噢sor以為德國主 快D買~ 一陣出咗陣容, 德國主力出擊, 個賠率實跌啦厄瓜多耳係主隊喎係咩主勝你要蝕喎所以我諗住250買主加和 total500德國 客1.39 2400上3336? 德國客勝穩陣?含咗拎未? 睇番樓上打過乜 追高水
盲買一舖過先會中講真,諗黎諗去雞仔注輸能死你係咩主勝你要蝕喎所以我諗住250買主加和 total500德國 客1.39 2400上3336? 德國客勝穩陣?含咗拎未? 睇番樓上打過乜 追高水
德國玩唔玩嘢你都唔會死 你只會比你自己玩死你自己德國玩野既話我咪死?佢已經首名出左綫 有機會爆冷架大波驚佢死守 或者玩野唔攻 又唔想買細波你點會驚佢死守 你驚都驚佢冇捐錢中柱中楣啦
唔明有咩咁生死注依家生死注2480 要審慎德國玩野既話我咪死?佢已經首名出左綫 有機會爆冷架大波驚佢死守 或者玩野唔攻 又唔想買細波你點會驚佢死守 你驚都驚佢冇捐錢中柱中楣啦
創狗咁快又縮00:00女足, 我反而覺得開到3.5大
根本認同 黑財都未借唔明有咩咁生死注依家生死注2480 要審慎德國玩野既話我咪死?佢已經首名出左綫 有機會爆冷架大波驚佢死守 或者玩野唔攻 又唔想買細波你點會驚佢死守 你驚都驚佢冇捐錢中柱中楣啦輸咗咪去借,到期咪全找 唔追唔畢理,追咪話延期
no la唔明有咩咁生死注依家生死注2480 要審慎德國玩野既話我咪死?佢已經首名出左綫 有機會爆冷架大波驚佢死守 或者玩野唔攻 又唔想買細波你點會驚佢死守 你驚都驚佢冇捐錢中柱中楣啦輸咗咪去借,到期咪全找 唔追唔畢理,追咪話延期
你覺得穩嘅咪買咯 講咁拎多廢話創狗咁快又縮00:00女足, 我反而覺得開到3.5大
風險管理你覺得穩嘅咪買咯 講咁拎多廢話創狗咁快又縮00:00女足, 我反而覺得開到3.5大
咁即係點樣? 聽日殘津唔賭錢剩係叫雞呀?風險管理你覺得穩嘅咪買咯 講咁拎多廢話創狗咁快又縮00:00女足, 我反而覺得開到3.5大
創狗HiAuntie,你識就唔會走數,詐騙風險管理你覺得穩嘅咪買咯 講咁拎多廢話創狗咁快又縮00:00女足, 我反而覺得開到3.5大
與其去賭輸錢 不足滿足自己慾望 去叫隻靚雞夾腸 再食餐好風險管理你覺得穩嘅咪買咯 講咁拎多廢話創狗咁快又縮00:00女足, 我反而覺得開到3.5大
有兩千幾點解唔過澳門甩牌?本太少
如果翻到一倍過唔過澳門?有兩千幾點解唔過澳門甩牌?本太少
去借咪有本, 反正都係老豆還無所謂喇有兩千幾點解唔過澳門甩牌?本太少
怪邊個有兩千幾點解唔過澳門甩牌?本太少
過。去mgm如果翻到一倍過唔過澳門?有兩千幾點解唔過澳門甩牌?本太少