[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
防守型前鋒 1日
德國 客1.39 2400上3336?
德國客勝穩陣?


含咗向左走向右走未? 睇番樓上打過乜
追高水 :o) :o)

所以我諗住250買主加和 total500


主勝你要蝕喎

係咩

厄瓜多耳係主隊喎


噢sor以為德國主
快D買~ 一陣出咗陣容, 德國主力出擊, 個賠率實跌啦
豹哥 1日
德國 客1.39 2400上3336?
德國客勝穩陣?


含咗向左走向右走未? 睇番樓上打過乜
追高水 :o) :o)

所以我諗住250買主加和 total500


主勝你要蝕喎

係咩

盲買一舖過先會中講真,諗黎諗去雞仔注輸能死你
莘辛學子 1日
2019年6月25日:一篇長文抒發感受
篇文抒發下當前既感受:
個天真係虧免自己太多 我一直得唔到我想要既野--例如女朋友, 快樂, 成功感
喺香港 基本上你無父幹/母幹 你就要注定打份牛工做有錢人既奴隸 賺果1萬幾千
高不成低不就 讀完D副學位 唔係升本地大學就根本無用 僱主直情唔當你係大學畢業
其實都幾公平 如果本地大學同銜接學位一樣認受性 D學生就唔洗咁辛苦考個公開試啦
根本好多人唔係靠自己父母 一早就要瞓街 點解我咁講? 一個月租金5千蚊 水電煤伙食上網電話費呢啲生存支出又至少3千 基本上你一個人健健康康都要洗成8千一個月 唔係要你父母打工份糧 加埋自己份糧 點當一頭家?? 好多時生活都係唔會夠錢 人有無限既慾望要去滿足 個雞碎咁多既錢滿足得邊樣
香港根本就係貧富懸殊 有錢人想點都得 窮人想生存都難 三餐都不繼
有時真係好憎自己 點解可以咁鬼廢 26歲人 一啲錢都冇 真係執紙皮都勁過我囉
1993出世既有8萬人左右 我諗我係最窮果個 又欠父母錢
成日話施恩不望報 聖人咩? 個個都有私心架啦 捐錢求回報係一個好公平既想法
正如你地去餐廳比左錢都要有野食啦 我捐咁多錢 但個天好似一直玩緊我咁
我入唔到我想做既行業 又得到假希望 一星期贏2X萬 最後輸突加負債
明明其他人無捐錢 但又好運過我 真係好唔公平囉
我無後悔過賭博 因為賭博令我得到勝利感 係我人生從未試過既

陣間去揾工 但揾到又點AR 做得長先講啦
939 1日
大波驚佢死守 或者玩野唔攻 又唔想買細波

你點會驚佢死守


你驚都驚佢冇捐錢中柱中楣啦[sosad]

德國玩野既話我咪死?佢已經首名出左綫 有機會爆冷架

德國玩唔玩嘢你都唔會死

你只會比你自己玩死你自己[sosad]
莘辛學子 1日
2019年6月25日:一篇長文抒發感受
篇文抒發下當前既感受:
個天真係虧免自己太多 我一直得唔到我想要既野--例如女朋友, 快樂, 成功感
喺香港 基本上你無父幹/母幹 你就要注定打份牛工做有錢人既奴隸 賺果1萬幾千
高不成低不就 讀完D副學位 唔係升本地大學就根本無用 僱主直情唔當你係大學畢業
其實都幾公平 如果本地大學同銜接學位一樣認受性 D學生就唔洗咁辛苦考個公開試啦
根本好多人唔係靠自己父母 一早就要瞓街 點解我咁講? 一個月租金5千蚊 水電煤伙食上網電話費呢啲生存支出又至少3千 基本上你一個人健健康康都要洗成8千一個月 唔係要你父母打工份糧 加埋自己份糧 點當一頭家?? 好多時生活都係唔會夠錢 人有無限既慾望要去滿足 個雞碎咁多既錢滿足得邊樣
香港根本就係貧富懸殊 有錢人想點都得 窮人想生存都難 三餐都不繼
有時真係好憎自己 點解可以咁鬼廢 26歲人 一啲錢都冇 真係執紙皮都勁過我囉
1993出世既有8萬人左右 我諗我係最窮果個 又欠父母錢
成日話施恩不望報 聖人咩? 個個都有私心架啦 捐錢求回報係一個好公平既想法
正如你地去餐廳比左錢都要有野食啦 我捐咁多錢 但個天好似一直玩緊我咁
我入唔到我想做既行業 又得到假希望 一星期贏2X萬 最後輸突加負債
明明其他人無捐錢 但又好運過我 真係好唔公平囉
我無後悔過賭博 因為賭博令我得到勝利感 係我人生從未試過既

陣間去揾工 但揾到又點AR 做得長先講啦
卜卜卜卜卜勁 1日
創狗咁快又縮[369]
939 1日
大波驚佢死守 或者玩野唔攻 又唔想買細波

你點會驚佢死守


你驚都驚佢冇捐錢中柱中楣啦[sosad]

德國玩野既話我咪死?佢已經首名出左綫 有機會爆冷架

依家生死注2480 要審慎

唔明有咩咁生死注[sosad]
輸咗咪去借,到期咪全找
唔追唔Seven理,追咪話延期
創之足跡 1日
創狗咁快又縮[369]

00:00女足, 我反而覺得開到3.5大
莘辛學子 1日
大波驚佢死守 或者玩野唔攻 又唔想買細波

你點會驚佢死守


你驚都驚佢冇捐錢中柱中楣啦[sosad]

德國玩野既話我咪死?佢已經首名出左綫 有機會爆冷架

依家生死注2480 要審慎

唔明有咩咁生死注[sosad]
輸咗咪去借,到期咪全找
唔追唔Seven理,追咪話延期

根本認同
黑財都未借:-[
創之足跡 1日
大波驚佢死守 或者玩野唔攻 又唔想買細波

你點會驚佢死守


你驚都驚佢冇捐錢中柱中楣啦[sosad]

德國玩野既話我咪死?佢已經首名出左綫 有機會爆冷架

依家生死注2480 要審慎

唔明有咩咁生死注[sosad]
輸咗咪去借,到期咪全找
唔追唔Seven理,追咪話延期

no la
莘辛學子 1日
創狗咁快又縮[369]

00:00女足, 我反而覺得開到3.5大

你覺得穩嘅咪買咯
講咁向左走向右走多廢話#ng# #ng#
創之足跡 1日
創狗咁快又縮[369]

00:00女足, 我反而覺得開到3.5大

你覺得穩嘅咪買咯
講咁向左走向右走多廢話#ng# #ng#

風險管理
點呀? 1日
創狗咁快又縮[369]

00:00女足, 我反而覺得開到3.5大

你覺得穩嘅咪買咯
講咁向左走向右走多廢話#ng# #ng#

風險管理

咁即係點樣?
聽日殘津唔賭錢剩係叫雞呀?[sosad]
黃白虎紋貓 1日
創狗咁快又縮[369]

00:00女足, 我反而覺得開到3.5大

你覺得穩嘅咪買咯
講咁向左走向右走多廢話#ng# #ng#

風險管理

創狗Hi Auntie,你識就唔會走數,詐騙:o) :o) :o)
939 1日
阿創真係好向左走向右走廢[sosad]

驚輸唔好賭啦[sosad]
膠膠貓(無JJ) 1日
有兩千幾點解唔過澳門甩牌?
放負者 1日
創狗咁快又縮[369]

00:00女足, 我反而覺得開到3.5大

你覺得穩嘅咪買咯
講咁向左走向右走多廢話#ng# #ng#

風險管理

與其去賭輸錢 不足滿足自己慾望
去叫隻靚雞夾腸 再食餐好#hoho#
創之足跡 1日
有兩千幾點解唔過澳門甩牌?

本太少
膠膠貓(無JJ) 1日
有兩千幾點解唔過澳門甩牌?

本太少


如果翻到一倍過唔過澳門?
點呀? 1日
有兩千幾點解唔過澳門甩牌?

本太少

去借咪有本,
反正都係老豆還無所謂喇#yup#
金山巴打 1日
有兩千幾點解唔過澳門甩牌?

本太少


怪邊個
創之足跡 1日
有兩千幾點解唔過澳門甩牌?

本太少


如果翻到一倍過唔過澳門?

過。去mgm
創之足跡 1日
mgm好啲
創之足跡 1日
2000上到6000先
渴碎者 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/1ovplxhi.liogtpl3iit.q4geek1c2us.vz2.jpg

甘多人你唔聞,你要靠新聞?
[sosad]lm [sosad]lm [sosad]lm
跳到頁尾