轉去馬會又點?破產期間唔可以賭錢咩?每個月銀行月結單要fax比李周 唔敢留record仲有兩個半鐘出賤津!出就轉去馬會? 好彩你有捐錢,所以4點先開波,今次可以慢慢轉錢同落飛
創狗幾時再打賞流狗個乞衣明明傾好左7/27頭期2200 8/27 9/27 10/27 11/27 12/27 2200/1期 跟手流血嗎又驚收唔番 2200X5+2000先啱 依家講到100+1000+2400x5 最後係 100+1000+2200X5+1000流狗求創蛇還1000蚊越迫佢越唔還,吹啊流sir驚到呢輸到傻左啦 E家就上黎9 up肉碎軒 欠債13,000 後日27號一有錢好即刻找1000好可悲 吹到自己幾拎勁 父母D錢還曬未啊七斗 破產解除未啊
czech妹好easy好open德國拍片個d其實好多係東歐 羅馬尼亞妹 本土正常都係外表高冷背後淫賤好多假波
有咩好驚? 佢地有資料有證據都唔做嘢每個月銀行月結單要fax比李周 唔敢留record仲有兩個半鐘出賤津!出就轉去馬會? 好彩你有捐錢,所以4點先開波,今次可以慢慢轉錢同落飛
p你個k股市倒水咁遲勁利,MCD 穿左 270
早買早折扣想買ipad pro 13”
好彩昨晚決定斬哂軟件同太空股, 今晚先至斬就輸四萬幾鎂p你個k股市倒水咁遲勁利,MCD 穿左 270
好彩好彩昨晚決定斬哂軟件同太空股, 今晚先至斬就輸四萬幾鎂p你個k股市倒水咁遲勁利,MCD 穿左 270
加左價啦早買早折扣想買ipad pro 13”睇黎要出手
唉,我睇我至少座到下次公布業績好彩昨晚決定斬哂軟件同太空股, 今晚先至斬就輸四萬幾鎂p你個k股市倒水咁遲勁利,MCD 穿左 270
睇住創狗輸果一千幾百港紙 真係好似細路仔玩泥沙咁唉,我睇我至少座到下次公布業績好彩昨晚決定斬哂軟件同太空股, 今晚先至斬就輸四萬幾鎂p你個k股市倒水咁遲勁利,MCD 穿左 270
我輸幾十萬都未灰心, 創仔你輸千零蚊好少事一定可以捲土重來, 支持你聽朝殘津一棍打爆馬會好彩好彩昨晚決定斬哂軟件同太空股, 今晚先至斬就輸四萬幾鎂p你個k股市倒水咁遲勁利,MCD 穿左 270
輸40k好彩昨晚決定斬哂軟件同太空股, 今晚先至斬就輸四萬幾鎂p你個k股市倒水咁遲勁利,MCD 穿左 270
仲有兩個半鐘出賤津!我今日出糧,已經得返唔夠三舊水
仲諗住買ipad加左價啦早買早折扣想買ipad pro 13”睇黎要出手
咁快用哂?仲有兩個半鐘出賤津!我今日出糧,已經得返唔夠三舊水
用咗喺邊仲有兩個半鐘出賤津!我今日出糧,已經得返唔夠三舊水
創狗係咪買德國大波呀 貼飛啦要等賤津出先有錢賭
抄緊 po,龜頭軒呢個回應係 #471 𨳒Auntie啦龜頭軒 唔好話我睇拎死你喇,你由今日開始,去到 64歲都唔會有十萬八萬喇 呢頭拎返強姦金出黎,一晚你就輸拎哂啦 冇流蛇綁拎住你呢隻畜生,你有邊次唔係清袋先收手?我有十個八個仲洗你帶?話我教唆都咁話 好早時間之前趁佢仲有得借 我已經叫佢跑十個八個帶佢飛 佢家下咁款 真係算勁毛吧佢有工開只會賭大D 對賭輸 --> 借財仔 --> 再輸 --> 不停loop冇影響會唔會唔開工但要叫雞先係原因其實一贏就還咪慳到錢囉 賭輸 --> 借財仔 --> 再輸 --> 不停loop 先係條數愈滾愈大既原因轉頭輸拎返喇 之前就係流蛇控拎制住牠 一贏就還,咁先長賭長贏咦可以清流sir條數喎