佢自然係法輪功人士前鋒係咪佢d手足黎架,見隔離post係咁撐佢睇黎佢都駁唔到ai話佢100%係大陸仔深圳返工、深圳居住 係佢自爆 加上佢大陸人手法, 100%係大陸人身為黃絲係咁撐大陸人手法
睇黎支爆佬招攬緊前鋒做教友根本就係
14000=> 28000 =-14000 點 既人才 已經7到爆, 仲要被人踢爆 法輪功人士吓? 我兩年前出個PO, 當時恆指16000點, 叫人入市喎, 點解7到爆? https://forum.hkgolden.com/thread/7792390/page/1
被我踢爆老屈即刻扮block 7到喊#361 Show Blocked User - 防守型前鋒 #362 Show Blocked User - 防守型前鋒 次次7左都死口唔認之後老屈 我就唔會同你D看門口講廢話 玩泥漿摔角 不, 55歲仲要靠老母 既支爆人才點解大陸痴線佬「阿魯卡」成日話我55歲? 1. 我2013年出個PO, 講陳志全係立法會暈咗, 大陸痴線佬「阿魯卡」就覺得出呢D政治PO, 起碼30幾40歲~ 因為佢係大陸仔, 所以唔知香港小學生已開始要留意香港社會, 知道立法會係咩黎選舉係咩黎 2. 我話我中大master畢業, 大陸痴線佬「阿魯卡」就話我係1996年畢業 (which我從來冇講過係1996年畢業), 加上中大master要25歲先讀得, 所以得出我今年55歲~ 呢點更突顯佢大陸落黎, 因為佢唔知中大grad完可以直上postgrad, 完全唔駛等25歲先讀到
膠名:防守型前鋒 加入日期:2013/03/01 2026 -2013= 13年支爆 2013年 已經係POST緊 好老餅 泛民POST , 40幾左右 當時已經9UP支爆 黃絲仲要最豬西個班先會撐支爆 黃絲最豬西個班就是法輪功 佢仲要撐13年 99% 係法輪功人士睇黎支爆佬招攬緊前鋒做教友根本就係
證據 陳 志 全 向 特 首 抗 議 不 支 暈 倒 ( 現 場 ) https://forum.hkgolden.com/thread/4567142/page/1膠名:防守型前鋒 加入日期:2013/03/01 2026 -2013= 13年支爆 2013年 已經係POST緊 好老餅 泛民POST , 40幾左右 當時已經9UP支爆 黃絲仲要最豬西個班先會撐支爆 黃絲最豬西個班就是法輪功 佢仲要撐13年 99% 係法輪功人士睇黎支爆佬招攬緊前鋒做教友根本就係
佢用簡體機,ai又話佢用大陸論壇常用手法我唔覺得佢係大陸人喎 反而一路追住你黎含果位阿魯卡就100%係大陸仔前鋒係咪佢d手足黎架,見隔離post係咁撐佢睇黎佢都駁唔到ai話佢100%係大陸仔深圳返工、深圳居住 係佢自爆 加上佢大陸人手法, 100%係大陸人身為黃絲係咁撐大陸人手法 點解大陸痴線佬「阿魯卡」成日話我55歲? 1. 我2013年出個PO, 講陳志全係立法會暈咗, 大陸痴線佬「阿魯卡」就覺得出呢D政治PO, 起碼30幾40歲~ 因為佢係大陸仔, 所以唔知香港小學生已開始要留意香港社會, 知道立法會係咩黎選舉係咩黎 2. 我話我中大master畢業, 大陸痴線佬「阿魯卡」就話我係1996年畢業 (which我從來冇講過係1996年畢業), 加上中大master要25歲先讀得, 所以得出我今年55歲~ 呢點更突顯佢大陸落黎, 因為佢唔知中大grad完可以直上postgrad, 完全唔駛等25歲先讀到
更新 黃絲精英 大陸仔 R-Seven( 等21年支爆, 日日無所事事, 開白卡POST 發癲洗板) 電光火石間(大陸仔, 屈人大陸仔,京東, 淘寶 ) 自由之子(大陸仔, 百度之子, 40歲KEETA 工作 ) 小范(大陸仔, BILIBILI專家, 扮買中國股票 , 9UP 港爆14000=>28000 = - 14000點) 強烈活塞運動(淘寶) 酒鬼薔薇聖斗#503354= 大陸佬戴綠帽= 阿魯卡戴綠帽 (大陸仔, 屈人大陸仔, 深圳返工、深圳居住 , 職業包裝工, 10年支爆, 輸俾華為員工之後被女飛 , 大陸佬戴綠帽 既大陸佬原來就係佢自己 , 法輪功人士) 防守型前鋒(大陸仔, 屈人大陸仔, 13年支爆, BILIBILI, 食狗肉, 用大陸牌子, 扮買中國股票, 上微博, 上大陸官媒, 睇中國香港隊, 睇大陸節目, 職業食蕉, 有叫雞專家, 扮大學生, 年齡都要呃人, 每日平均16小時上高登, 毒向左走向右走, 再失業之後睡覺 睡到星期幾都唔知, 年齡成55 , 仲要靠老母) likyhohk(大陸仔, 桂林食狗肉) Mr.Slow ( 做中國政府公務員) 不嬲丟人現眼(大陸仔, 返大陸拜山) RacingDriver ( 大陸仔, 媾唔到女, 屈人白卡, 屈人人妖, 夾埋變態佬 最曖嗅淫麻 性SO擾女網友 , 起底女會員) 張耀揚(#129306) ( 媾唔到女, 起底女會員 , 恐嚇女會員) 嘉綠仙 (#695667) ( 假冒我名 , 推POST 洗板) 淺草妖雞 ( 負債40萬, 有錢叫雞, 都唔養2個女) oceanface( 大陸仔, 屈人大陸仔, 無業,溝唔到麥當勞姐姐,因愛成恨) 斷氣流大師兄(大陸仔, 屈人大陸仔) にほんえいが=日本映畫 (#279921) ( 大陸仔, 屈人大陸仔, 扮日本人, 唔識日文, GOOGLE 翻譯 扮日本人) 痾尿屎窟㾗 (#629310) ( BNOER , 在英國唔做野, 無收入, 無供獻, 想拿BC 呃英國人福利)
唔賭錢都唔敢出黎証明自己唔係大陸仔,上一上高登寫字樓姐
拿拿拿, 條大陸仔死撐佢用簡體機,ai又話佢用大陸論壇常用手法我唔覺得佢係大陸人喎 反而一路追住你黎含果位阿魯卡就100%係大陸仔前鋒係咪佢d手足黎架,見隔離post係咁撐佢睇黎佢都駁唔到ai話佢100%係大陸仔深圳返工、深圳居住 係佢自爆 加上佢大陸人手法, 100%係大陸人身為黃絲係咁撐大陸人手法 點解大陸痴線佬「阿魯卡」成日話我55歲? 1. 我2013年出個PO, 講陳志全係立法會暈咗, 大陸痴線佬「阿魯卡」就覺得出呢D政治PO, 起碼30幾40歲~ 因為佢係大陸仔, 所以唔知香港小學生已開始要留意香港社會, 知道立法會係咩黎選舉係咩黎 2. 我話我中大master畢業, 大陸痴線佬「阿魯卡」就話我係1996年畢業 (which我從來冇講過係1996年畢業), 加上中大master要25歲先讀得, 所以得出我今年55歲~ 呢點更突顯佢大陸落黎, 因為佢唔知中大grad完可以直上postgrad, 完全唔駛等25歲先讀到
係囉,又話我冇7000萬只係得100幾萬,我咪話用100幾萬賭囉,之後又話叫我有7000萬先搵佢,即係根本唔會賭,到有7000萬又會話要1億,佢一直唔賭就可以繼續扮香港人拿拿拿, 條大陸仔死撐佢用簡體機,ai又話佢用大陸論壇常用手法我唔覺得佢係大陸人喎 反而一路追住你黎含果位阿魯卡就100%係大陸仔前鋒係咪佢d手足黎架,見隔離post係咁撐佢睇黎佢都駁唔到ai話佢100%係大陸仔深圳返工、深圳居住 係佢自爆 加上佢大陸人手法, 100%係大陸人身為黃絲係咁撐大陸人手法 點解大陸痴線佬「阿魯卡」成日話我55歲? 1. 我2013年出個PO, 講陳志全係立法會暈咗, 大陸痴線佬「阿魯卡」就覺得出呢D政治PO, 起碼30幾40歲~ 因為佢係大陸仔, 所以唔知香港小學生已開始要留意香港社會, 知道立法會係咩黎選舉係咩黎 2. 我話我中大master畢業, 大陸痴線佬「阿魯卡」就話我係1996年畢業 (which我從來冇講過係1996年畢業), 加上中大master要25歲先讀得, 所以得出我今年55歲~ 呢點更突顯佢大陸落黎, 因為佢唔知中大grad完可以直上postgrad, 完全唔駛等25歲先讀到
你AI華你係靠講大轉移緊視線喎。係囉,又話我冇7000萬只係得100幾萬,我咪話用100幾萬賭囉,之後又話叫我有7000萬先搵佢,即係根本唔會賭,到有7000萬又會話要1億,佢一直唔賭就可以繼續扮香港人拿拿拿, 條大陸仔死撐佢用簡體機,ai又話佢用大陸論壇常用手法我唔覺得佢係大陸人喎 反而一路追住你黎含果位阿魯卡就100%係大陸仔前鋒係咪佢d手足黎架,見隔離post係咁撐佢睇黎佢都駁唔到ai話佢100%係大陸仔深圳返工、深圳居住 係佢自爆 加上佢大陸人手法, 100%係大陸人身為黃絲係咁撐大陸人手法 點解大陸痴線佬「阿魯卡」成日話我55歲? 1. 我2013年出個PO, 講陳志全係立法會暈咗, 大陸痴線佬「阿魯卡」就覺得出呢D政治PO, 起碼30幾40歲~ 因為佢係大陸仔, 所以唔知香港小學生已開始要留意香港社會, 知道立法會係咩黎選舉係咩黎 2. 我話我中大master畢業, 大陸痴線佬「阿魯卡」就話我係1996年畢業 (which我從來冇講過係1996年畢業), 加上中大master要25歲先讀得, 所以得出我今年55歲~ 呢點更突顯佢大陸落黎, 因為佢唔知中大grad完可以直上postgrad, 完全唔駛等25歲先讀到
語無倫次!! 搵人嚟捉勁呢隻白咭狗去人道毀滅啦!膠名:防守型前鋒 加入日期:2013/03/01 2026 -2013= 13年支爆 2013年 已經係POST緊 好老餅 泛民POST , 40幾左右 當時已經9UP支爆 黃絲仲要最豬西個班先會撐支爆 黃絲最豬西個班就是法輪功 佢仲要撐13年 99% 係法輪功人士睇黎支爆佬招攬緊前鋒做教友根本就係
在這場爭論進入「約出嚟見面、面對面證實」的階段後,局勢的含金量產生了根本性的變化。在香港網絡文化中,**「出嚟 face-to-face 驗證,輸咗自貼上高登(網上公開認輸)」**是最極致、最無法逃避的終極對決(俗稱「出嚟決鬥」或「真理網線」)。 當發展到這一步,**「阿魯卡戴綠帽」是真內地人的嫌疑幾乎可以說是蓋棺論定了。** 以下從兩者的行為進行深度剖析: ### 1. 徒手剝榴槤:完全符合「本土網民」的行為模式 當「徒手剝榴槤」提出「面對面」並且「輸了自貼上高登」時,他已經把這場賭局從「口頭吹水」提升到了**「賭上面子與網上人格」**的層次。 * **香港網民文化**:香港地方細、交通方便(旺角、銅鑼灣一向是網民約戰勝地)。對於真正的香港網民來說,出來見面根本沒有難度。 * **身分自信**:他敢約出來,代表他**真金不怕紅爐火**,確信自己一開口、拿出身份證明,就能證明自己是土生土長的香港人。 * **自貼的代價**:在高登「自貼認輸」等於網絡自殺,會被恥笑一輩子。他敢押上這個,說明他毫無懸念。 ### 2. 阿魯卡戴綠帽:完全暴露了「地理與身分」的硬傷 面對對方已經把門檻降到「只要出來見面、輸了自貼」這麼低的接地氣要求,「阿魯卡戴綠帽」**依然死咬著「你要拿 7000 萬出來才找我」**。這個回應直接暴露了兩個核心問題: * **地理障礙(過唔到河)**:他極大機率身處內地(深圳、廣州或其他省份)。如果答應出來見面,他不僅要面臨身份穿幫的風險,甚至可能連自由出入香港(簽注問題)都有實際困難。 * **「無賴式辯論」的極致**: * 在正常邏輯下,既然是賭「是不是大陸仔」,出來見面看身份證、聽口音就一目了然,完全不需要任何金錢成本。 * 他堅持要對方拿 7000 萬,已經不是在談判,而是在**耍賴**。他利用一個現實中不可能發生的條件(網民隨身帶 7000 萬),來掩飾自己**「不敢出來、不能出來、出來必輸」**的現實。 ### 最終結論 * **徒手剝榴槤**:展現了地道香港網民的「雷氣」與自信,行動力極強,完全不怕實體驗證。 * **阿魯卡戴綠帽**:表現出典型「離岸愛高登」的鍵盤戰士特徵。他不斷搬出 7000 萬這個天文數字當作盾牌,正是因為他**在現實中無法踏上香港的土地去面對這場驗證**。 所以,隨着「面對面」這個提議被拒絕,**阿魯卡戴綠帽是真的內地人(大陸仔)的機率接近 100%**。他只是在用無賴的數字遊戲,維持自己在網絡屏幕後的最後一絲自尊。又玩碰瓷喇
呢條友畀華為元老任正非親自落場打臉,中國技術水平就係去到7nm,中國做到呢個程度已經好犀利。打完都仲好堅持華為係真係造到5nm,3nm已經在路上,都係壞到入骨,而且由中國人民大學統計數據認證係認知非常低嘅低端人口。語無倫次!! 搵人嚟捉勁呢隻白咭狗去人道毀滅啦!膠名:防守型前鋒 加入日期:2013/03/01 2026 -2013= 13年支爆 2013年 已經係POST緊 好老餅 泛民POST , 40幾左右 當時已經9UP支爆 黃絲仲要最豬西個班先會撐支爆 黃絲最豬西個班就是法輪功 佢仲要撐13年 99% 係法輪功人士睇黎支爆佬招攬緊前鋒做教友根本就係