部手機出到簡體就係大陸仔,你話嘅。我識日文,咁係唔係日本人?我不嬲都間中用簡體字出貼文、咁又點?比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。咁我去黃絲地頭拎黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機推推先。真係好難怪連Ai都話你講大話。我都冇用ai,你又講大話喇但係Ai話你講大話誤導佢喎。個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!老屈已經好笑 更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體你識睇簡體字,又反而自己唔算係大陸仔?
畀我發現識睇簡體,之後你扮唔識睇,就已經證明你係喇,個邏輯係你嘅唔關我事。比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。咁我去黃絲地頭拎黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機推推先。真係好難怪連Ai都話你講大話。我都冇用ai,你又講大話喇但係Ai話你講大話誤導佢喎。個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!老屈已經好笑 更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體
你系統用簡體喎部手機出到簡體就係大陸仔,你話嘅。我識日文,咁係唔係日本人?我不嬲都間中用簡體字出貼文、咁又點?比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。咁我去黃絲地頭拎黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機推推先。真係好難怪連Ai都話你講大話。我都冇用ai,你又講大話喇但係Ai話你講大話誤導佢喎。個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!老屈已經好笑 更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體你識睇簡體字,又反而自己唔算係大陸仔?
我冇扮喎,只係chok你解釋個簡體字點解畀我發現識睇簡體,之後你扮唔識睇,就已經證明你係喇,個邏輯係你嘅唔關我事。比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。咁我去黃絲地頭拎黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機推推先。真係好難怪連Ai都話你講大話。我都冇用ai,你又講大話喇但係Ai話你講大話誤導佢喎。個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!老屈已經好笑 更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體
但係我個OS係繁體,其他AI嘅回覆本來都係繁體喎,都間中會打簡體字串勁你㗎喎,點解你唔敢問我囉cap screen嘅。你系統用簡體喎部手機出到簡體就係大陸仔,你話嘅。我識日文,咁係唔係日本人?我不嬲都間中用簡體字出貼文、咁又點?比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。咁我去黃絲地頭拎黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機推推先。真係好難怪連Ai都話你講大話。我都冇用ai,你又講大話喇但係Ai話你講大話誤導佢喎。個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!老屈已經好笑 更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體你識睇簡體字,又反而自己唔算係大陸仔?
所以AI咪華你好鍾意講大話囉,人哋冇個樣就吹個樣,你自己做過就cap埋圖唔認,仲有要屈個Ai作嘅。ai有嘛,又扮傻高登冇得重複網名喎,所以其實你係過緊大話,而且係有兩個AI聯手證實。你用我名,但餵佢你自己d行為,其實話緊你但ai提個名係你唔係我。ai講緊果個係你你咪喺Ai面前示範緊點樣講大話,想教AI話我係大陸仔嚟轉移視線,點知畀同一個AI都踢爆你講大話,仲唔認自己用鬼過AI先好笑。你咪表演緊點教ai講大話但係你自稱冇用過Ai個大話,係你自己講㗎喎。咁你餵ai食你自己d行為黎屈我,緊係話講大話架真係好難怪連Ai都話你講大話。我都冇用ai,你又講大話喇但係Ai話你講大話誤導佢喎。個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!老屈已經好笑 更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體
咪扮啦,睇返第一頁張圖但係我個OS係繁體,其他AI嘅回覆本來都係繁體喎,都間中會打簡體字串勁你㗎喎,點解你唔敢問我囉cap screen嘅。你系統用簡體喎部手機出到簡體就係大陸仔,你話嘅。我識日文,咁係唔係日本人?我不嬲都間中用簡體字出貼文、咁又點?比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。咁我去黃絲地頭拎黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機推推先。真係好難怪連Ai都話你講大話。我都冇用ai,你又講大話喇但係Ai話你講大話誤導佢喎。個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!老屈已經好笑 更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體你識睇簡體字,又反而自己唔算係大陸仔?
根據你嘅邏輯,我都係剒你啲藍絲到底有幾鍾意講大話咋喎。我冇扮喎,只係chok你解釋個簡體字點解畀我發現識睇簡體,之後你扮唔識睇,就已經證明你係喇,個邏輯係你嘅唔關我事。比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。咁我去黃絲地頭拎黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機推推先。真係好難怪連Ai都話你講大話。我都冇用ai,你又講大話喇但係Ai話你講大話誤導佢喎。個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!老屈已經好笑 更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體
我都係chok你講大話姐根據你嘅邏輯,我都係剒你啲藍絲到底有幾鍾意講大話咋喎。我冇扮喎,只係chok你解釋個簡體字點解畀我發現識睇簡體,之後你扮唔識睇,就已經證明你係喇,個邏輯係你嘅唔關我事。比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。咁我去黃絲地頭拎黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機推推先。真係好難怪連Ai都話你講大話。我都冇用ai,你又講大話喇但係Ai話你講大話誤導佢喎。個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!老屈已經好笑 更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體
你都唔敢叫我cap os 個 screen,咁即係你都知自己講緊大話囉,靠一個截圖嘅證我用大陸OS,但又解釋唔到點解要內文繁體而唔係蛋撻。咪扮啦,睇返第一頁張圖但係我個OS係繁體,其他AI嘅回覆本來都係繁體喎,都間中會打簡體字串勁你㗎喎,點解你唔敢問我囉cap screen嘅。你系統用簡體喎部手機出到簡體就係大陸仔,你話嘅。我識日文,咁係唔係日本人?我不嬲都間中用簡體字出貼文、咁又點?比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。咁我去黃絲地頭拎黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機推推先。真係好難怪連Ai都話你講大話。我都冇用ai,你又講大話喇但係Ai話你講大話誤導佢喎。個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!老屈已經好笑 更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體你識睇簡體字,又反而自己唔算係大陸仔?
你都唔敢叫我cap os 個 screen,咁即係你都知自己講緊大話囉,靠一個截圖嘅證我用大陸OS,但又解釋唔到點解要內文繁體而唔係簡體。咪扮啦,睇返第一頁張圖但係我個OS係繁體,其他AI嘅回覆本來都係繁體喎,都間中會打簡體字串勁你㗎喎,點解你唔敢問我囉cap screen嘅。你系統用簡體喎部手機出到簡體就係大陸仔,你話嘅。我識日文,咁係唔係日本人?我不嬲都間中用簡體字出貼文、咁又點?比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。咁我去黃絲地頭拎黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機推推先。真係好難怪連Ai都話你講大話。我都冇用ai,你又講大話喇但係Ai話你講大話誤導佢喎。個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!老屈已經好笑 更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體你識睇簡體字,又反而自己唔算係大陸仔?
我繁體界面打英文內容都得啦你都唔敢叫我cap os 個 screen,咁即係你都知自己講緊大話囉,靠一個截圖嘅證我用大陸OS,但又解釋唔到點解要內文繁體而唔係蛋撻。咪扮啦,睇返第一頁張圖但係我個OS係繁體,其他AI嘅回覆本來都係繁體喎,都間中會打簡體字串勁你㗎喎,點解你唔敢問我囉cap screen嘅。你系統用簡體喎部手機出到簡體就係大陸仔,你話嘅。我識日文,咁係唔係日本人?我不嬲都間中用簡體字出貼文、咁又點?比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。咁我去黃絲地頭拎黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機推推先。真係好難怪連Ai都話你講大話。我都冇用ai,你又講大話喇但係Ai話你講大話誤導佢喎。個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!老屈已經好笑 更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體你識睇簡體字,又反而自己唔算係大陸仔?
但結果你連AI都呃呵到喎。我都係chok你講大話姐根據你嘅邏輯,我都係剒你啲藍絲到底有幾鍾意講大話咋喎。我冇扮喎,只係chok你解釋個簡體字點解畀我發現識睇簡體,之後你扮唔識睇,就已經證明你係喇,個邏輯係你嘅唔關我事。比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。咁我去黃絲地頭拎黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機推推先。真係好難怪連Ai都話你講大話。我都冇用ai,你又講大話喇但係Ai話你講大話誤導佢喎。個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!老屈已經好笑 更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體
咁點解簡體介面係出繁體字唔係繼續縮簡體呢?我繁體界面打英文內容都得啦你都唔敢叫我cap os 個 screen,咁即係你都知自己講緊大話囉,靠一個截圖嘅證我用大陸OS,但又解釋唔到點解要內文繁體而唔係蛋撻。咪扮啦,睇返第一頁張圖但係我個OS係繁體,其他AI嘅回覆本來都係繁體喎,都間中會打簡體字串勁你㗎喎,點解你唔敢問我囉cap screen嘅。你系統用簡體喎部手機出到簡體就係大陸仔,你話嘅。我識日文,咁係唔係日本人?我不嬲都間中用簡體字出貼文、咁又點?比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。咁我去黃絲地頭拎黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機推推先。真係好難怪連Ai都話你講大話。我都冇用ai,你又講大話喇但係Ai話你講大話誤導佢喎。個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!老屈已經好笑 更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體你識睇簡體字,又反而自己唔算係大陸仔?
但ai話你講大話喎但結果你連AI都呃呵到喎。我都係chok你講大話姐根據你嘅邏輯,我都係剒你啲藍絲到底有幾鍾意講大話咋喎。我冇扮喎,只係chok你解釋個簡體字點解畀我發現識睇簡體,之後你扮唔識睇,就已經證明你係喇,個邏輯係你嘅唔關我事。比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。咁我去黃絲地頭拎黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機推推先。真係好難怪連Ai都話你講大話。我都冇用ai,你又講大話喇但係Ai話你講大話誤導佢喎。個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!老屈已經好笑 更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體你話你冇用過Ai,但係大又有ai cap圖喎。
但ai話你成日講大話喎但ai話你講大話喎但結果你連AI都呃呵到喎。我都係chok你講大話姐根據你嘅邏輯,我都係剒你啲藍絲到底有幾鍾意講大話咋喎。我冇扮喎,只係chok你解釋個簡體字點解畀我發現識睇簡體,之後你扮唔識睇,就已經證明你係喇,個邏輯係你嘅唔關我事。比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。咁我去黃絲地頭拎黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機推推先。真係好難怪連Ai都話你講大話。我都冇用ai,你又講大話喇但係Ai話你講大話誤導佢喎。個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!老屈已經好笑 更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體你話你冇用過Ai,但係大又有ai cap圖喎。
你打咩字佢咪出咩字,但界面就跟系統,姐係簡體機咁點解簡體介面係出繁體字唔係繼續縮簡體呢?我繁體界面打英文內容都得啦你都唔敢叫我cap os 個 screen,咁即係你都知自己講緊大話囉,靠一個截圖嘅證我用大陸OS,但又解釋唔到點解要內文繁體而唔係蛋撻。咪扮啦,睇返第一頁張圖但係我個OS係繁體,其他AI嘅回覆本來都係繁體喎,都間中會打簡體字串勁你㗎喎,點解你唔敢問我囉cap screen嘅。你系統用簡體喎部手機出到簡體就係大陸仔,你話嘅。我識日文,咁係唔係日本人?我不嬲都間中用簡體字出貼文、咁又點?比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。咁我去黃絲地頭拎黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機推推先。真係好難怪連Ai都話你講大話。我都冇用ai,你又講大話喇但係Ai話你講大話誤導佢喎。個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!老屈已經好笑 更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體你識睇簡體字,又反而自己唔算係大陸仔? 點解大陸機用到美國AI嘅?
ai講果個係你但ai話你成日講大話喎但ai話你講大話喎但結果你連AI都呃呵到喎。我都係chok你講大話姐根據你嘅邏輯,我都係剒你啲藍絲到底有幾鍾意講大話咋喎。我冇扮喎,只係chok你解釋個簡體字點解畀我發現識睇簡體,之後你扮唔識睇,就已經證明你係喇,個邏輯係你嘅唔關我事。比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。咁我去黃絲地頭拎黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機推推先。真係好難怪連Ai都話你講大話。我都冇用ai,你又講大話喇但係Ai話你講大話誤導佢喎。個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!老屈已經好笑 更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體你話你冇用過Ai,但係大又有ai cap圖喎。
ai講果個係你ai講果個係你但ai話你成日講大話喎但ai話你講大話喎但結果你連AI都呃呵到喎。我都係chok你講大話姐根據你嘅邏輯,我都係剒你啲藍絲到底有幾鍾意講大話咋喎。我冇扮喎,只係chok你解釋個簡體字點解畀我發現識睇簡體,之後你扮唔識睇,就已經證明你係喇,個邏輯係你嘅唔關我事。比人發現用簡體,即轉返繁體,身有屎但已經有人踢爆你想用簡體介面嚟證明我用簡體機係講大話喎,最好笑你都解釋唔到點解我其他介面會係繁體。思覺失調果個係你,自爆用簡體機以為人地睇唔到一個無論幾黃嘅討論區都會有一堆深藍喺度,但只有一個公認有思覺失調嘅阿魯卡幫你口,仲要連個AI都知話佢有問題喎。咁我去黃絲地頭拎黃絲緊係多架啦,又唔用下腦,咁蠢架但係你啲負評越嚟越多喎,連AI都話好多人Block你喎。唔該晒喎,因為d人淨係睇第一頁,你用簡體機推推先。真係好難怪連Ai都話你講大話。我都冇用ai,你又講大話喇但係Ai話你講大話誤導佢喎。個ai都冇話我講大話,所以講大話果個係你所以我睇唔起你,兩個AI都話你講大話喎!老屈已經好笑 更好笑係終於知道咩人先最睇唔起大陸仔所以我睇唔起支爆佬,屈人冇證據,仲要自爆埋用簡體你話你冇用過Ai,但係大又有ai cap圖喎。