咁你咪示範吓‘囉,你連話自己冇用過Ai嘅大話都講得出嘅,都冇大話係講唔㗎啦。你打咩字佢咪出咩字,但界面就跟系統,姐係簡體機咁點解簡體介面係出繁體字唔係繼續縮簡體呢?我繁體界面打英文內容都得啦你都唔敢叫我cap os 個 screen,咁即係你都知自己講緊大話囉,靠一個截圖嘅證我用大陸OS,但又解釋唔到點解要內文繁體而唔係蛋撻。咪扮啦,睇返第一頁張圖但係我個OS係繁體,其他AI嘅回覆本來都係繁體喎,都間中會打簡體字串勁你㗎喎,點解你唔敢問我囉cap screen嘅。你系統用簡體喎部手機出到簡體就係大陸仔,你話嘅。我識日文,咁係唔係日本人?我不嬲都間中用簡體字出貼文、咁又點?比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。咁我去黃絲地頭拎黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機推推先。真係好難怪連Ai都話你講大話。我都冇用ai,你又講大話喇但係Ai話你講大話誤導佢喎。個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!老屈已經好笑 更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體你識睇簡體字,又反而自己唔算係大陸仔? 點解大陸機用到美國AI嘅? 而家個個都睇到你扮傻 你用vpn咪得囉
咁你咪示範吓‘囉,你連話自己冇用過Ai嘅大話都講得出嘅,都冇大話係講唔出㗎啦。你打咩字佢咪出咩字,但界面就跟系統,姐係簡體機咁點解簡體介面係出繁體字唔係繼續縮簡體呢?我繁體界面打英文內容都得啦你都唔敢叫我cap os 個 screen,咁即係你都知自己講緊大話囉,靠一個截圖嘅證我用大陸OS,但又解釋唔到點解要內文繁體而唔係蛋撻。咪扮啦,睇返第一頁張圖但係我個OS係繁體,其他AI嘅回覆本來都係繁體喎,都間中會打簡體字串勁你㗎喎,點解你唔敢問我囉cap screen嘅。你系統用簡體喎部手機出到簡體就係大陸仔,你話嘅。我識日文,咁係唔係日本人?我不嬲都間中用簡體字出貼文、咁又點?比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。咁我去黃絲地頭拎黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機推推先。真係好難怪連Ai都話你講大話。我都冇用ai,你又講大話喇但係Ai話你講大話誤導佢喎。個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!老屈已經好笑 更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體你識睇簡體字,又反而自己唔算係大陸仔? 點解大陸機用到美國AI嘅? 而家個個都睇到你扮傻 你用vpn咪得囉
咁耐都冇反應,睇嚟似係無業遊民玩到眼瞓走去瞓覺多啲。勝邪有料過你
我睇唔出囉ai講果個係你ai講果個係你但ai話你成日講大話喎但ai話你講大話喎但結果你連AI都呃呵到喎。我都係chok你講大話姐根據你嘅邏輯,我都係剒你啲藍絲到底有幾鍾意講大話咋喎。我冇扮喎,只係chok你解釋個簡體字點解畀我發現識睇簡體,之後你扮唔識睇,就已經證明你係喇,個邏輯係你嘅唔關我事。比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。咁我去黃絲地頭拎黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機推推先。真係好難怪連Ai都話你講大話。我都冇用ai,你又講大話喇但係Ai話你講大話誤導佢喎。個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!老屈已經好笑 更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體你話你冇用過Ai,但係大又有ai cap圖喎。
咁耐都冇反應,睇嚟似係無業遊民玩到眼瞓走去瞓覺多啲。你唔好咁話自己啦,原來你比深圳廠炒完冇野撈
有樣嘢我趁而家記得講埋: 我唔知點解喺間港資公司嘅深圳廠做嘢,就會係大陸仔嚟,咁香港應該好多大陸仔,我間公司仲有好多鬼佬同日本仔都係大陸仔嚟囉。大陸仔幫香港人既廠打工好合理喎,香港人唔會係大陸做野做到自己都用埋簡體手機同埋當時嘅topic呢係有人吹捧深圳已經有錢過香港,成日post香港舊居同籠屋相嚟同深圳嗰啲商業區比,然後我貼深圳城中村、棚戶區嘅相,佢哋就話一睇就知係假嘅,我根本就冇返過深圳,唔知深圳沙有幾靚,所以我先自爆話我喺港資深圳廠返過工,根本班七斗有好多人都未去過深圳二線鄉下地方同新市鎮,如果喺天水都已經係圍好差嘅話,我夠膽講深圳嘅新市鎮基建同治安仲差過元朗國同天水圍。
勝邪大捷笑死,up左一大輪,最後咪自爆深圳返工既大陸仔
咁即係全程你都係勁噏囉。有樣嘢我趁而家記得講埋: 我唔知點解喺間港資公司嘅深圳廠做嘢,就會係大陸仔嚟,咁香港應該好多大陸仔,我間公司仲有好多鬼佬同日本仔都係大陸仔嚟囉。大陸仔幫香港人既廠打工好合理喎,香港人唔會係大陸做野做到自己都用埋簡體手機同埋當時嘅topic呢係有人吹捧深圳已經有錢過香港,成日post香港舊居同籠屋相嚟同深圳嗰啲商業區比,然後我貼深圳城中村、棚戶區嘅相,佢哋就話一睇就知係假嘅,我根本就冇返過深圳,唔知深圳沙有幾靚,所以我先自爆話我喺港資深圳廠返過工,根本班七斗有好多人都未去過深圳二線鄉下地方同新市鎮,如果喺天水都已經係圍好差嘅話,我夠膽講深圳嘅新市鎮基建同治安仲差過元朗國同天水圍。
你比人督爆左用簡體機咁即係全程你都係勁噏囉。有樣嘢我趁而家記得講埋: 我唔知點解喺間港資公司嘅深圳廠做嘢,就會係大陸仔嚟,咁香港應該好多大陸仔,我間公司仲有好多鬼佬同日本仔都係大陸仔嚟囉。大陸仔幫香港人既廠打工好合理喎,香港人唔會係大陸做野做到自己都用埋簡體手機同埋當時嘅topic呢係有人吹捧深圳已經有錢過香港,成日post香港舊居同籠屋相嚟同深圳嗰啲商業區比,然後我貼深圳城中村、棚戶區嘅相,佢哋就話一睇就知係假嘅,我根本就冇返過深圳,唔知深圳沙有幾靚,所以我先自爆話我喺港資深圳廠返過工,根本班七斗有好多人都未去過深圳二線鄉下地方同新市鎮,如果喺天水都已經係圍好差嘅話,我夠膽講深圳嘅新市鎮基建同治安仲差過元朗國同天水圍。 我話播手機KS介面上嚟你就即縮,又唔知點解你用Grok同Gemini有簡體介面又唔係大陸仔,九唔搭八到爆。
一陣會唔會屈返我,話我先係深圳返工果個,大陸仔好鍾意屈佢自己d野落我度會,因為兩個大陸SI、都多次精神你講緊大話,你仲要畢到話係我教SSI講大話,明明AI個名你個名係講你就係講,仲吹到我屈你用過AI,坐真係冇用過,我話你用SI就係我講大話添。
ai話你先係講大話喎,不如你賭100萬我係大陸仔,敢唔敢賭?一陣會唔會屈返我,話我先係深圳返工果個,大陸仔好鍾意屈佢自己d野落我度會,因為兩個大陸SI、都多次精神你講緊大話,你仲要畢到話係我教SSI講大話,明明AI個名你個名係講你就係講,仲吹到我屈你用過AI,坐真係冇用過,我話你用SI就係我講大話添。你嬲到自己用過AI都唔記得。
你畀全高登踢爆你講大話,連你自己用嘅AI都話你講大話喎,而且你用緊個AI虛擬支援簡體字介面,就係你係大陸仔嘅最有力證據,不接受任何解釋。你比人督爆左用簡體機咁即係全程你都係勁噏囉。有樣嘢我趁而家記得講埋: 我唔知點解喺間港資公司嘅深圳廠做嘢,就會係大陸仔嚟,咁香港應該好多大陸仔,我間公司仲有好多鬼佬同日本仔都係大陸仔嚟囉。大陸仔幫香港人既廠打工好合理喎,香港人唔會係大陸做野做到自己都用埋簡體手機同埋當時嘅topic呢係有人吹捧深圳已經有錢過香港,成日post香港舊居同籠屋相嚟同深圳嗰啲商業區比,然後我貼深圳城中村、棚戶區嘅相,佢哋就話一睇就知係假嘅,我根本就冇返過深圳,唔知深圳沙有幾靚,所以我先自爆話我喺港資深圳廠返過工,根本班七斗有好多人都未去過深圳二線鄉下地方同新市鎮,如果喺天水都已經係圍好差嘅話,我夠膽講深圳嘅新市鎮基建同治安仲差過元朗國同天水圍。 我話播手機KS介面上嚟你就即縮,又唔知點解你用Grok同Gemini有簡體介面又唔係大陸仔,九唔搭八到爆。
咁如果我唔係大陸仔,你係唔係賠成副身家俾我?係又唔怕喎!ai話你先係講大話喎,不如你賭100萬我係大陸仔,敢唔敢賭?一陣會唔會屈返我,話我先係深圳返工果個,大陸仔好鍾意屈佢自己d野落我度會,因為兩個大陸SI、都多次精神你講緊大話,你仲要畢到話係我教SSI講大話,明明AI個名你個名係講你就係講,仲吹到我屈你用過AI,坐真係冇用過,我話你用SI就係我講大話添。你嬲到自己用過AI都唔記得。
個個都睇到你講大話,好嬲嬲,係咁兜你畀全高登踢爆你講大話,連你自己用嘅AI都話你講大話喎,而且你用緊個AI虛擬支援簡體字介面,就係你係大陸仔嘅最有力證據,不接受任何解釋。你比人督爆左用簡體機咁即係全程你都係勁噏囉。有樣嘢我趁而家記得講埋: 我唔知點解喺間港資公司嘅深圳廠做嘢,就會係大陸仔嚟,咁香港應該好多大陸仔,我間公司仲有好多鬼佬同日本仔都係大陸仔嚟囉。大陸仔幫香港人既廠打工好合理喎,香港人唔會係大陸做野做到自己都用埋簡體手機同埋當時嘅topic呢係有人吹捧深圳已經有錢過香港,成日post香港舊居同籠屋相嚟同深圳嗰啲商業區比,然後我貼深圳城中村、棚戶區嘅相,佢哋就話一睇就知係假嘅,我根本就冇返過深圳,唔知深圳沙有幾靚,所以我先自爆話我喺港資深圳廠返過工,根本班七斗有好多人都未去過深圳二線鄉下地方同新市鎮,如果喺天水都已經係圍好差嘅話,我夠膽講深圳嘅新市鎮基建同治安仲差過元朗國同天水圍。 我話播手機KS介面上嚟你就即縮,又唔知點解你用Grok同Gemini有簡體介面又唔係大陸仔,九唔搭八到爆。
下,你賭我喎咁如果我唔係大陸仔,你係唔係賠成副身家俾我?係又唔怕喎!ai話你先係講大話喎,不如你賭100萬我係大陸仔,敢唔敢賭?一陣會唔會屈返我,話我先係深圳返工果個,大陸仔好鍾意屈佢自己d野落我度會,因為兩個大陸SI、都多次精神你講緊大話,你仲要畢到話係我教SSI講大話,明明AI個名你個名係講你就係講,仲吹到我屈你用過AI,坐真係冇用過,我話你用SI就係我講大話添。你嬲到自己用過AI都唔記得。
吓,你話我真係大陸仔在先,用你嘅邏輯解釋返你真係大陸仔嚟,你又唔認依個係事實喎。下,你賭我喎咁如果我唔係大陸仔,你係唔係賠成副身家俾我?係又唔怕喎!ai話你先係講大話喎,不如你賭100萬我係大陸仔,敢唔敢賭?一陣會唔會屈返我,話我先係深圳返工果個,大陸仔好鍾意屈佢自己d野落我度會,因為兩個大陸SI、都多次精神你講緊大話,你仲要畢到話係我教SSI講大話,明明AI個名你個名係講你就係講,仲吹到我屈你用過AI,坐真係冇用過,我話你用SI就係我講大話添。你嬲到自己用過AI都唔記得。