_n.webp?_nc_cat=102&ig_cache_key=MzkyNjI1OTc3MjAwOTk0MzMyMA%3D%3D.3-ccb7-5&ccb=7-5&_nc_sid=58cdad&efg=eyJ2ZW5jb2RlX3RhZyI6IkZFRUQueHBpZHMuMTI4MC5zZHIucmVndWxhcl9waG90by5DMyJ9&_nc_ohc=QHv76kZNusYQ7kNvwEFT_Wz&_nc_oc=AdonJdQ5TGvQkFHqf9ICb7hdqixm65iiQyqGVwcH2xX4mi3AnNV_pz4HQ1sud6Vs4O8&_nc_ad=z-m&_nc_cid=0&_nc_zt=23&_nc_ht=instagram.fhkg4-1.fna&_nc_gid=JNB0WUpwimbP4kpVuV27Xw&_nc_ss=7a22e&oh=00_Af8kFiKtQXm7FRk-rju-BZsopnKDCZDJyTct_Olz6LZHfA&oe=6A4431DC
高燈仔 14小時
烏拉圭內亂,應該係咁先O:-) #bye#
岡部倫太郎 13小時
法國會唔會hea踢留真實力
xx(sg
夜欄人靜 13小時
法國會唔會hea踢留真實力
xx(sg

今場助理教練渣旗
https://today.line.me/tw/v3/article/EXO6YPY?view=topic&referral=topic-football
Peach 13小時
烏拉圭內亂,應該係咁先O:-) #bye#

冇啦
西班牙唔會俾自己打亞軍庭
成組今日和晒就perfect#good#
anwar 12小時
我想知
南韓幾時先知出局:~(

睇埋今晚同聽朝早先知,南韓跟三場得三分,雖然機會微啲但係都有可能,十二隊第三名只係踢走四隊,重係有機可以晉級架!
[sosad] [sosad] [sosad]
防守型前鋒 12小時
原來官方有最佳第三排名榜

https://www.fifa.com/en/tournaments/mens/worldcup/canadamexicousa2026/standings
膠幾錢 12小時
丙朗同美欺
不會在決賽同時出現O:-)
才惱人應援歌 12小時
我想知
南韓幾時先知出局:~(

睇埋今晚同聽朝早先知,南韓跟三場得三分,雖然機會微啲但係都有可能,十二隊第三名只係踢走四隊,重係有機可以晉級架!
[sosad] [sosad] [sosad]

淨低6組未踢
要有其中3組墊佢底先可以出線
原本估佢有機會排7/8
但今朝德國輸俾厄瓜搞到形勢非常嚴峻[369]
森巴狂迷 10小時
我想知
南韓幾時先知出局:~(

睇埋今晚同聽朝早先知,南韓跟三場得三分,雖然機會微啲但係都有可能,十二隊第三名只係踢走四隊,重係有機可以晉級架!
[sosad] [sosad] [sosad]

淨低6組未踢
要有其中3組墊佢底先可以出線
原本估佢有機會排7/8
但今朝德國輸俾厄瓜搞到形勢非常嚴峻[369]


原本以為個賽制濕勁到極
點知期待泡狗出局可以提供咁大娛樂[sosad]
黃白虎紋貓 10小時
我想知
南韓幾時先知出局:~(

睇埋今晚同聽朝早先知,南韓跟三場得三分,雖然機會微啲但係都有可能,十二隊第三名只係踢走四隊,重係有機可以晉級架!
[sosad] [sosad] [sosad]

淨低6組未踢
要有其中3組墊佢底先可以出線
原本估佢有機會排7/8
但今朝德國輸俾厄瓜搞到形勢非常嚴峻[369]


原本以為個賽制濕勁到極
點知期待泡狗出局可以提供咁大娛樂[sosad]

韓國7在以為可以輕鬆首名出線:o)
森巴狂迷 10小時
我想知
南韓幾時先知出局:~(

睇埋今晚同聽朝早先知,南韓跟三場得三分,雖然機會微啲但係都有可能,十二隊第三名只係踢走四隊,重係有機可以晉級架!
[sosad] [sosad] [sosad]

淨低6組未踢
要有其中3組墊佢底先可以出線
原本估佢有機會排7/8
但今朝德國輸俾厄瓜搞到形勢非常嚴峻[369]


原本以為個賽制濕勁到極
點知期待泡狗出局可以提供咁大娛樂[sosad]

韓國7在以為可以輕鬆首名出線:o)


班向左走向右走頭真係以為自己好勁
示意圖🫣 9小時
克羅地亞 同 阿爾及利亞
一齊輸就穩陣啲,保住蘇格蘭

克羅有摩迪決賽出到
加納有巫師
睇下邊隊嘅咒語勁啲
abcdha 9小時
冇夏向左走向右走 奧隊 可以訓先
陳探 9小時
挪威輪換十人#yup#
留力#yup#
再打會死 9小時
亞太區有一天成為亞太區你個街全世界睇你對決你出副選[fuck] [fuck] [fuck]
陳探 8小時
亞太區有一天成為亞太區你個街全世界睇你對決你出副選[fuck] [fuck] [fuck]


https://upload.hkgolden.media/comment/shzbma1i.vhvpo2dwkns.5yrzd1ptm2p.omq.jpg
北姑十二樂芳 8小時
hi, 布歐 sub
葡提(阿婆) 8小時
無夏躝睇黎做咩:o)
跳到頁尾