其實叫啊創買日本勝瑞典,唔會更容易赢錢嗎,大佬們?得1.67倍
最後買左咩其實叫啊創買日本勝瑞典,唔會更容易赢錢嗎,大佬們?得1.67倍
諗咗成晚乜都冇買我驚呀
今晚早D訓就咩都有諗咗成晚乜都冇買我驚呀
可能驚瘟緊今晚早D訓就咩都有諗咗成晚乜都冇買我驚呀
找咭數,平日direct debit 同自動轉帳dca 買 etf用咗喺邊仲有兩個半鐘出賤津!我今日出糧,已經得返唔夠三舊水
七月龜頭軒會瀨嘢? 依家 26/6,就真係睇唔到囉mcd 17-18/6 開始由 286 嘅「高位」插落黎 明明個勢可以話係企穩再上 我真係唔知,果兩日做錯左乜嘢
半場1:1 但最後開左幾多角?主客各一角 輸唔晒既,投降快應該輸一半左右啦
啫係依家賭神贏咗幾多?半場1:1 但最後開左幾多角?主客各一角 輸唔晒既,投降快應該輸一半左右啦
30幾分鐘個陣見到條友買半場大(多過兩球) 即刻望兩隊都冇入波啫係依家賭神贏咗幾多?半場1:1 但最後開左幾多角?主客各一角 輸唔晒既,投降快應該輸一半左右啦