江海怡
1日
創狗行運=高登叔衰運。大家睇穩啲股票投資
我就冇乜所謂反正我依家有套穩定投資策略
![]()
進入真正開源節流
AMZN閪冧左3星期![]()
![]()
重倉ram股果啲睇路
DRAM 51入完,62走晒了
今日啲馬好有feel 第三場 1+3+5 獨贏及位置(馬名係感應)
有龍有勝 有天 就跑三甲
中!
但輸錢
5號,獨贏 46,位置 15.5
收返 61.5
龜頭軒贏左 1.5![]()
![]()
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
今日啲馬好有feel 第三場 1+3+5 獨贏及位置(馬名係感應)
有龍有勝 有天 就跑三甲
中!
但輸錢
執1.5
勁!想學賭馬
今日啲馬好有feel 第三場 1+3+5 獨贏及位置(馬名係感應)
有龍有勝 有天 就跑三甲
中!
但輸錢
執1.5
勁!想學賭馬
窮都咁都唔向左走向右走去搵工
重大言不慚話想學賭馬
本都無, 賭條向左走向右走咩~
