[bouncer]up緊,就快得

發表失敗
發表失敗
原因: 確定
Mr.Slow 1日
Apple 加價,加得幾多


O:-) O:-) O:-)

https://www.newmobilelife.com/2026/06/25/apple-macbook-ipad-price-hike/

https://upload.hkgolden.media/comment/ajbsnbx2.butl24twilb.h0odmnuojn0.exj.png
膠膠貓(無JJ) 1日
仲有兩個半鐘出賤津!

出就轉去馬會?
好彩你有捐錢,所以4點先開波,今次可以慢慢轉錢同落飛

每個月銀行月結單要fax比李周
唔敢留record


轉去馬會又點?破產期間唔可以賭錢咩?
黃白虎紋貓 1日
輸到傻左啦
E家就上黎9 up[sosad]lm [sosad]lm
好可悲

吹到自己幾向左走向右走勁

父母D錢還曬未啊Seven Head
破產解除未啊


肉碎軒 欠債13,000

後日27號一有錢好即刻找1000

流sir驚到呢[bomb]

越迫佢越唔還,吹啊

流狗求創蛇還1000蚊[369]bg [369]bg [369]bg

明明傾好左7/27頭期2200 8/27 9/27 10/27 11/27 12/27 2200/1期 跟手流血嗎又驚收唔番
2200X5+2000先啱
依家講到100+1000+2400x5
最後係 100+1000+2200X5+1000

創狗幾時再打賞流狗個乞衣
金山巴打 1日
德國拍片個d其實好多係東歐 羅馬尼亞妹
本土正常都係外表高冷背後淫賤

好多假波


czech妹好easy好open
莘辛學子 1日
p你個k股市倒水咁[sosad]
黃白虎紋貓 1日
早買早折扣[sosad]
金山巴打 1日
仲有兩個半鐘出賤津!

出就轉去馬會?
好彩你有捐錢,所以4點先開波,今次可以慢慢轉錢同落飛

每個月銀行月結單要fax比李周
唔敢留record


有咩好驚?
佢地有資料有證據都唔做嘢
Mr.Slow 1日
p你個k股市倒水咁[sosad]

遲勁利,MCD 穿左 270 :-( :-( :-(
膠膠貓(無JJ) 1日
早買早折扣[sosad]


想買ipad pro 13”[bomb]
睇黎要出手
點呀? 1日
p你個k股市倒水咁[sosad]

遲勁利,MCD 穿左 270 :-( :-( :-(

好彩昨晚決定斬哂軟件同太空股,
今晚先至斬就輸四萬幾鎂:-(
創之足跡 1日
p你個k股市倒水咁[sosad]

遲勁利,MCD 穿左 270 :-( :-( :-(

好彩昨晚決定斬哂軟件同太空股,
今晚先至斬就輸四萬幾鎂:-(

好彩
Mr.Slow 1日
早買早折扣[sosad]


想買ipad pro 13”[bomb]
睇黎要出手

已經加左價了 :-( :-( :-(
https://upload.hkgolden.media/comment/3nd33gxg.npdksgmlfav.tlieruyx1hx.del.jpg
黃白虎紋貓 1日
早買早折扣[sosad]


想買ipad pro 13”[bomb]
睇黎要出手

加左價啦[sosad]
Mr.Slow 1日
p你個k股市倒水咁[sosad]

遲勁利,MCD 穿左 270 :-( :-( :-(

好彩昨晚決定斬哂軟件同太空股,
今晚先至斬就輸四萬幾鎂:-(

唉,我睇我至少座到下次公布業績 :-(
Mr.Slow 1日
p你個k股市倒水咁[sosad]

遲勁利,MCD 穿左 270 :-( :-( :-(

好彩昨晚決定斬哂軟件同太空股,
今晚先至斬就輸四萬幾鎂:-(

唉,我睇我至少座到下次公布業績 :-(

睇住創狗輸果一千幾百港紙
真係好似細路仔玩泥沙咁#ng# #ng# #ng#
點呀? 1日
p你個k股市倒水咁[sosad]

遲勁利,MCD 穿左 270 :-( :-( :-(

好彩昨晚決定斬哂軟件同太空股,
今晚先至斬就輸四萬幾鎂:-(

好彩

我輸幾十萬都未灰心,
創仔你輸千零蚊好少事一定可以捲土重來,
支持你聽朝殘津一棍打爆馬會#yup#
廣島之戀 1日
p你個k股市倒水咁[sosad]

遲勁利,MCD 穿左 270 :-( :-( :-(

好彩昨晚決定斬哂軟件同太空股,
今晚先至斬就輸四萬幾鎂:-(

輸40k @_@
膠膠貓(無JJ) 1日
早買早折扣[sosad]


想買ipad pro 13”[bomb]
睇黎要出手

已經加左價了 :-( :-( :-(
https://upload.hkgolden.media/comment/3nd33gxg.npdksgmlfav.tlieruyx1hx.del.jpg


嘩Hi,咁等佢出新一代先:-(
風巴打 1日
仲有兩個半鐘出賤津!

我今日出糧,已經得返唔夠三舊水
條女個胸好細 1日
早買早折扣[sosad]


想買ipad pro 13”[bomb]
睇黎要出手

加左價啦[sosad]

仲諗住買ipad[banghead]
創之足跡 1日
仲有兩個半鐘出賤津!

我今日出糧,已經得返唔夠三舊水

咁快用哂?
創之足跡 1日
仲有兩個半鐘出賤津!

我今日出糧,已經得返唔夠三舊水

用咗喺邊
卜卜卜卜卜勁 1日
創狗係咪買德國大波呀
貼飛啦
三聯佐敦 1日
創狗係咪買德國大波呀
貼飛啦

要等賤津出先有錢賭[sosad] [sosad]
燶西
Mr.Slow 1日
https://upload.hkgolden.media/comment/3bob2gje.b0etoocrjee.tl4psblwu0f.kzt.jpg


咦可以清流sir條數喎

轉頭輸向左走向右走返喇
之前就係流蛇控向左走向右走制住牠
一贏就還,咁先長賭長贏[sosad] [sosad] [sosad]


其實一贏就還咪慳到錢囉
賭輸 --> 借財仔 --> 再輸 --> 不停loop
先係條數愈滾愈大既原因



會唔會唔開工但要叫雞先係原因[sosad]


佢有工開只會賭大D
對賭輸 --> 借財仔 --> 再輸 --> 不停loop冇影響O:-)

話我教唆都咁話

好早時間之前趁佢仲有得借

我已經叫佢跑十個八個帶佢飛

佢家下咁款

真係算勁毛吧

我有十個八個仲洗你帶?

抄緊 po,龜頭軒呢個回應係 #471

𨳒Auntie啦龜頭軒
唔好話我睇向左走向右走死你喇,你由今日開始,去到 64歲都唔會有十萬八萬喇
呢頭拎返強姦金出黎,一晚你就輸向左走向右走哂啦
冇流蛇綁向左走向右走住你呢隻畜生,你有邊次唔係清袋先收手?
[sosad]cl [sosad]cl [sosad]cl
跳到頁尾