所以今屆對唔住巴西fans 了,真係好想維尼狗同狗比爾HiHi我都好憎呢兩隻猩猩 一件成日挑釁對手,對手一反擊,就BLM 另一件就撞足成季龍門
HiAuntie買個d輸拎晒巴拉圭 同 澳洲 初盤已經係和格 咁都唔買
HiAuntie買個d輸拎晒巴龜咁多年都係唔識攻
我識巴拉圭既得右 閘Arca 中鋒 聖誕老人 同龍門 芝拉華達HiAuntie買個d輸拎晒巴龜咁多年都係唔識攻
今晚有冇新一代球王對決如果法國唔放水。應該3:1/4:1
兩隊都出左線其實可以踢風流波 不過都希望會出哂正選打真軍今晚有冇新一代球王對決如果法國唔放水。應該3:1/4:1
法國要冠軍,一定揸流攤兩隊都出左線其實可以踢風流波 不過都希望會出哂正選打真軍今晚有冇新一代球王對決如果法國唔放水。應該3:1/4:1
唔好咁天真,商業足球講咩體育精神,場上嗰22個更加冇呢個賽制認真唔掂,以前24隊年代已經證明唔work,依家又係咁,本身兩隊出線第三輪分組賽會刺激好多,三隊出線會出現勁多垃圾波,第三輪變成最悶。係令到件事根本無價值,體育競技精神本身就係競爭,塞咁多唔夠班的隊伍入去,咪即係推D無料嘅上去,去到某D位變相消滅呢種精神。
Hi你法國挪威閪時間比美洲攪就係咁閪
土耳其爆冷 以為魚腩老美正HiHi