創狗你個冚家鏟5月未借財仔前夠話找4000比流蛇一開始又話7/27先第一期。。。。。咁你而家係咪好拎唔舒服先? 係咪還得好拎有壓力先?
創',你仲有錢賭咩?有 賤津 是日心水 厄瓜多爾全場4角 3.5主隊大角!
早幾年條白痴仔啊嘛 「日息13蚊還得好舒服」 最後咪又係走數破產創狗你個冚家鏟5月未借財仔前夠話找4000比流蛇一開始又話7/27先第一期。。。。。咁你而家係咪好拎唔舒服先? 係咪還得好拎有壓力先?
點解唔買大波?創',你仲有錢賭咩?有 賤津 是日心水 厄瓜多爾全場4角 3.5主隊大角!
一開始又話7/27先第一期。。。。。你肯定一開始話7/27先第一期?唔係早幾個月就要開始還錢咩?
一開始又話7/27先第一期。。。。。你有信心未貼對話出黎囉 到時你可以理直氣壯
唔記得之前甩過流SIR期? 見你有錢就叫你還咁D, 好正常喎明明傾好左7/27頭期2200 8/27 9/27 10/27 11/27 12/27 2200/1期 跟手流血嗎又驚收唔番 2200X5+2000先啱 依家講到100+1000+2400x5 最後係 100+1000+2200X5+1000流狗求創蛇還1000蚊越迫佢越唔還,吹啊流sir驚到呢輸到傻左啦 E家就上黎9 up肉碎軒 欠債13,000 後日27號一有錢好即刻找1000好可悲 吹到自己幾拎勁 父母D錢還曬未啊七斗 破產解除未啊
你驚咩丫 發過假誓又過一關啦每個月銀行月結單要fax比李周 唔敢留record仲有兩個半鐘出賤津!出就轉去馬會? 好彩你有捐錢,所以4點先開波,今次可以慢慢轉錢同落飛
大波驚佢死守 或者玩野唔攻 又唔想買細波你點會驚佢死守 你驚都驚佢冇捐錢中柱中楣啦
大波驚佢死守 或者玩野唔攻 又唔想買細波買哂大細波咪得, 一定贏
德國 客1.39 2400上3336? 德國客勝穩陣?唔係要兩倍咩
德國玩野既話我咪死?佢已經首名出左綫 有機會爆冷架大波驚佢死守 或者玩野唔攻 又唔想買細波你點會驚佢死守 你驚都驚佢冇捐錢中柱中楣啦
依家生死注2480 要審慎德國玩野既話我咪死?佢已經首名出左綫 有機會爆冷架大波驚佢死守 或者玩野唔攻 又唔想買細波你點會驚佢死守 你驚都驚佢冇捐錢中柱中楣啦
主勝你要蝕喎所以我諗住250買主加和 total500德國 客1.39 2400上3336? 德國客勝穩陣?含咗拎未? 睇番樓上打過乜 追高水
係咩主勝你要蝕喎所以我諗住250買主加和 total500德國 客1.39 2400上3336? 德國客勝穩陣?含咗拎未? 睇番樓上打過乜 追高水
都話買大/細 先捐1000, 再買大細, 冇可能輸依家生死注2480 要審慎德國玩野既話我咪死?佢已經首名出左綫 有機會爆冷架大波驚佢死守 或者玩野唔攻 又唔想買細波你點會驚佢死守 你驚都驚佢冇捐錢中柱中楣啦
厄瓜多耳係主隊喎係咩主勝你要蝕喎所以我諗住250買主加和 total500德國 客1.39 2400上3336? 德國客勝穩陣?含咗拎未? 睇番樓上打過乜 追高水
咁你買客勝囉德國玩野既話我咪死?佢已經首名出左綫 有機會爆冷架大波驚佢死守 或者玩野唔攻 又唔想買細波你點會驚佢死守 你驚都驚佢冇捐錢中柱中楣啦