佢地冇講- 仲有伯納、魚腩呢?又要諗下,賺左創錢,幸蟲巴即刻出事潛水 流蛇閪明呢啲蝕錢就咩事都冇- 當年 "幸福虫" 真係可以 "全身而退" 既 "幸存者"咁我真係覺得龜頭軒手頭鬆會還咁D, 即係要幸福蟲咁找緊剎那贏錢, 即嘔返小小. 水魚明就12900幾有道理騮蛇唔駛咁騮 你被創狗拎狗起碼攞返$100 白卡明被鳳仙拎狗咩都冇流蛇依家先鞭創狗屍咁因為份殘琴晚出咗 2480真係鋪咗馬會啲草皮 坐緊車咪Hi幾句
虎王結婚後,想轉基派- 仲有伯納、魚腩呢?又要諗下,賺左創錢,幸蟲巴即刻出事潛水 流蛇閪明呢啲蝕錢就咩事都冇- 當年 "幸福虫" 真係可以 "全身而退" 既 "幸存者"咁我真係覺得龜頭軒手頭鬆會還咁D, 即係要幸福蟲咁找緊剎那贏錢, 即嘔返小小. 水魚明就12900幾有道理騮蛇唔駛咁騮 你被創狗拎狗起碼攞返$100 白卡明被鳳仙拎狗咩都冇流蛇依家先鞭創狗屍咁因為份殘琴晚出咗 2480真係鋪咗馬會啲草皮 坐緊車咪Hi幾句
香港有冇邊度短期part-time易啲請人?threads大把
香港有冇邊度短期part-time易啲請人?上facebook搵炒散group, 創狗都搵到工, 其他人一定無問題喇
俾個100, 有如顏射流蛇一般侮辱啲精1分鐘射晒出黎上來講下2400精兵點分配毅進星流蛇 100
因為幸福虫都係賭仔, 摸通龜頭軒性格- 當年 "幸福虫" 真係可以 "全身而退" 既 "幸存者"咁我真係覺得龜頭軒手頭鬆會還咁D, 即係要幸福蟲咁找緊剎那贏錢, 即嘔返小小. 水魚明就12900幾有道理騮蛇唔駛咁騮 你被創狗拎狗起碼攞返$100 白卡明被鳳仙拎狗咩都冇流蛇依家先鞭創狗屍咁因為份殘琴晚出咗 2480真係鋪咗馬會啲草皮 坐緊車咪Hi幾句
香港有冇邊度短期part-time易啲請人?跟麵SIR做
香港有冇邊度短期part-time易啲請人?試吓做收數 呢度有潛在顧客
創:「我唔還就唔會上水啦!潛水又走血息子條數 可以call loan」 即時:潛水
創仔擒晚輸好多咩? 唔係女足及時跳車贏過1200蚊?1200 者,轉個頭就輸服晒啦
或者進貢左比d阿嬋,話曬細路要舒服創仔擒晚輸好多咩? 唔係女足及時跳車贏過1200蚊?1200 者,轉個頭就輸服晒啦
賭神創買世界盃爆冷應該贏唔少喎賭神果啲所謂技巧咪就係買大
勁買 幻想靠捐錢買運賭神創買世界盃爆冷應該贏唔少喎賭神果啲所謂技巧咪就係買大
佢最後一個msg好似話落金拱門食野等開波... 會唔會食麥樂雞鯁死咗或者進貢左比d阿嬋,話曬細路要舒服創仔擒晚輸好多咩? 唔係女足及時跳車贏過1200蚊?1200 者,轉個頭就輸服晒啦
拿創仔 見你擒晚輸得咁慘 免費醒條貼士俾你....你咁鍾意大波 今晚挪威對法國、塞內加爾對伊克拉, 合理眼買3.5大波二串一啦, 都有5倍架賭神又點會跟人買,自己有技巧最掂
其實流蛇邊有蝕又要諗下,賺左創錢,幸蟲巴即刻出事潛水 流蛇閪明呢啲蝕錢就咩事都冇- 當年 "幸福虫" 真係可以 "全身而退" 既 "幸存者"咁我真係覺得龜頭軒手頭鬆會還咁D, 即係要幸福蟲咁找緊剎那贏錢, 即嘔返小小. 水魚明就12900幾有道理騮蛇唔駛咁騮 你被創狗拎狗起碼攞返$100 白卡明被鳳仙拎狗咩都冇流蛇依家先鞭創狗屍咁因為份殘琴晚出咗 2480真係鋪咗馬會啲草皮 坐緊車咪Hi幾句
創狗靠自己拿創仔 見你擒晚輸得咁慘 免費醒條貼士俾你....你咁鍾意大波 今晚挪威對法國、塞內加爾對伊克拉, 合理眼買3.5大波二串一啦, 都有5倍架賭神又點會跟人買,自己有技巧最掂