阿魯卡戴綠帽
2日
推推先。老屈已經好笑
更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔
所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體
所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!
個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你
但係Ai話你講大話誤導佢喎。
我都冇用ai,你又講大話喇
真係好難怪連Ai都話你講大話。![]()
唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機
但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。
咁我去黃絲地頭向左走向右走黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架
一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。
思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到
但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。
比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎
我不嬲都間中用簡體字出貼文、咁又點?![]()
你識睇簡體字,又反而自己唔算係大陸仔?
我識日文,咁係唔係日本人?
部手機出到簡體就係大陸仔,你話嘅。
你系統用簡體喎
但係我個OS係繁體,其他AI嘅回覆本來都係繁體喎,都間中會打簡體字串勁你㗎喎,點解你唔敢問我囉cap screen嘅。
咪扮啦,睇返第一頁張圖
你都唔敢叫我cap os 個 screen,咁即係你都知自己講緊大話囉,靠一個截圖嘅證我用大陸OS,但又解釋唔到點解要內文繁體而唔係蛋撻。
我繁體界面打英文內容都得啦
咁點解簡體介面係出繁體字唔係繼續縮簡體呢?![]()
點解大陸機用到美國AI嘅?
你打咩字佢咪出咩字,但界面就跟系統,姐係簡體機而家個個都睇到你扮傻
你用vpn咪得囉
咁你咪示範吓‘囉,你連話自己冇用過Ai嘅大話都講得出嘅,都冇大話係講唔㗎啦。

up緊,就快得![[369]](/faces/369.gif)


![[sosad]](/faces/sosad.gif)




