[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
流血嗎 20小時
賭神創買世界盃爆冷應該贏唔少喎[bomb]

技術喎
睇向左走向右走過#ng#agy
江海怡 20小時
流蛇依家先鞭創狗屍[sosad] [sosad]


咁因為份殘琴晚出咗
2480真係鋪咗馬會啲草皮
坐緊車咪Hi幾句

騮蛇唔駛咁騮 你被創狗向左走向右走狗起碼攞返$100
白卡明被鳳仙向左走向右走狗咩都冇

幾有道理#good#

12900:o)


咁我真係覺得龜頭軒手頭鬆會還咁D, 即係要幸福蟲咁找緊剎那贏錢, 即嘔返小小.
水魚明就[noic]cl [noic]cl [noic]cl


- 當年 "幸福虫" 真係可以 "全身而退" 既 "幸存者" [sosad]

又要諗下,賺左創錢,幸蟲巴即刻出事潛水
流蛇閪明呢啲蝕錢就咩事都冇

其實流蛇邊有蝕:o)

看管低智人士你估易架#ng#dw
膠膠貓(無JJ) 20小時
賭神創買世界盃爆冷應該贏唔少喎[bomb]

技術喎
睇向左走向右走過#ng#agy


其實有無講到個技術係咩?[sosad] [sosad] [sosad]
youtube睇人打winning fifa 模擬?[sosad] [sosad] [sosad]
江海怡 20小時
賭神創買世界盃爆冷應該贏唔少喎[bomb]

技術喎
睇向左走向右走過#ng#agy


其實有無講到個技術係咩?[sosad] [sosad] [sosad]
youtube睇人打winning fifa 模擬?[sosad] [sosad] [sosad]

你冇睇咩,長買閒/莊贏硬呀嘛,開對家唔好買呀嘛[369]dw
放負者 20小時
賭神創買世界盃爆冷應該贏唔少喎[bomb]

技術喎
睇向左走向右走過#ng#agy

其實佢係正宗有強運 輸技術
之前慢生統計過 佢去澳門賭勝率好高
只不過係冇技術 唔識分注搞到輸晒[sosad]
創之足跡 20小時
Hi gameone 800上3000 又磨死左
冇啦 流sir 要遲少少還你錢
膠膠貓(無JJ) 20小時
估計創最少潛到下個賤津出糧日:-(
放負者 20小時
Hi gameone 800上3000 又磨死左
冇啦 流sir 要遲少少還你錢

不意外O:-)
你都冇心想還 一開始就諗住走人
咩贏到錢先還 贏到錢就去叫雞
給膠人 20小時
Hi gameone 800上3000 又磨死左
冇啦 流sir 要遲少少還你錢
依家唔Seven還
創之足跡 20小時
2400 1000德國半角4.5大雞左
140 3串7雞左 330買 厄瓜多耳 2.5半場入球大 又雞 餘1000 200入驚瘟
輸 800再入gameone 玩閃電骰寶 中兩鋪指定圍4 $10/1格 800打到上3000 又唔識走!
點呀? 20小時
Hi gameone 800上3000 又磨死左
冇啦 流sir 要遲少少還你錢

創仔你仲有幾多錢剩#hoho#
給膠人 20小時
Hi gameone 800上3000 又磨死左
冇啦 流sir 要遲少少還你錢

不意外O:-)
你都冇心想還 一開始就諗住走人
咩贏到錢先還 贏到錢就去叫雞


拎去捐都唔Seven還:-[ :-[
創之足跡 19小時
Hi gameone 800上3000 又磨死左
冇啦 流sir 要遲少少還你錢

創仔你仲有幾多錢剩#hoho#

$10!
創之足跡 19小時
八達通$50 紙幣$10
流血嗎 19小時
賭神創買世界盃爆冷應該贏唔少喎[bomb]

技術喎
睇向左走向右走過#ng#agy


其實有無講到個技術係咩?[sosad] [sosad] [sosad]
youtube睇人打winning fifa 模擬?[sosad] [sosad] [sosad]

琴日睇完佢成日仲要問啊,阿慢都識講啦:

輸得好順#yup#
膠膠貓(無JJ) 19小時
Hi gameone 800上3000 又磨死左
冇啦 流sir 要遲少少還你錢


你打算800上到幾多先收錢走人?
給膠人 19小時
2400 1000德國半角4.5大雞左
140 3串7雞左 330買 厄瓜多耳 2.5半場入球大 又雞 餘1000 200入驚瘟
輸 800再入gameone 玩閃電骰寶 中兩鋪指定圍4 $10/1格 800打到上3000 又唔識走!


講大話都醒少少
條數都唔Seven對:o)
心亂飛 19小時
Hi gameone 800上3000 又磨死左
冇啦 流sir 要遲少少還你錢

創仔你仲有幾多錢剩#hoho#

$10!

幾時出糧 $4000 再博過?
創之足跡 19小時
Hi gameone 800上3000 又磨死左
冇啦 流sir 要遲少少還你錢


你打算800上到幾多先收錢走人?

起碼8000啦 指定圍10上到8880架...
放負者 19小時
2400 1000德國半角4.5大雞左
140 3串7雞左 330買 厄瓜多耳 2.5半場入球大 又雞 餘1000 200入驚瘟
輸 800再入gameone 玩閃電骰寶 中兩鋪指定圍4 $10/1格 800打到上3000 又唔識走!

指定圍其實好難中機率好低 你仲要成日中#adore#
你係好有強運 但凡你生性少少有啲控制 職賭都夠你大魚大肉[crash]cl
創之足跡 19小時
2400 1000德國半角4.5大雞左
140 3串7雞左 330買 厄瓜多耳 2.5半場入球大 又雞 餘1000 200入驚瘟
輸 800再入gameone 玩閃電骰寶 中兩鋪指定圍4 $10/1格 800打到上3000 又唔識走!


講大話都醒少少
條數都唔Seven對:o)

點唔對?
流血嗎 19小時
Hi gameone 800上3000 又磨死左
冇啦 流sir 要遲少少還你錢

上到3000都仲唔出錢你咪戇向左走向右走勁呀

之前你咪找到係因為我控向左走向右走住你

一有多就即刻嘔出嚟

靠自己食向左走向右走屎啦你
給膠人 19小時
Hi gameone 800上3000 又磨死左
冇啦 流sir 要遲少少還你錢

上到3000都仲唔出錢你咪戇向左走向右走勁呀

之前你咪找到係因為我控向左走向右走住你

一有多就即刻嘔出嚟

靠自己食向左走向右走屎啦你


[sosad] [sosad] [sosad]
江海怡 19小時
Hi gameone 800上3000 又磨死左
冇啦 流sir 要遲少少還你錢

上到3000都仲唔出錢你咪戇向左走向右走勁呀

之前你咪找到係因為我控向左走向右走住你

一有多就即刻嘔出嚟

靠自己食向左走向右走屎啦你

又比壓力牙創#no#dw 一陣唔Seven還呀#no#dw
防守型前鋒 19小時
Hi gameone 800上3000 又磨死左
冇啦 流sir 要遲少少還你錢


個個月都係咁架啦
而家你明白點解流sir擒日叫你還多1000啦?
根本就為你好, 仲要被你Hixx(
跳到頁尾