DRAM 51入完,62走晒了AMZN閪冧左3星期[love] [love] 重倉ram股果啲睇路創狗行運=高登叔衰運。大家睇穩啲股票投資我就冇乜所謂反正我依家有套穩定投資策略 進入真正開源節流
牙創賭馬我就以後唔再係高登分享買咩了都支持pm院友分享下
第四場4號 本領非凡 獨贏跑第 6
咁都冇餓拎死你 實在太可惜喇阿創借財仔都仲好食好住等得你得閒黎 我餓死了
想問創,第一次入賭場就1上49?唔係
有沒有創第一次入賭場分享想問創,第一次入賭場就1上49?唔係
想問創,第一次入賭場就1上49?唔係 第一次輸
創去左邊度叫雞?旺角道中銀附近
邊個帶你去架想問創,第一次入賭場就1上49?唔係 第一次輸
唔去建興創去左邊度叫雞?旺角道中銀附近
KFC肯抵deal 50蚊6件雞 我想食12件,下次先挑戰18件食4件都夠,6件同12件雞翼一樣濟